Relaties Relaties

Relaties

anoniempje

anoniempje

18-05-2011 om 01:08

Mening van jullie heb laatst mijn verhaal over vriend gedaan met smsjes vrouwen en met mijn vriendin

Ik heb een tijdje geleden al mijn verhaal gedaan over dat ik toen ik hoogzwanger was voelde(dacht eerst hormonen)dat ik geen aandacht kreeg van vriend(hij wilde geen weeknd weg met mij enz,maar bij mijn andere 2 hadden we tot het einde gemeenschap en nu vond ie die buik maar in de weg zitten,dus ik ging op onderzoek uit en betrapte hem met chatten met een andere vrouw(ik was over de rooie en door mijn hormonen nog meer),maar de volgende ochtend zei mijn viend sorry en we moeten meer genieten samen en met de kids en zullen we samen een mini cruise maken met tweeen enz.,ik dacht nog tja het is niet goed te praten,maar chatten vergeef ik m,nu gingen we een weekendje naar Preston palace eind Febr. en net voor we gingen zag ik een mailtje u sms tegoed is verhoogd,dus kreeg ik argwaan want mij smst ie bijna nooit en hij had al vrij veel tegoed,dus wij dat weekend met de vriendengroep naar p.p,en 's avondslag meneer ond 0.30u al te snurken omdat ie naar z'n kamer was gestuurd(was niet veel aan de hand,want had barmeisje gesproken,hij liet n keer een glas vallen,maar hij moest afstand nemen aan de bar en dat deed ie niet,want hij zei ik heb hiervoor betaald en mag staan waar ik wil en toen gebeurde er nog iets en dat werd die barkeeper teveel en toen kwamen er uitsmijters en moest ie naar z'n kamer,eerst een hoop heibel en hij wilde weer naar beneden en daarna viel in slaap en ik dacht laat ik s in zijn gsm kijken en da 's maar goed ook,want ik zag nogal pikante smsjes staan met een vrouw,waar hij ook nog die week ervoor was geweest om iets op te meten(man was met kids naar voetbalwedstrijd)en hij kwam daar voor een dakkapel op temeten(beweerd ie),heb haar daarna gesmst en zij beweerd bij hoog en laag dat er niets gebeurd is aleen 3x kus op wang(geloof dat maar allemaal),want mijn vriend wilde ook op de parkeerplaats bij de Ikea afspreken maar zei kon plots niet weg,in die sms te lezen,ook had ik ontdekt dat er 1 dag na ons dochtertjes
geboorte een gmail was aangemaakt via zijn gsm,dat had een schoonbroer wel gedaan,maar hij heeft een bedrijfsemail en we hebben er samen 1 wat moet ie dan met een andere mail?
Ook keek ik de facturen na van Kpn en tot mijn verbazing had ie in September en Oktober ook nog s veel met enkele andere vrouwens gesmst,ook in Nov. en December,maar minder aan die nrs te zien,tot die slet smste dat ze wel meer met mijn vriend wilde,dus een afspaakje en zo kwam de aap uit de mouw!
Ik heb het hier wel 3 weken erg moeilijk meegehad,op het werk merkte collega's iets dus ik moest het vertellen,veel gepraat met vriend weer het excuus we moeten meer genieten en meer met de kids samendoen(wie is er altijd werken?)en ik gaf hem nooit aandacht en stress op het werk en ik ben bij een vrouw geweest dat heeft me erg opgelucht,maar die doet ook therapie en hoopte dat we samen eens terugkwamen!
Ik heb ook negatieve kanten maar we hebben al 16 jaar een relatie en toen was ik al chaotisch en maak misschien iets teveel geld op en ben niet erg zelfstandig,dat zeg ik eerlijk,maar hij heeft ook mindere kanten iedereen toch niet dan?
Na weer een avond gepraat te hebben vroeg ik en als het andersom zou zijn die afspraakjes en smsjes met andere,zegt ie doodleuk dat zou ik niet erg vinden,zolang je er maar geen relatie mee begint ,ik over de zeik,wat wil je dan een vrije relatie(tot op heden nog geen antwoordt op gehad)ik zei als ik thuis kom van een weekend weg met een vriendin en opbiecht dat ik het bed met een ander heb gedeeld,geef je daar niets om,dat hou je dan toch stil,dus ook nog eens van die rare uitspraken...
