Relaties Relaties

Relaties

Kiki

Kiki

22-09-2009 om 20:58

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

22-09-2009 om 21:02

Nou dames, we zeggen dat we altijd gelijk hebben

nu is er een onderzoek wat dat bevestigd

Ik zat er even over na te denken en ik moet zeggen dat de spaarzame keren dat mijn man en ik echte ruzie hebben mijn man inderdaad de aanstichter is.
Gelukkig ruzien we niet vaak, want het is niet mijn hobby

Marfje

Marfje

22-09-2009 om 22:58

Oorzaak of starter?

ja als ze niet luisteren moeten ze het zelf maar weten, zij zijn dan de oorzaak en volgens mij start de vrouw dan de ruzie. Maar omdat hij toch niet luistert zal de reden hem bommen. Hij vindt het alleen maar naar dat er weer gepraat moet worden, toch? En zij voelt zich weer eens niet gehoord, pfff. De kloof tussen de seksen wordt allengs dieper lijkt het wel.

Marfje

Tinus_p

Tinus_p

23-09-2009 om 09:36

Ach

Een enquete van het niveau zoals je hier ook vragen van studenten aantreft, en publicatie van de resultaten op fok.nl.

Ik zou ff wat korreltjes zout bestellen -een vrachtwagen vol, pakweg.

hor moon

hor moon

23-09-2009 om 10:02

Pms

hier is mijn pms hormonenstelsel meestal de oorzaak van woordewisselingen, eens dat voorbij is er geen wolkje meer aan de lucht

Kiki

Kiki

23-09-2009 om 12:45

Voel je je te goed voor fok tinus (helemaal ot)

Ik ben altijd aan het denken wie dit soort mensen toch zijn. Wie leest dit, wie geeft er commentaar op? Is dit het niveau van de Wildersstemmer? Is dit nou wat ze bedoelen met de GeenStijlgeneratie Ik ben soms zo verbaasd

Gisteren een stukje over een schietpartij in de Bijlmer, nou je had het moeten lezen.
Vierendelen, uitzetten, opgeruimd is netjes, deporteren, Altijd weer die allochtonen.
Ik kon mijn ogen niet geloven, wie zijn deze mensen en waarom ken ik ze niet als het er zo vreselijk veel zijn.

Ik heb het trouwens ook als ik de reacties op Telegraaf.nl of ad.nl lees.

Vic

Vic

23-09-2009 om 15:22

Wanneer ben je de aanstichter?

De meeste echtelijke ruzies gaan over het huishouden of over geld. Vaak is een van de partners wat makkelijker/lakser/slordiger dan de ander. Is dan degene die (bijv.) de ramen niet op tijd lapt de aanstichter, of degene die daar altijd over loopt te zeuren?

Massi Nissa

Massi Nissa

23-09-2009 om 17:57

Fok (ot)

Mijn broertje van twintig heeft een wekelijkse column op fok: http://frontpage.fok.nl/column/10371/1/-superworm:-Een-vingerafdruk-gótspe!.html
Ja, de reacties op Fok! zijn vaak van een bijzonder bedenkelijk allooi (die bij de Volkskrant trouwens ook niet zelden). Er zijn volgens mij redelijk wat mensen die in hun vrije tijd niets anders doen dan hun ellende op deze manier afreageren. Het is eigenlijk zielig, en misschien niet eens zo slecht dat ze 'het' op deze manier kwijtkunnen. Beetje analoog aan het bestaan van prostituees: fijn dat ze er zijn.
Toch zijn er op Fok! ook weldenkenden te vinden, zoals (vind ik zelf, haha) mijn broertje.
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.