Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Moes

Moes

02-09-2010 om 18:38

Madlief?

Hi there! Hoe gaat het met jou? Groeten van Moes.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
madlief

madlief

02-09-2010 om 23:46

Hai moes

Ik ben er nog wel hoor.... Lief dat je aan me denkt.
Er gebeurt hier veel, is ook veel gebeurd, het gaat alle kanten op, maar op het moment ben ik het en hem een beetje ZAT.
(dit is vast erg cryptisch voor lezers die mijn naam niet herkennen van de eerdere draaaaaaaad, maar het is wel kortweg de huidige, laatste dagen, stand van zaken).
En, ik heb het beloofd, ik ga nog een soort update geven om de soap van afl. 101 t/m 425 te vertellen.....
Madlief

Moes

Moes

03-09-2010 om 08:10

Goed om van je te horen

Hai Madlief, zo'n update moet je niet doen omdat je 'm beloofd hebt, maar om na te gaan of je iets kunt hebben aan weer onze reacties? Ik weet het niet zo goed. Hoe dan ook: ik heb bewondering voor jouw doorzettingsvermogen. En zie een zeker opgewekt cynisme in jouw toon, beschermt je dat, voel je dat echt? Nu snel weg, nogmaals: goed om van je te horen! Groeten van Moes.

Beweging

Madlief, goed om te lezen dat er nog veel beweging is. Wat de uitkomst ook wordt, het zal waarschijnlijk toch altijd beter worden dan nog jaaarenlang doorgaan zonder dat er ooit enige beroering is geweest. Je kunt de relatie verliezen of opnieuw uitvinden. Het wordt in elk geval anders.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.