Maar nu komt het ergste factuur komt binnen van kpn na
weekend weg en wat zie ik 2 weken voordat we gingen heeft ie in 1 week tijd 81 smsjes met een vriendin van mij verstuurd(hij naar haar andersom kan ik niet zien)
ik was dus helemaal over de.... en vroeg wat dat te betekenen had,dat weetik allemaal niet meer,maar ik zei
na een week,ik annuleer morgen onze vakantie(is geboekt met haar)als ik de waarheid niet weet,ja zei begon wanneer ik dat glasplaatje op het dak kwam maken,want dan sotnd er een lekkere vent op het dak en meer weet ik niet en zal ik ook nooit weten,maar heb haar meteen erop aangesproken en ze zei omdat jij dat andere hebt ontdekt denk jij dat wij ook wat hebben,ik zei nee,want 81 smsjes in 1 week tijd van 1 kant vind ik veel,ja maar dat doe ik ook met andere vrienden wat ouwehoeren enz,maar ze was niet eerlijk over dat smsje waarover het begon,ik zei W heeft toch al iets gezegdover wat jij hebt gesmst oh ja,maar ook van dat liedje Hello eenaantal keren naar elkaar(ja praat er maaroverheen)
ze merkte aan school(kids zitten op dezelfde school)dat ik kortaf deed,dus ze belde me van als jij er problemen meehebt dat ik zoveel sms met W kom dan naar mij want ik heb niets fout gedaan enz.
Ik kijk er nu toch andes tegenaan en weet niet of ik overdreven doe,ofdat het haar fout ook is,of vinden jullie dat het moet kunnen zo'n smsje(glasplaatje ,lekkere vent op het dak(vindt ze ook heeft ze al vaker tegen me gezegd)) en dan ook nog zoveel(mijn vriend zegt smsjes zijn zo verstuurd hoor,want we waren wat smsjesover aan weer aan het doen,ik zei ik ben nog altijd je vriendin,is dacht ik anders,wie weet wat jij allemaal wel niet doet op je werk of met wie jij smst zegt ie dan)
Tja en E(vriendin)kreeg pas tranen in r ogen en hoe moet dat nu,ik zoek zo niet meer op vakantie(IK OOK NIET)en gelukkig dat P(haar vriend er niets achter zocht)want ze waren pas naar center parcs geweest en kreeg ze aandacht van een man,hebben ze gsmnr uitgewist
en over en weer gesmst tot het bijna tot een afspraakje kwam,maar nog erger elkaar pikante foto's verstuurd,dus P was het vertrouwen ook even kwijt in E,dus zei E halfjankend tegen mij,gelukkig geloofd ie mij nu dat het geouwehoer was!
Nou is hetbij school wel gewon hoi,maar mijn gevoel blijft er anders bij en ben bang dat dat altijd zal blijven,maar het ging met mij zelf weer wat beter,ik zat weer beter in mijn vel totdat ik weer eens wantrouwig zijn gsm doorspitte toen ie lag te snurken en toen zag ik net na de weekendje p.p een smsje van P.alarm wis al je gmailberichten want ze is alles na aan het pluizen(want ik had met hem gesproken enkele keren)en toen keek ik verder en zag bij geen een persoon het emailadres staan,maar van E had ie wel een gmailadres in zijn gsm staan,met alleen haar naam en dan gmail.com,terwijl wij er een hebben van hun met hun beide namen erin!
Ik heb die andere slet van dat afpsraakje gsmst of ze eerlijk wilde zeggen ofze ook contact met had gehad via de gmail met W en ze zei dat ze dat hadden gehad(hoekun je dan zo stom zijn om te smsen en ze niet te wissen van de gmail heb ik geen wachtwoord,ik wil graag jullie
mening horen,want er lijkt wel verband met P.en E en W,ik snap het allemaal niet meer,of vinden jullie dat ik tever denk en tever ga...............Zucht
Ik zei al ik ga de volg.keer mee als jij dat glasplaatje erin moet zetten,hoezo zei die,devorige keer was ze ook alleen thuis,nou dat kan plagen zijn,maar dat moet je dan net tegen mij zeggen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
anoniempje

