Relaties Relaties

Relaties

Moe

Zo ontzettend moe. Moe van werk, moe van thuis, moe van het niet kunnen genieten van mijn kinderen en me daar schuldig over voelen. Moe van het alleen zijn.

Da's alles eigenlijk. Men zegt dat het over gaat, maar ik moest het gewoon even kwijt.

Trinny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Moe

bluh, klinkt niet goed dit Trinny. K*t dat het zo voelt. Kan ik nog wat doen, heb je bijvoorbeeld zin in een plaatje van de zelfmoordkonijntjes ?

http://3.bp.blogspot.com/_R94XdQypyac/SDqHJ7sTWeI/AAAAAAAAGeI/Dun8_k_GAPw/s1600-h/suicidebunny_kaasschaaf_c.jpg

Dankjewel manda

ik ben ook heel moe namelijk en ga nu naar bed.
Maar met jouw konijn kan ik er weer tegen, haha!

Trinny....

Als je door- en door moe bent, is niks meer leuk.

Is het een idee je kinderen een weekendje uit logeren te sturen, bij te slapen, iets af te spreken met een heel aardig persoon? Wat in de buitenlucht ondernemen, in beweging - tussen het weekend-uitrusten door?

Moe zijn gaat niet vanzelf over, en hoe verder je in de put zakt, hoe verder de weg terug. Kun je weer naar boven klimmen met die konijntjesrasp, maar dat is geen oplossing vrees ik.

dc

dc

12-04-2011 om 23:13

Eh bloed prikken?

Mag ik even heel praktisch vragen of je de laatste tijd weleens bloed hebt laten prikken om te kijken of er een reden is dat je zo moe bent?

Als je moe bent, dan is alles zoooo zwaar! En natuurlijk kun je dan niet genieten! Dus ga naar de dokter als je nog niet geweest bent!

Trinny

Trinny

15-04-2011 om 20:21 Topicstarter

Bij dokter geweest

dank voor de duw in de rug, hier in omgeving ook wat duwtjes gekregen en toch maar even naar HA geweest. Ben volgens HA beetje depri, heb pilletjes gekregen om eens lekker een nacht door te slapen, en verder ga ik veel bewegen, wat meer tijd voor mezelf nemen en af en toe de boel de boel laten. Dan zou het weer een eind op zijn pootjes terecht moeten komen! Dank voor de reacties... ik ben er nog niet maar ik Kom er wel!

dc

dc

15-04-2011 om 21:54

heeft hij ook bloed geprikt? Van bloedarmoede kun je flink depri worden hoor. Zo niet, toch eerst even staan op een bloedtest!

Fianna

Fianna

15-04-2011 om 22:05

Eens met dc

heeft de arts dat gezegd zonder verder bloedonderzoek? Heel vreemd. Niet alleen van bloedarmoede maar ook van vit D of B12 tekort kun je je zo voelen en dan kun je nog een schildklierprobleem hebben. Allemaal dingen die hij eerst moet onderzoeken Heb zelf ad en slaapmiddelen gekregen van ha, maar bleek achteraf meer baat te hebben bij vit D, Ijzer en b12... Even laten uitzoeken hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.