Relaties Relaties

Relaties

evenanno

evenanno

01-07-2009 om 10:58

Nieuwe relatie, samenwonen, en weer mis

Hallo allemaal
Ik ben 3,5 jaar geleden gescheiden en heb een nieuwe vriend waarmee ik een jaar samenwoon. Ik heb kinderen, hij heeft kinderen, en dat gaat heel goed samen. Hij houdt ontzettend veel van mijn kinderen, en andersom.
Natuurlijk ups en downs zoals overal.
Nu kwam hij gisteren met het feit dat hij niet meer verder wil met mij. Ik heb het echt niet zien aankomen.
Mijn wereld is compleet in elkaar gestort.
Wie heeft er een scheiding voor een 2e keer meegemaakt in korte tijd? En hoe ga ik dit in godsnaam aan mijn kinderen vertellen????
Ik ben er stuk van.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
May

May

01-07-2009 om 11:06

Wat erg..

Heb het niet meegemaakt en heb dus ook helemaal geen tips ofzo, maar ik wil je gewoon even heel veel sterkte wensen!!!!!

Vic

Vic

01-07-2009 om 14:57

Erg

Wat ontzettend rot! Heeft hij ook gezegd waarom hij niet verder met je wil? Zijn er nog mogelijkheden om ergens aan te werken?

Marielle

Marielle

01-07-2009 om 15:12

Veel sterkte

Het lijkt me vreselijk om dit twee keer mee te maken. Ik wil je veel sterkte wensen de komende periode. Voor je kinderen zal het ook een klap zijn.

daantje123

daantje123

01-07-2009 om 17:17

Dit wens je niemand toe!

Wat een verdriet!!
Dit is ook mijn grote angst. Ik ben inmiddels voor de tweede keer getrouwd na een scheiding waar twee kleine kinderen bij hoorden.....
Inmiddels heb ik mijn relatie zo getest (onbewust) dat ik na een aantal drama's en huilpartijen wel geloof dat mijn man en ik er samen uit willen komen, wat er ook gebeurt.

Dit is zo erg! Voor jou en vooral ook voor het gevoel dat je je kinderen niet kunt beschermen. Want dat wil je natuurlijk.
Wat is zijn reden? Of is het een noodkreet dat hij niet weet hoe jullie een samengesteld gezin kunnen vormen?
Ik heb nl. ook geprobeerd een einde aan mijn huidige relatie te maken, omdat ik het soms niet meer zag zitten en dan maar liever zelf de stekker eruit wilde trekken. En vooral om praktische redenen en helemaal niet omdat de liefde over was....

Praten, praten, praten!!! Een samengesteld gezin is zo moeilijk!!!! Maar uiteindelijk blijven jullie samen over en wil hij dat dan echt niet?

Veel sterkte!!!

Daan

Elsbeth

Elsbeth

05-07-2009 om 10:10

Sterkte

Wat een vreselijk bericht krijg jij voor je kiezen!
Ik heb geen ervaring met zo'n situatie.
Wel heb ik na mijn scheiding een langere relatie gehad die stuk liep, maar met deze man woonde ik niet samen. Hoe verdrietig ik dat ook vond, ik had mijn eigen huis. Toch iets heel anders dan waar jij nu in zit.

Is het mogelijk om het de kinderen nog even niet te vertellen? Je hebt nog zoveel vragen.
Kun je nog in gesprek met deze man?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.