anoniempje

18-05-2011 om 01:14

Oh ja p had er wel enkele gelezen van e met w,maar dat was later

Oh ja P had wel zei die tegen mij net voor we naar P.P gingen gelezen dat ze elkaar hadden gesmst 23of 24Febr.,maar dat ging over dat weekendje,maar die smsjes op de factuur waren 2weken eerder in die week van
valentijnsdag,zou ze bang zijn geweest dat P erachter kwam en het via de gmail hebben verder gedaan,oh ik
word gek van mezelf...

Oef

Ik heb een poging gedaan om je verhaal te lezen,maar ik kan er geen touw aan vast knopen.
misschien is het slim om hoofdletters te gebruiken,en punten en komma,s te plaatsen,want dit is erg verwarrend.

Uitgedaagd door susanne

heb ik je hele verhaal gelezen. Inderdaad zouden hoofdletters, komma's en wat meer ruimte tussen woorden de leesbaarheid vergroten.

Maar dat terzijde.

Ik denk dat je vriend gewoon dol is op aandacht van allerlei vrouwen. Hoe ver hij daar concreet mee gaat (fysiek) geen idee. Maar dit is wel erg vervelend.
Was-ie vroeger ook al zo, of is hij nu zo bezig omdat-ie zelf een lastiger leeftijd krijgt?

Wat je er precies mee moet, tja. Alles negeren, die telefoon van hem met rust laten zou al iets zijn, want zo word je stapeldol. Natuurlijk is 81 sms-jes achterlijk. Totaal mesjogge.

Je moet wel helder krijgen of hij inderdaad een 'open relatie' wil, voortaan. Als je dat niet zit zitten (begrijpelijk!), moet er echt wat gebeuren willen jullie de relatie in stand houden.

A

A

18-05-2011 om 10:48

Dus...

Jullie hebben pas een 3e kindje gekregen
Jij hebt nog heel weinig vertrouwen in je man, hij doet veel sms-jes en flirt graag met andere vrouwen (jij hebt constant schrik voor het ergste, ziet overal aan dat hij graag langs de pot piest....)
jouw eigen zwakkere puntjes zijn dat je niet goed met geld omkan, nogal afhankelijk bent
Hij weet dat je vertrouwen wankelt, dus zou hij zich op dat vlak moeten sterk opstellen

evenzo

evenzo

18-05-2011 om 13:59

Hij gebruikt toch ook drugs

Je gaat niet te ver. Ik denk dat je juist niet ver genoeg gaat. Deze man moet je de laan wijzen. Hij gaat anders echt niet veranderen. Heel misschien zal hij veranderen als hij bang is je kwijt te raken, maar dan moet hij wel beseffen dat dat een reële optie is.

anoniempje

anoniempje

18-05-2011 om 16:09

Bedankt ik moest het gewoon kwijt

Bedankt ik moest het gewoon even kwijt,en nee hij deed
dat flirten enz.niet voorheen,vandaar is het voor mij
moeilijker misschien!
En ook door die vreemde uitspraken en dan ook nog zeggen
je moet niet alles zo serieus oppakken wat ik zeg maar waarom zeg je het dan!

En idd hij heeft opgebiecht enkele keren tijdens het wk
coke te hebben gebruikt,maar ook dus in P.P,die avond
dat ie naar zijn kamer moest en die avond had ie dat van P. die heeft spijt betuigd to mij,maar zegt dat hij
tijdens het WK het niet heeft gegeven,maar ik ben het vertrouwen in vrienden kwijt,waarom smst hij anders
naar mijn vriend W. alarm wis je gmail,want ze is alles aan het uitpluizen!
Daar heb ik dan een vakantie meegeboekt met P en E,maar ik ben te soft om te zeggen tegen hen dat ik het ga annuleren ofzo..
Ook snap ik niet waarom E haar gmailadres in zijn gsm staat en van verder niemand,tenminste zover als ik kon zien!

En hoe kan ik nu weten ofdat hij het niet meer gebruikt!
Heb laatst zijn bankzaken bekeken,maar die waren ok,dus ik geloof dat hij niet gebruikt,tenminste niet tijdens
werk en hij is de laatste tijd niet meer op stap geweest,maar zaterdag 28 Mei is weer de planning met de vriendengroep,maar ik ga liever naar de stapavond van mijn sportclub eerlijkgezegd!

Oh ja afgelopen vrijdag moest ie wedstrijd darten smst ie naar een dartmaat,er staat hier een lekker ding aan de bar,smst die maat stuur is een foto,stuurt ie terug
helaas is ze net weg!
Of vinden jullie dit moeten kunnen,want ik ga natuurlijk
overal iets zoeken nu....
Oh ja even terzijde,ik heb een goede vriendin,die is ook vriendin met E en is boos op mij dat ik E beschuldig van zoveel smsjes met mijn vriend,want ze stuurt haar vriend ook wel eens smsjes maar ik heb maar niet gezegd dat het er 81 waren,want dat had geen zin meer omdat ze boos werd!
En mijn zus praat makkelijk en zegt ik kan me er niet mee bemoeien dat moeten jullie samen oplossen...
En 1 andere vriendin geeft me wel advies,maar die woont wat verder weg!

