Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Paars

Paars

21-01-2010 om 18:05

Kooswoordjes ten afscheid

Ik heb een nieuwe lover die momenteel voor zijn werk een paar weken in het buitenland zit. Dus we mailen veel. Ik eindig de mail dan met kus of liefs. Maar na 50 mailtjes wordt dat wel saai. Zeker ook omdat de mailtjes zelf steeds spannender worden

Weten jullie leukere woorden/zinnen om mee te eindigen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

21-01-2010 om 18:33

Ehh

Afsluiten met een zin waarin je aangeeft wat je op dat moment het liefst met hem zou willen doen?

Blauw

Blauw

21-01-2010 om 23:44

Vertrouwd

Mijn lover en ik hebben allebei een speciale eigen afscheidskreet voor elkaar. Al jaren dezelfde, en dat voelt erg vertrouwd en juist niet saai. Ik ga niet vertellen welke want dan moet ik heel veel uitleggen en dat wil ik niet!

Paars

Paars

22-01-2010 om 08:32

Blauw!

Je maakt me nieuwsgierig! Kun je niet een tip van de sluier oplichten?

Zo persoonlijk

Wat voor mij en mijn lief een uiterst leuke danwel opwindende afscheidsregel kan zijn, hoeft jou niets te zeggen. Er is een goede vriend van wie ik per mail vaak afscheid neem met "pizza!" Ons geeft dat een warm gevoel, maar jou zegt het waarschijnlijk niets. En zo zijn al die afscheidswoorden bij mij eigenlijk - spannend omdat ze zo persoonlijk zijn; een buitenstaander kan er niets mee, die ziet de associatie niet

Blauw

Blauw

22-01-2010 om 23:04

Nou, misschien.

Nee, toch niet
Het is niets speciaals, helemaal niet bijzonder zelfs. Maar wel van ons. De ene is een afkorting en de andere een soort van woorden uitdrukken met een teken. Als een smiley, maar dan anders. Er zit voor ons een betekening achter, een ervaring. Niemand anders zou het kunnen begrijpen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.