Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Keuzes maken, makkelijker gezegd dan gedaan

Bij ons gaat het al een tijd niet goed en op een gegeven moment heb ik aangegeven te willen scheiden. We zijn toen (na een wachttijd van 3 maanden) in relatie therapie gegaan. Om een lang verhaal kort te maken, waar ik van schrok was dat hij aangaf sinds 2 jaar echt voor ons (mijn zoontje en ik) te gaan. Hij wil er nu voor vechten. De overige 10 jaren waren dus .....

Vorig weekend heb ik een aanval van verhoogde hartslag gehad, erg hoog en dat duurde bijna 3 uur. De arts gaf aan dat stress hiervan de oorzaak was. Mijn man zegt dan ook, doe rustig aan, ontspan meer. Maar dat is niet mogelijk, de hele tijd denk ik aan ons. Moeten we op deze manier verder en moet eindelijk de kogel door de kerk en gaat we er mee stoppen. Het moeilijkste is dat hij van mening is dat het erg goed gaat tussen ons.

Ik moet keuzes maken, alleen met mijn zoontje verder, een andere baan zoeken en een andere woning zoeken?

Mijn omgeving zegt, je moet keuzes maken in het leven.
Dat weet ik, maar wat zijn de consequenties van de keuzes je maakt. Voor mijn zoontje zijn die bijvoorbeeld vreselijk.

Een collega stelde voor om een plus en min lijstje te maken en zo een keuze te maken.

Keuzes maken, wat een probleem

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.