Ik vraag me af of die aandacht met chatten hem op een
of ander manier een kick heeft gegeven ofzo,want ik
vind dat hij negatief veranderd is en dan zegt ie iedereen veranderd met de jaren,jij bent ook niet meer
hetzelfde als 10 jaar terug,zucht......

Belle Époque

Belle Époque

18-05-2011 om 19:47

Tja...

Ik klink nu misschien heel bot, maar het is niet mijn bedoeling je af te kraken. Ik probeer je juist te laten nadenken over je situatie.
Man gebruikt drugs en zuipt als een tempelier. Ik heb toevallig pas geleden in Preston Palace gezeten (een verrukkelijke plaats om mensen te observeren!) en geloof me, je moet het erg bont maken eer de bewaking daar zo ingrijpt! En met zo'n vent wil je oud worden?
Je noemt jezelf niet zo zelfstandig. Is dat zo, of zegt hij dat steeds om je klein te houden? En wat houdt je tegen om wel zelfstandiger te worden?
Nee... Laat ik het anders zeggen. Alles is een keuze. TOen ik in een bar slecht huwelijk zat heeft iemand me dat wel eens gezegd. Eerst was ik boos: ik had geen keuze want ik kon niet werken en zou op drie hoog achter terecht komen, bla bla bla. Maar die persoon heeft het me nog eens uitgelegd met de woorden: "In je situatie blijven zitten is óók een keuze."

Dat was een reuze eye-opener voor me. Vanwege de onzekere toekomst (een vervelende zekerheid van een slecht huwelijk is tóch een vorm van veilige zekerheid) besloot ik te blijven, met in mijn achterhoofd de gedachte: "Straks, als de kinderen groot zijn..." Ik schreef me alvast in bij de woningbouw, probeerde werk te vinden en sprak er met niemand over, dat zou alleen maar onrust geven, dacht ik. Dat was mijn keuze.

Maar, had die iemand me ook gezegd: "Als je een keuze hebt gemaakt, accepteer die keuze dan ook." In jouw geval: als jij voor de zekerheid kiest die je nu hebt, accepteer je ook zijn vreemdgaan/sms, zijn zuiperij, zijn drugsgebruik (nu niet, maar straks...?), zijn vreemde antwoorden. Dat accepteer je allemaal, dat is de consequentie van je keuze.

Of het goed of fout is, kan niemand zeggen. Maar jij bent de enige met de macht om te kiezen. Ook al is het kiezen tussen allerlei slechte dingen. Het blijft kiezen...!

Sterkte ermee!

Oh ja, misschien helpt het bij je keuze om te bedenken wat je je kinderen leert met de huidige gezinssituatie?

buzz

buzz

21-05-2011 om 15:20

Hier

een relatie van 19 jaar en 5 jaar getrouwd.
Maar als mijn man zo anders zou zijn als eerst, drugs drank op ongepaste momenten , stikum smsjes sturen, zo veel aandacht nodig hebben van andere vrouwen, ineens niet zo mooilijk doet over vreemdgaan enz, Nou dan zou ik zeggen.
Sorry met deze man ben ik niet getrouwd dit is iemand anders geworden, zo een relatie wil ik niet zo ben ik niet, hier kan ik niet tegen, dit wil ik niet, dit is geen goede basis wat mijbetrefd om kinderen op te voeden, ik houd hier niet van, ik kan zo niet langer.
Kies maar wil je met mij op de voorwaarden zoals we het hadden, of wil je het zoals je je nu gedraagd? de keus is aan jou? Ik wil liever zonder jou als jij je zo anders gedraagd als eerst. Het allerliefste wil ik met je en ik hoop dat ik het veretrouwen weer terug kan vinden. Dat zou mijn boodschap zijn aan hem.

