Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

daank

daank

14-05-2010 om 11:32

Man smst met secetaresse 2

Ongeveer 8 maanden geleden plaatste ik al een berichtje over het feit dat ik mijn man had betrapt met smsen met zijn 19 jarige secetaresse(hij is 35).
Ik heb hem toen uitgelegd dat ik dat niet leuk vond(op zijn zachts gezegd).
Hij heeft mij toen uitgelegd dat het niks betekende,en me beloofd dat hij het niet meer zou doen.
En ik vertrouwde hem daarin.
De laatste 3 maanden begon hij echter vreemd te doen.
Normaal gesproken legde hij altijd zijn telefoon op de kast als hij thuiskwam maar nu hield hij hem overal bij zich(zelfs in de douche).
Toen we op vakantie waren heeft hij de tel. een keertje laten liggen terwijl hij onder de douche stond.
Ik heb er toen in gekeken(ben er niet trots op).
alle instellingen stonden op berichten wissen,dus veel was er niet te zien.
Ik had de instellingen voor outbox weer op opslaan gezet en heb er verder niet meer bij stilgestaan.
Totdat we 2 weken na thuiskomst ruzie kregen en hij zich versprak.
Lang verhaal,maar feitelijk gaf hij zelf toe dat hij weer met haar had smsen.
Toen hij lag te slapen heb ik zijn tel. gepakt en ben naar outbox gegaan.
En ja hoor...
Het eerste smsje (die hij dus verzonden had) was...
Ben je me alweer vergeten?
De tweede
Bij de gulf 500 m verderop
De derde
12 april
De vierde
Met zijn 2tjes?
De vijfde
Is je beltegoed op ofzo?
De zesde
Een itiliaanse bol filet american
De zevende
Ik mis jou ook
Nu moet ik erbij zeggen dat hij is overgeplaats naar onze vakantie en niet meer met haar werkt(hij heeft 9 maanden met haar samengewerkt).
Ik ben na het lezen hiervan compleet door het lint gegaan,ik voelde me zo in de zeik genomen.
Uiteindelijk hebben we erover gepraat volgens hem stelde het echt niks voor en was het alleen nu gebeurd omdat hij overgeplaats was.
Hij beloofde mij dat hij het niet meer zou doen en ik heb hem wederom gelooft.
Dit was ongeveer 3 weken geleden.
Een week geleden keek ik weer in zijn tel(sorry maar ik vertrouw hem niet meer op zijn woord).
Hij had haar gebeld 10 dagen eerder,ik heb daar niks over gezegd.
Alleen toen ik 2 dagen later weer in zijn telefoon keek had hij haar nr. gewist(de rest van de nrs. niet.
Ik denk dat hij erachter kwam dat hij deze vergeten was te wissen.
Ik heb hem toen gevraagd waarom,wederom stelde het niks voor en hij wiste het omdat ik anders kwaad zou worden(zijn verklaring).
Ik heb hem toen echt duidelijk gemaakt dat ik het echt niet leuk vond,hij heeft mij toen gezworen dat het nu afgelopen zou zijn want hij wist immers dat al dat gelieg mij veel pijn deed en dat wou hij niet.
Maar nog geen 3 dagen later vond ik ergens in zijn berichten logboek)waar hij zelf denk ik niet aan gedacht had het bewijs dat hij haar die dag 2 berichtjes had gestuurd.
Toen was voor mij de maat behoorlijk vol,ik heb haar toen via hyves een bericht verstuurd en zo ben ik erachter gekomen dat hij haar gemiddeld 5 keer per week gesmst heeft voornmlk als zij vrij was.
Terwijl hij mij 9 maanden geleden al toegezegd had te stoppen.
Ze hebben zelfs lopen smsen terwijl wij met zijn tweeen op vakantie waren(vraag me af waneer hij dat dan stiekem heeft lopen doen).
Daarbij betaalde hij ook nog elke dag haar lunch(omdat zij dan de lunch ging halen).
Volgens haar was het allemaal gein over werk en collega`s en las ze vaak de smsjes die hij stuurde met haar vriend erbij en konden ze er samen om lachen.
Ben ik nou zo wantrouwig,mijn gevoel zegt dat er ergens iets niet klopt.
Hij blijft mij maar proberen te overtuigen dat het niks voorsteld.
Maar als dat zo is dan stop je er toch mee als je weet dat het je partner verdriet doet.
En waarom doe je er dan geheimzinnig over.(mijn vraagteken doet het niet).
Al dat gelieg,mijn vertrouwen in hem is compleet verdwenen.
Ik weet niet wat ik er mee moet...
Ik wil onze relatie van elf jaar en 3 kids niet zomaar opgeven,maar ik heb het idee dat hij daar misbruik van maakt en mij niet serieus neemt.
Hij heeft nou voor de zoveelste keer beloofd haar smsjes niet meer te beantwoorden,maar ik geloof er niet meer in.
Ik hoop dat ik met jullie meningen en inzichten een besluit kan nemen,of in ieder geval alles in perspectief kan zien.
want ik weet echt niet meer wat ik hiermee aan moet.

Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
daank

daank

14-05-2010 om 12:09

Nog vergeten

Ik was vergeten te vermelden dat er geen dingen in stonden zoals `ik hou van jou` `schatje` of van dat soort dingen.
Volgens hem vind hij haar gewoon een spontane meid,en als zij smst beantwoord hij dat.
Maar met zijn andere collega`s smst hij nooit,en daar werkt hij al 8 jaar mee samen(laat staan dat hij hun lunch betaald).
Laatst werd hij trouwens ook uitgenodigd door haar stiefvader voor zijn 60ste verjaardag.....
Ik herkende het adres wat hij opschreef,toen ik hem vroeg wie dat was draaide hij eromheen(terwijl ik allang wist om wie het ging).
Toen ik vroeg of ik en de kinderen ook welkom waren werd hij boos en zei hij dat hij wel niet ging.
Moet ik hem maar zijn gang laten gaan en er niks achter zoeken.
Het is eigenlijk ook meer het feit dat hij tegen mij liegt en stiekem doet,mij beloftes doet en deze gewoon negeerd.....
Nu vraag ik me dus af wie of wat is hier belangrijker.
Mijn gevoelens of smsen met haar(er vanuitgaande dat dat het enigste is)

koentje

koentje

14-05-2010 om 14:18

Nou....

lijkt me helder wat hier aan de hand is. Ik zou hem maar mooi de wacht aanzeggen want hij neemt je absoluut niet serieus!!!

Misschien moet je zijn telefoontje jatten, haar een emeje sturen en een afspraakje met haar maken. Misschien een verhelderend gesprek? Tensl;otte is hij tegen jou niet eerlijk en wil je nu wel eens weten wat er aan de hand is.

Volgens mij word je bedonderd waar je bij staat

Ik hou van je, ik mis je, schatje enz. dat zijn geen grapjes meer.

Sterkte!

Vlinder

Vlinder

14-05-2010 om 15:51

Daank

ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben 3 maanden geleden ook achter sms-jes/mailtjes gekomen die mijn man met zijn collega verstuurde. Ik was er al eerder achter gekomen dat ze elkaar prive berichtjes stuurden via hyves (ook niet van "ik hou van je, ik mis je") maar wel berichtjes die je niet gewoon aan colega stuurt in mijn ogen.

Op een ochtend heb ik ook in zijn telefoon gekeken en zag daar ook berichtjes die ze naar elkaar gestuurd hebben. Ik kon alleen de titel lezen en ik ben woedend geworden!!!! Gigantische ruzie gehad.

Hij heeft beloofd om niet meer te mailen en af en toe check in zijn telefoon nog, maar het wordt steeds minder. Ik heb nooit meer wat gevonden. Hij heeft idd haar nummer ook gewist (maar volgens mij weet hij die uit zijn hoofd)

Deze collega is naar mijn weten ook gelukkig getrouwd, kleine kindjes. Maar ik snap niet waarom zij dan zulke berichtjes stuurt naar mijn man. Haar man weet van niks, ik heb wel op het punt gestaan om het hem te vertellen maar hij heeft nogal "losse" handjes en ik ben bang dat ik er heel veel mee overhoop haal.

