Relaties Relaties

Relaties

Beduusd

Beduusd

11-07-2009 om 22:29

Mijn man gaat vreemd?

Ik ben er net per ongeluk achter gekomen dat mijn man al ruim 1.5 jaar met een ex-vriendin een soort internet relatie heeft. Hij heeft naast zijn gewone profiel ook een profiel met een verzonnen naam, met alleen haar als vriendin. De relatie-status voor hem bij die verzonnen naam is "moeilijk". Ik voel me zo ontzettend belazerd.

Er is al eerder iets met die vriendin voorgevallen (bepaalde berichtjes tussen hun op zijn normale profiel) en na een gesprek zei hij dat hij het contact zou stoppen. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dat was, maar wellicht heeft hij toen een nieuw profiel gemaakt.

Ik heb geen idee precies wat er tussen hun is gebeurd is maar mijn vertrouwen is helemaal weg. Man is er niet vanavond dus ik kan hem niet confronteren, maar ik heb geen idee hoe we hier uit gaan komen. Ik ben zo verdrietig en moest het ergens kwijt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
cecile_s

cecile_s

11-07-2009 om 23:00

Waardeloos

Beduusd. Vooral omdat het al langer duurt en ook een ex is wat het allemaal erger maakt.
Ik snap dat je vertrouwen (ook doordat hij doorgegaan is na dat eerdere incident) geschaad is.
Ik heb geen tips, maar wil je veel sterkte wensen.
Misschien proberen in gesprek met hem rustig te blijven en te vragen in plaats van boos en verwijtend te doen. Eerst maar proberen duidelijkheid over de feiten te krijgen (hoewel je mogelijk zult twijfelen of hij daarover eerlijk is).

Cecile

Tirza G.

Tirza G.

11-07-2009 om 23:08

Oef

wat een akelige ontdekking. Heb ook geen tips, maar wil je wel sterkte wensen. Dit voelt wel heel erg niet goed, getsie.

Tirza

Balletmama76

Balletmama76

12-07-2009 om 11:27

Heeft hij een kind met haar?

Want dat zou voor mij de enige redenen zijn, om contact met z'n ex te hebben.

Maar dan moet het ook over het kind gaan, geen geflirt en dat soort dingen.

Ik heb ook goede contact met dochterlief's bio-vader. Maar terwijl ik dat niet verstop voor manlief (en hij vind het best, omdat er geen stiekeme gedoe is van mijn kant), maar ex doet er heel stiekem over t.o.v. zijn nieuwe vriendin. Zij wil namelijk helemaal niet, dat hij contact heeft met mij, terwijl er nooit iets gebeurt is en wij 500km uit elkaar wonen.

Maar, als je man geen kind met haar heeft is er ook geen nood om contact te houden lijkt mij.

Bloemetje

Bloemetje

12-07-2009 om 11:50

Ik ken het

Bekijk je man eens los van je relatie. Ieder individu heeft (de een meer dan de ander) zijn geheimen en geheimpjes, fantasieen, dingen die die voor zichzelf houdt. Zeer waarschijnlijk wil je man niks meer dan dat, speelt er niks meer dan dat. Hoe leven jullie, is er sprake van sleur/verveling. Vast wel. Zijn er zorgen in het gezin om bijvoorbeeld de kinderen, werk, verschillende behoeftes. Vast wel. Die kun je met elkaar delen als partners maar vaak niet allemaal volledig. Ook in je partner ben je wel eens teleurgesteld, jij maar hij net zo goed. Dan kan het fijn zijn, als je nog een uitlaatklep ergens hebt. Iets (een internetrelatie zoals bij hem) waar hij een beetje in vlucht zo nu en dan. Het is geen werkelijkheid maar toch weer wel. Het is geen vrouw waar hij mee verder wil want hij wil jou vast niet kwijt. En het is niet voor niks een ex. Het kan ook te maken hebben met wat extra spanning in zijn leven willen brengen. Hoe fijn hij het ook met jou heeft hoor! Kick, spanning noem het maar op. Je kunt het veroordelen en je afgewezen voelen maar volgens mij is dat niet altijd nodig. Ik ken je huwelijk verder niet. Als jullie het over het algemeen fijn hebben met elkaar en je hebt het gevoel dat dat voor hem ook geldt, dan moet je je misschien maar niet al te veel zorgen maken. Of zeggen je voelhorens dat er veel meer aan de hand is? Vraag hem eerst, stel je open op. Er kunnen zoveel verklaringen zijn, denk niet gelijk het slechtste. Balen is nu dat vervelende gevoel dat jij hebt, daar moet je vanaf. En het is wel zijn taak om jou daar vanaf te helpen, vind ik!

Veel sterkte

Tirza G.

Tirza G.

12-07-2009 om 23:35

die is leuk. Ware het niet dat het zo wrang is. Maar wel een leuk idee.

Tirza

Beduusd

Beduusd

13-07-2009 om 20:49

Een paar dagen verder

Ik heb mijn man diezelfde nacht nog gevraagd wat er nou gaande was en eerst ontkende hij. Dat vond ik nog het allerergst en onbegrijpelijk. Gelukkig duurde dat niet lang en het ligt eigenlijk een beetje zoals Bloempje omschreef. Het was iets spannends, meestal gewoon kletsen, beetje flirten, aandacht die hij schijnbaar bij mij tekort komt. Ik heb geen idee of hij mij nu alles verteld heeft, maar ik moet dat maar aannemen.

Hij vond het ook wel heel erg stom van zichzelf en weet nu hoeveel hij mij pijn doet met dit gedrag. Gelijk de volgende ochtend heeft hij dat profiel gewist en hij zegt dat het over is. Of ik het geloof, we zullen zien maar ik denk van wel. Hij weet wat er op het spel staat.

De ex is trouwens zijn jeugliefde en eerste vriendin en heeft om een of andere reden nog een soort aantrekkingskracht.

Bedankt voor jullie steun.

Beduusd

Beduusd

13-07-2009 om 20:51

Oh tops

Weet je, ik heb het overwogen om dat te doen (het is trouwens niet hyves maar vergelijkbaar), maar wilde er geen spelletje van maken.

Inge

Inge

14-07-2009 om 10:01

Verslavend

Hoi Beduusd,
Wat een vreselijke ervaring. Ik heb zelf ongeveer hetzelfde meegemaakt. Mijn man ging vreemd per sms en telefoon met een meisje.Na enkele jaren is er wel een kus gevolgd. Daarna kwam het uit en was het over. Net als bij jou waren er eerder al signalen en heb ik mijn man gevraagd te stoppen met het contact. Het leek echter wel of het een verslaving voor hem was. Misschien was hij ook een beetje verliefd. Stiekum is hoe toen wel doorgegaan met het contact. Ik wil je niet bang maken, maar blijf alert. Hij weet nu dat -er tot nu toe- mee weg is gekomen. De angst om jou te verliezen heeft hij nog niet gevoeld. Ik heb dat mijn man wel moeten laten voelen, door hem enkele dagen uit huis te zetten. De boodschap kwam toen wel aan. Het lijkt er nu echt op dat het helemaal over is met dat meisje, maar ik bliif alert. Ook trouwens op onze relatie. Ik wil niet dat hij weer op zoek gaat naar aandacht elders.
Sterkte ermee.
INGE

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.