buzz

buzz

23-05-2011 om 10:19

Ik zou zeggen

Hak knopen door, als een volwassen mens, dit hele verhaal doet mij denken aan mijn tijd toen ik 21 was.
Schrijf desnoods (als praten niet lukt) alles eens op voor hem, hoe jij je voelt dat je er zo naar en onzeker voelt dat je hem niet vertroud echt vanuit je hard, en dan eens kijken wat zijn reactie is.
Maar ik zou echt zeggen hak knopen door! zo ben je niet gelukkig door het gedrag van een ander.
Misschien kan je er nog over denken wat er aan je zelf veranderd is, doen jullie nog genoeg dagelijkse dingen samen, hebben jullie het nog, komt hij aandacht van jou tekort, doe je je best met hem een stel te zijn? En als dat zo is, je afvragen waarom dat dat veranderd is. Misschien dat dat iets opleverd, misschien ook niet, ik bedoel het niet als beschuldiging hoor, want het kan goed alleen aan hem liggen, maar soms heeft zo een verandering in gedrag zo een soort oorzaak, soms ook niet natuurlijk. Maar laat je voral niet gek maken, stop ook ten opzichten van hem je kop niet in het zand, houd je mond niet om de goede vrede te bewaren en zo dat hij zijn gang kan gaan.
Ik zou zoizo ook in ruzie toch gezecht hebben hoeveel smsjes het wel niet waren, meid laat niet over je heen lopen, kom op!

anoniempje

anoniempje

28-05-2011 om 15:53

Dank voor de reacties,maar graag wil ik jullie mening over dat s

bedankt voor jullie reacties,graag zou ik jullie mening willen hebben over wat jullie vinden van dat smsen met mijn vriendin,nu heb ik haar emailadres ontdekt in zijn gsm(gmail,kun je dus ook mee chatten)en verder stond er geen email in z'n gsm en we hebben samen een email en een van zijn bedrijf,maar hij heeft er ook 1op zijn gsm anders kon ie geen apps downloaden(tja is dat de waarheid?)nu biecht ie op dat mijn vriendin idd zijn email vroeg en zo hebben ze (maar enkele keren volgens mijn vriend ook contact gehad)maar ik zei oh zeker nadat ik achter dat smsen ben gekomen,maar nee zei hij dat was in diezelfde tijd,ik zei waarom mailen ipv sms-en en hij zei misschien dat dat gratis is voor haar...
Het lijkt wel of ze toch ergens mee bezig waren al waren het mails en smsjes ik vertrouw het niet(er zal geen sex ofzo geweest zijn),maar ze waren blijkbaar beide toe aan spanning,want mijn vriend had dus ook dat contact met iemand via mail en nog erger 1x mee afgesprokenmet diegenen,maar zij had net daarvoor sms contact met een getrouwde man,die had haar aangesproken op een vakantiepark,vond ze blijkbaar leuk die aandacht en toen hebben ze elkaar pikante foto's gestuurd van zichzelf,maar toen is haar vriend erachter gekomen(is ook geen heilige,geeft mijn vriend coke)
ik voel me er zo rot over,mijn vriend doet alsof het voor de flauwekul was en ik kijk dan hoeveel ik gesmst heb met mijn schoonbroer hoe vlug dat gaat!
Ze had ook in de mail gezet dat mijn vriend de lekkerste van de groep was,maar ook wat kunnen onze dochtertjes toch fijn samen spelen enz.
En mijn "vriendin"zegt ja als dat niet gebeurd was met die andere via de mail(en afspraak)had je er waarschijnlijk niets achter gezocht,ik zei nou ik vind 81 smsjes in 6 dagen nogal(jammer dat ik ze nooit allemaal kan achterhalen)
Heb haar nog niet verteld dat ik die mail ook ontdekt heb!
Het ergste is dat we een vakantie geboekt hebben naar Frankrijk,maar ik heb er tot nu toe weinig zin in,ze moest eens weten,want ze doet weer alsof er niets gebeurd is,hebben jullie tips,dat ik nog eens goed met haar praat ofzo?
Eerlijk is ze toch niet want ik zei tegen mijn vriend het lijkt wel of ze iets met je wilde,ja zei die misschien wel,maar ikke niet(hoop ik dan maar)
En je kan zeggen dat smsjes voor de fun zijn,maar als je begint met wanneer komje dat glasplaatje maken dan staat er eens een lekkere kerel op het dak en dan ook nog later hoort(van mijn vriend)dat ze ook mailde je bent de lekkerste van de groep,dat vind ik ver gaan...
of denk ik te diep na,ik denk het niet,want waarom anders dat mailen/chatten metelkaar,omdat ik dat niet kan zien ofzo!

anoniempje

anoniempje

28-05-2011 om 15:56

Ik bedoelde smsen met schoonbroer is anders dan met vriendin da

excuses een beetje snel gtypt dus wat onduidelijk maar
ik bedoelde dat smsenmet een schoonbroer over darten en sport datdatnog altij anders is dan met een vriendin,of ben ik te jaloers zucht..............

Tirza G.

Tirza G.

28-05-2011 om 19:20

Lieverd

Wat heb je nog meer nodig? Ik vind dit allemaal zó absurd, neeeee jij ziet echt geen spoken. Je man deugt niet en je vriendin ook niet. Klare zaak. Lozen die hap.