Het heeft idd mijn vertrouwen in mijn man erg beschadigd. Als hij loopt te sms-en probeer ik altijd op te vangen naar wie het is terwijl hij er heel open over is.

daank

daank

14-05-2010 om 16:37

Vlinder

Ik had precies hetzelfde idee als jij hebt,maar dacht dat ik overdreef.Er staan dan wel geen liefdesverklaringen in(tenminste in die smsjes die ik onderschept heb)maar dat veranderd niks aan mijn gevoel.
Bovendien is hij vestegingsmanager en dus haar baas.
Ik stuur mijn baas in het weekend geen smsjes met jij bent er vroeg bij motermuisje als ik hem zie rijden met de crossmoter achter de auto.(let wel toen werkte ze er net 5 weken).
En daarbij dat kind is net 19,(3 jaar ouder dan mijn oudste)...en hij is 35.
Moet er wel bijvermelden dat haar vriend 40 is.
Hij heeft me nu beloofd haar te bellen waar ik bij ben en dan te zeggen dat ze niet meer moet smsen(ik had mijn koffers gepakt en daar is hij van geschrokken dus kwam hij met deze oplossing omdat ik hem op zijn mooie blauwe ogen niet meer geloof).....maar HALLO ipv haar de schuld te geven(wat hij de hele tijd gedaan heeft)kan hij volgens mij beter bij zichzelf beginnen door geen smsje terug te sturen.
Maar wie ben ik.
Heb jij nooit gedacht dat hij verliefd op haar was of zo iets?
Ik bedoel mannen doen meestal niet zoveel moeite uit vriendelijkheid(hij betaalde iedere dag ook nog haar lunch a 5 euro)en geloof me hij is normaal gesproken een krent.
Mijn vertrouwen in hem is compleet verdwenen,voornmlk. omdat hij er zo glashard over gelogen heeft.
Inmiddels legt hij zijn tel. weer gewoon op de kast als hij thuis is maar ja dat zegt helemaal niks want ik heb hem er al 2 keer op betrapt dat hij smsjes aan haar had gewist.
Mischien moet ik haar maar weer eens een berichtje sturen of ze aub op wil houden met het smsen naar mijn man(lekker vernederend voor mij)

Vlinder

Vlinder

14-05-2010 om 16:54

Daank

Mijn man is ook haar baas. Zij is ook een stuk jonger (25 en mijn man is 36)

Hij heeft haar ook verteld dat ik het niet echt leuk vond dat ze mailen met elkaar en volgens mij is het nu dus opgehouden maar zeker weten doe ik dat niet......vandaar dat ik hem dus nog controleer (waar ik me dan weer schuldig over voel)

Ik heb zeker het gevoel gehad dat hij verliefd op haar kan zijn. Waarom zou je anders in je weekend berichtjes naar elkaar sturen? Aan de andere kant is het totaal niet zijn type.

Ik zou ook zo graag een berichtje naar haar willen sturen maar weet als ik dit doe ik erge ruzie met mijn man zou krijgen. Bij ons is het inmiddels 3 maanden geleden gebeurt maar elke dag denk ik eraan. Vooral als het lunch tijd is denk ik : zouden ze samen lunchen? (en wie weet betaald hij haar lunch ook wel haha)

Ik hoop voor je dat het ge sms nu afgelopen is. Wanneer gaat hij haar bellen?

Sterkte!

Asje

Asje

14-05-2010 om 22:25

En of ik het herken

Op dat vlak heeft mijn man zich laten kennen als de allergrootste leugenaar terwijl ik hem tot dat moment heilig verklaarde op dat vlak...
zijn sms-jes waren vol koosnaampjes waaronder schatje ed, ze dachten constant aan elkaar enz
Ik geloof hem nu uiteindelijk dat hij het probeert los te laten, maar hij versprak zich door te zeggen dat het haar beter lukt het los te laten dan hemzelf, pffft,
Ik wil ons een kans geven maar het is zo moeilijk hem terug te vertrouwen, hij heeft geen antwoord op m'n vraag naar wie de 65 sms-jes waren (waarvan 5 naar mij) op de rekening, Hij mompelde toen ik vroeg wat die rekening uit de bloemenzaak van 35 euro was... ik weet het niet, maat het is zwaar
hij blijft onduidelijk maar probeert mij wel op handen te dragen en is extra lief tegen mij...maar met nog steeds iets stiekem...