Tirza

PDD-ertje

PDD-ertje

29-05-2011 om 12:51

Ik denk

dat je er niet achter komt of er wat gebeurd is en wie welke intentie had met de berichtjes en de mailtjes. Maar het voelt voor jou niet prettig en daar hebben ze rekening mee te houden. Ga uit van je eigen gevoel, jij voelt je er niet prettig bij en dat is het. Wat je man en vriendin en ook van zeggen. Ze zullen nooit zeggen dat ze beiden op zoek waren naar spanning of iets dergelijks. Ik vind je vriendin wel behoorlijk ver gaan met haar teksten. Manlief had het beter tegen jou kunnen zeggen ipv erop reageren en niks zeggen. Twijfel niet aan jezelf, zolang jij er geen goed gevoel bij hebt is het niet goed en moeten ze daar rekening mee houden!!

anoniempje

anoniempje

29-05-2011 om 22:32

Bedankt het lucht me op als ik andere meningen hoor

ok bedankt ik ben vrij onzeker,dus vindt het fijn een mening van jullie te horen,moet trouwens ook nog even zeggen dat ik z'n kpnfactuur heb bekeken die je met de post krijgt,terwijl ik die vrouw(via chat)haar gsmnr al had omdat ik achter dat smsen ben gekomen,dat wist ie en toen was ik niet zo slim om die lege envlop van kpn te laten liggen en toen heeft ie dus die facturen gevonden in de keukenkast en weggelegd,maar natuurlijk
omdat ik anders zou ontdekken dat ie met een vriendin zoveel heeft gesmst,ben ook niet gek,want heb in kunnen loggen via de computer en zo nog alles kunnen bekijken..

Zegt een vriend van ons,meid je wilt niet weten hoeveel zoiets gebeurd(dat mannen vreemdgaan),tja zijn ook vrouwen bij...zucht ben ik van de oude stempel en te monogaam?

anoniempje

anoniempje

29-05-2011 om 22:37

Ik bedoel dan niet zo zeer met die vriendin maar vreemdgaan over

en ik denk dat als ik zodoor ga met alles uitpluizen
mezelf alleen gek maak,keek gister naar de internetgeschiedenis op zijn gsm en van eergister bekeken sites daar zat de site bij van hookers,tja het zijn maar sites,maar kom je dan wat tekort,of ben je
toch nog op zoek,hij lacht ermee (misschien)en ik maak
me druk enz. ben de laatste maanden niet meer zo spontaan,omdat ik het vertrouwen in mensen(ook vrienden)
ben kwijtgeraakt,maar da's logisch toch...

donderkopje

donderkopje

30-05-2011 om 11:35

Ga je nog wat doen?

Lief Anoniempje,

je kunt hier nog heel lang allerlei lange berichten posten met al je terrechte wantrouwen over je onbetrouwbare, agressieve en al dan niet drugsgebruikende man in de hoop bevestiging te krijgen voor je vermoedens en gevoelen.

Die heb je nu van velen gehad. Je bent niet gek, je vent is niet ok en maakt je gek door het allemaal in jouw schoenen te schuiven onder het mom van: je bent paranoia en iedereen vindt dit verder normaal.

Ik zou zeggen: stop met twijfelen, en ga wat doen: in therapie met hem om te bezien of jullie er samen uitkomen. Of alleen om zelfstandiger te worden, en emotioneel en daarna wellicht ook financieel niet meer afhankelijk van hem te zijn.

Dat klinkt makkelijker dan het is, dat snap ik, maar je draait nu volgens mij al vrij lang in hetzlefde rondje en je zoekt continue bevestiging buiten jezelf.
Dat is niet nodig. Je bent niet gek. Vertrouw op jezelf. Kom voor jezelf op. Ga naar de huisarts, leg je probleem voor en vraag een verwijzing voor een geschikte therapeut. Dat zou ik doen.
Succes en sterkte!!

anoniempje

anoniempje

07-06-2011 om 23:34

Maar je gaat toch niet voor de fun op een prostitutiesite zitten

Ja je hebt gelijk zo blijf ik aan de gang,maar ik maak
me de hele dag druk en meneer praat zo van iedere relatie heeft zijn ups en downs,klopt maar ik ga het dan niet bij een ander zoeken(ik kan maar tot April 2010 terugkijken in zijn facturen en heb al 4 nrs(incl vriendins nr)gevonden die er vaak instaan,ik vroeg me
af of hi niet sexverslaafd is,hij zit de laatste tijd niet zo lekker in zijn vel,heeft stemmingswisselingen,is gewoon anders,hij wordt erg boos als ik begin over sexverslaving enz.maar als ik enkele dagen geleden de site hookers vind in de geschiedenis van zijn gsm(is 1 dag geleden bekeken)
en ik vraag wat ie op zo'n prostitutiesite moet,krijg ik
kortaf een antwoord wat ouwehoeren moet kunnen en hij is boos dat ik nog steeds aan het zoeken ben naar dingen,tja heeft ie het zelf naar gemaakt,maar nog erger
een pincode op zijn gsm gezet(waarom heeft ie dat nooit eerder gedaan,wist ie zeker niet)en ook zijn kpn kan ik niet meer terugkijken omdat hij zegt dat ie gek van mij wordt met al dat gezoek,maar ik ben niet gek,nu kan ie makkelijk zijn gang gaan,maar de kpnfacturen komen toch met de post,dus die kan ik inzien!
Wil graag met de dokter gaan praten,ik ben op dit moment ongelukkig en dat wil ik niet,hij zegt je bent net je vader,overal diep over nadenken enz,maar waar slaat dat op,zelfs mijn moeder zei zondag gewoon tegen mijn vriend ik vind dat je de laatste tijd maar chaggy bent en snauwt op onze ....,hoewel zijn moeder weer zegt
je moet hem niets steeds opnieuw confronteren met wat gebeurd is,anders gaat het fout tussen jullie,ik dacht nee niet praten en ik me opvreten en hij doen alsof er niets is gebeurd...............zucht

anoniempje

anoniempje

08-06-2011 om 20:24

Wat ik wil weten of ik me ook overdreven druk maak en moet stopp

of ik me ook te druk maak en moet stoppen met zoeken,hij wordt er gek van dat ik er vaak op terug kom,maar het doet me wel wat ja als ik zie dat hij op zo'n site heeft gezeten,en hij praat er overheen en als ik het vraag zegt ie,ach wat geouwehoer met collega's moet kunnen,hij mag haast een nieuwe gsm uitzoeken,zal eisen dat ie er 1 neemt zonder internet,zouden jullie/jijhet normaal vinden als jullie man/vriend op zo'n site zat?

Belle Époque

Belle Époque

08-06-2011 om 22:36

Tja...

We hebben al regelmatig verteld wat onze mening is, maar je hebt toch telkens opnieuw bevestiging nodig.
Je vertelt over drugsgebruik. Je vertelt over vreemdgaan. Je vertelt over uit Preston Palace gezet worden (dan moet je het volgens mij echt bont maken).
We hebben al regelmatig verteld dat dit niet in orde is en dat je geen spoken ziet.
En toch blijf je twijfelen... Waarom kom je dan telkens weer opnieuw vragen aan ons? Wat wil je horen? "Ja, hoor, meissie, jij bent gek en moet stoppen met zeuren" of zoiets?
Ik vind helaas vooral dat je een slecht voorbeeld bent voor je kinderen, omdat je je gedraagd als een deurmat (iedereen mag over je heenlopen en je zet jezelf zo op de laatste plaats dat het bijna een karikatuur is), je hebt nul zelfrespect, en zo extreem veel bevestiging van anderen nodig dat dat nog steeds niet genoeg is om knopen door te hakken.
Ik heb aan de ene kant enorm met je te doen want zo verpest je je eigen leven én geef je je kinderen een heel beroerd voorbeeld, aan de andere kant vraag ik me af hoe lang je nog én bevestiging blijft zoeken én er vervolgens niks mee doet.
Ik zou zeggen, en dat bedoel ik niet sarcastisch maar heel serieus: zoek eens een goede therapeut. Voor jezelf. Want je noemt jezelf "een beetje onzeker" maar geloof me, jij bent zo extreem afhankelijk van wat anderen vinden, denken en doen dat ik me afvraag of je wel weet wie JIJ eigenlijk bent...

leuke meid

leuke meid

09-06-2011 om 11:21

Knoop

Lieve poster,

Je bent duidelijk iemand die geen overhaaste beslissingen wil/kan nemen. Zo´n levenshouding heeft als voordeel dat je je keuzes goed voorbereidt, (uiteindelijk) de juiste keuzes maakt en er naderhand meestal ook geen spijt van krijgt.

Met zijn wangedrag heeft jouw partner jou voor een duivels dilemma geplaatst: breken of doorgaan met de man van wie je houdt en de vader van je kinderen.