@daank

rillingen liepen over m'n lijf. Laat je niet bedonderen, en wat houdt je tegen om contact op te nemen met deze 'dame' om haar te waarschuwen dat bij herhaling je haar echtgenoot ook zal inlichten?
Of dit (ook) tegen je echtgenoot zeggen dat je van plan bent om haar erop aan te spreken (op haar werk?) en haar echtgenoot in te lichten?

Oeps

Geen ervaring, maar zoals je het beschrijft gaan mijn haren overeind staan. Hij is niet eerlijk tegen je, daar begint het eigenlijk al mee. En dat is toch wel de basis in je relatie.

Maar daarbij bedacht ik me ook; als hij zo met zijn personeel omgaat (hij is haar meerdere), dan komt dat ook niet echt professioneel over. Heeft hij daar weleens aan gedacht?

Ik kan me voorstellen dat je een relatie met 3 kids niet zomaar opgeeft en dat dit zwaar weegt.

Lastig om hier een oplossing voor te vinden. Want ook al zou je man onmiddellijk echt ophouden met het sms-en met haar, het kwaad is al geschied, hij heeft jouw vertrouwen geschonden.

Sterkte, groet, Moppeke

Naief

Nu het is wel duidelijk, dat je man niet eerlijk is, en gewoon spanning buiten de deur zoekt..

smsjes sturen doe je niet zomaar, dan voel of wil je wat van die persoon, en wie zal het zeggen of ze al wel niet wat hebben met elkaar of al eens af hebben gesproken.

Ik zou dit echt niet acepteren hoor, en heel duidelijk willen weten wat er nu aan de hand is en gebeurd is..

daank

daank

17-05-2010 om 13:44

Iedereen

In ieder geval iedereen bedankt voor jullie antwoorden,veel dingen gaven wel stof tot nadenken.sommigge dingen begreep ik zelf al wel,maar daar vroeg ik me over af of ik er niet een te groot drama over maakte.
Zo heb ik nmlk nooit een smsje gevonden met een liefdesverklaring er in,terwijl toen wij elkaar net leerde kennen ieder smsje(hoe onbeduidend ook)werd afgesloten met kusjes of luv u.
In mijn gedachte zou dat na 9 maanden smsen toch het geval moeten zijn zouden ze idd wat van ekaar willen of al hebben.of ben ik nou naief?
Het ergste smsje die ik gevonden heb is "ik mis jou ook"ongeveer verstuurd 4 dagen nadat hij overgeplaats was,en waarschijnlijk een antwoord op een smsje van haar dat zij hem mist.
Voor de rest gaat het over waar hij zijn lunch nu haalt,wat hij aan het eten is en iets over een regiomanager en een paar hele korte smsjes waar ik geen wijs uit wordt en hij mij geen antwoord op kan geven.
Het zijn ook geen lange berichten,eerder korte antwoorden van zijn kant dan want ik heb nooit een berichtje van haar kunnen onderscheppen die heeft hij waarschijnlijk gelijk gewist iedere keer.
In zijn logboekberichten stonden er 365 op ingekomen en 140 op verstuurd hij heeft de telefoon ongeveer 9 maanden en het is een tel. van zijn werk.
In mijn redenatie heeft zij dus meer berichten verstuurd want zakenrelaties moet hij antwoorden.
Al met al is dit alles natuurlijk absoluut niet ok,en het doet mij nog steeds heel veel pijn....ik voel me echt veraden en weet niet wat ik nog voor hem voel.
Ik heb een kant van hem gezien die ik niet kende,kon me nooit voorstellen dat hij zo glashard kon liegen.Geloof me ik ben er 4 keer in 1 maand ingetuimd omdat hij alles met zoveel overtuiging bracht dat ik dacht dat hij wel gelijk moest hebben.
Een behoorlijke afknapper voor mij,aangezien ik nogal eerlijk ben(leugentje om bestwil moet kunnen,let wel leugentje) en goed van vertrouwen (tot het naiefe aan toe mischien wel).
Ik krijg het hier thuis ontzettend benauwd,de ene keer is er niks aan de hand,en het andere moment wordt ik uit het niks ontzettend kwaad(tot misselijkheid aan toe),en weet ik niet wat ik met mezelf aanmoet.
Op die momenten wil ik liever mijn spullen pakken en vertrekken,want ik vind hem al deze ellende al lang niet meer waard.

Vlinder

Vlinder

24-05-2010 om 19:35

Daank

hoe gaat het nu met je?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.