Ik heb er alle begrip voor dat je nu alles eens goed op een rijtje wil zetten. Dat is nu eenmaal nodig om de juiste beslissing te kunnen nemen. Sterkte ermee!

leuke meid

leuke meid

09-06-2011 om 11:23

Knoop (2)

Sterkte met het doorhakken van de knoop!

anoniem

anoniem

09-06-2011 om 13:52

Knoop

wat eerder is aangegeven: alleen jij kunt zelf de knoop doorhakken. ik weet van mijzelf dat ik in het verleden ook het liefste had dat een ander dat voor mij ging doen. eigenlijk kop in zand gedrag. ik praatte met andere mensen over mijn situatie en zag natuurlijk zelf ook wel dat het allemaal niet zo normaal was en toch bleef ik. uiteindelijk zei ex: zullen we maar uit elkaar gaan. ik zei volmondig ja. was natuurlijk niet zijn bedoeling, maar het was mijn "amen" en ook heb ik naderhand vlak na scheiding spijtgevoelens gehad. weet ik nu dat het een proces was van afscheid nemen.
ik ben nu aantal jaren verder en gelukkiger dan ooit en heb nu een topvent getroffen!!!!!!!!! ik wist niet dat zulke mannen bestonden. zo lief, liefdevol, teder en geduldig enz.

jij weet denk ik zelf wel in je hoofd dat de situatie verre van ideaal is en hebt misschien in je hoofd al wel beslissing genomen, maar ja. dan nog doen.

laat je niet tegenhouden door financiele gedoe, enz.
neem al wel vast stappen, zoals inschrijven bij woningbouwverening. doe meer je eigen ding.

zoek niet langer naar bevestiging dat de dingen die je beschrijft niet normaal zijn, want dat is het niet.
bescherm jezelf. je kunt het!!!
ik hoop dat iemand in jouw omgeving je kan steunen en opvangen.
en ook geopperd, zoek hulp.
desnoods eerst bij maatschappelijk werk, die hulp is gratis!!! maar doe wat!!!

anoniempje

anoniempje

10-06-2011 om 08:48

Bedankt

ok bedankt voor de reacties,ik zal geen vragen meer stellen het is duidelijk,er zijn er bij die zegggen hij zit misschien in een midlifecrise,maar dan moet ie praten,dat is het belangrijkste in een relatie en dat doet ie nooit!
Ja per sms als ik een berichtje stuur,hij zegt ik wil een nieuwe start maken en het verleden achter me laten(makkelijk he dat mannen zo makkelijk kunnen denken!)

Merel

Merel

11-06-2011 om 19:48

Voor anoniempje

Anoniempje, doe iets met de adviezen en het begrip van Leuke Meid en Anoniem. Zij schrijven het heel helder op. Je zit gewoon in een rotsituatie en ik adviseer je nogmaals, zoek hulp bij maatschappelijk werk, of laat je doorverwijzen via je huisarts naar een therapeut. Ik weet dat dat hoge drempels zijn (heb het ook moeten doen) maar ben er achteraf zooo blij mee. En echt ik weet dat het heel moeilijk is die stap te zetten, maar doe het, voor jezelf en voor je kinderen. Wellicht is er toch een oplossing om bij elkaar te kunnen blijven, maar misschien ook niet. Ga praten met iemand! Nu kom je hier iedere keer dezelfde soort dingen vragen (mag hoor) maar je komt er niet verder mee zo. Je man is helemaal niet aardig voor je....dit verdien je toch niet?

anoniempje

anoniempje

13-06-2011 om 13:12

Bedankt

bedankt allemaal,ik weet dat mijn vriend terugkijkt wat ik allemaal mail enz op de computer,dat vindt hij ook niet leuk,ik heb voormezelf besloten dat we maar eens weekend wegmoeten gaan en goed moeten praten,want hij wil zo niet doorgaan omdat het een weekje goed blijft gaan en dan is er weer wat en kom ik weer terug op
het pijnlijke(voor mij)gebeuren met die andere vrouwen,gewoon omdat ik niet kan begrijpen dat ie dat gedaan heeft,al is er niets gebeurd,beweerd ie!
Hij hoeft dat niet zo nodig allemaal kwijt,maar ik ben een prater en aangezien ik wel enkele vriendinnen heb,die het uiteraard ook weten,heeft het me opgelucht om hier mijn verhaal te doen....,het zal wel slijten,maar ik kan niet 1,2,3 zeggen we maken een nieuwe start en het andere vergeten we en zo denkt hij wel!
Bedankt voor jullie reacties...
in ieder geval is voor mij toch een steuntje in de rug geweest!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.