Relaties Relaties

Relaties

Sancy

Sancy

14-05-2010 om 12:24

Parenclubs

Misschien vindt forumbeheer dat deze draad in seksualiteit thuis hoort, dan zal het wel verplaatst worden. Het is echter niet mijn bedoeling om over seks in parenclubs te hebben, maar over de mensen.
Naar aanleiding van de draad over vreemdgaande mensen (m/v) en wat voor 'soort' mensen dat zijn, vraag ik mij het volgende af.
Wat is jullie beeld van parenclubs? Wie komen daar? Waarom gaan ze er naar toe? Hoe vind je dat?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sancy

Sancy

14-05-2010 om 12:25

Lol

seksulatileit? Nou nee, seksualiteit dus.

Massi Nissa

Massi Nissa

14-05-2010 om 13:21

Louis theroux

Mijn beeld van parenclubs is geheel gebaseerd op een aflevering van Louis Theroux' Weird Weekends.


http://www.youtube.com/watch?v=rEUo9jA9r6U
Samenvattend: een beetje sneu, vooral als je geen jacuzzi hebt.
Groetjes
Massi

Vic

Vic

14-05-2010 om 16:11

Het schijnt

dat er mensen van allerlei rangen en standen komen. Wie weet, zijn die keurige buren van de overkant ook wel swingers... Het lijkt mij niets, zo'n parenclub, tikkie ranzig en de mensen die er openlijk voor uit komen dat ze erheen gaan zijn toch altijd een beetje apart.

Ik heb associaties met borat

Hij wordt op een gegeven moment met een zweep afgeranseld door een vrij agressieve dame.

Sancy

Sancy

14-05-2010 om 19:01

Cobi

"Toch nog even nieuwsgierig waarom je deze vraag stelt."
Het was een combinatie van factoren: ik had net zitten lezen in de draad van Tonny over vreemdgaanders voordat ik op de bank plofte en zappend een opmerking tegen kwam over parenclubs. Dat zette me aan het denken. Ik denk dat er weinig zinnigs te zeggen valt over 'het type' mens dat vreemdgaat, en ik vroeg me af of dat anders zou zijn bij mensen die parenclubs frequenteren. En vanmorgen vroeg iemand op de chat of er nog interessante draadjes liepen op het forum, waarop ik antwoordde dat ik er net 1 wilde beginnen over parenclubs. En tja, toen moest daad bij woord voegen van mezelf

Sancy

Sancy

14-05-2010 om 19:03

Massi

Ik wacht even met het bekijken van jouw link, uit voorzorg. Er lopen de hele dag 2 kinderen om me heen Misschien snap ik dan die opmerking over jacuzzi's want dat kwartje valt nog niet bij mij.

Sancy

Sancy

14-05-2010 om 19:08

Cobi 2

"Ik neem aan dat daar mensen heen gaan die van nog meer afwisseling houden dan ik."
Euh ja, nou... Afwisseling is er in soorten en maten, zal ik maar zeggen. Maar volgens mij is er geen privacy in een parenclub en kan iedereen meegenieten van wat er gaande is. Dan is er meer nodig dan een grote behoefte aan afwisseling lijkt me. Dan komt er toch ook een aspect bij dat met kijken en bekeken worden te maken heeft?

Sancy

Sancy

14-05-2010 om 19:12

Vic

"mensen van allerlei rangen en standen", ja dat denk ik ook. En tenzij het op het voorhoofd getatoeëerd is, kom je er niet direct achter.
"de mensen die er openlijk voor uit komen dat ze erheen gaan zijn toch altijd een beetje apart". Waarop baseer je dat? Ken je mensen die daar naar toe gaan?

Sancy

Sancy

14-05-2010 om 19:15

Liat

"Hij wordt op een gegeven moment met een zweep afgeranseld door een vrij agressieve dame"
Ai, gelukkig heb ik niks met Borat. Maar denk je dat het typerend is voor parenclubs? Het lijkt mij dat het uitleven van zulke voorkeuren niet voorbehouden is aan de parenclubpopulatie?

Vic

Vic

14-05-2010 om 19:19

Sancy

Vziw ken ik irl geen mensen die naar die clubs gaan. Ik had die Jambers types voor ogen.

Tirza G.

Tirza G.

14-05-2010 om 20:01

Vic!

OOOOOOOOOOOO jaaaaaaa Jámbers! Kreeg ik bij het berichtje van Cobi over ER nog wel een glimlach rond de mond, die is er nu wel weer af. Jammmmmmmbers. De gedachte (Cobi, ik móet jouw fantasie gewoon ook even verpesten) dat je binnenstapt in je spannende lingerie en dat je de stem van Jammmmbers als voice-over door de intercom hoort komen.
Aaaaaaaaaaargh.

Tirza

dc

dc

14-05-2010 om 21:46

Merkwaardig

ouders van een vriendin gingen naar parenclubs en praatten daar openlijk over. Ik vond het toen (14 jr) merkwaardig, en vind dat nog steeds. Aparte types inderdaad.

Ik denk dat je erg exhibitionistisch ingesteld moet zijn om het leuk te vinden. Ik ben dat absoluut niet en kan me dan ook echt niet voorstellen dat het leuk is.

Vooral als je bedenkt dat de meeste mensen toch niet je type zullen zijn...

Massi Nissa

Massi Nissa

14-05-2010 om 22:03

Jacuzzi

Ja het gekke is, ik weet niet eens meer zeker of er een jacuzzi in die aflevering van Theroux zat. Misschien ook wel niet. Maar ik had een beeld van zo'n rond bubbelbad vol naakte flubbermensen.
Ik snap op zich de lol van vreemdgaan wel - wie niet, het is spannend (of dat lijkt het mij). Maar van parenclubs snap ik niets. Het is zo georganiseerd en er zit naast alle zogenaamde perversie vooral een heel erg burgerlijk kantje aan: als we nou samen vreemd gaan, dan is het niet erg, en dan kijken we allemaal naar elkaar want o we zijn allemaal zo bevrijd. Zoiets.
Groetjes
Massi (toch wel graag iets meer mysterie, geloof ik)

Kiki

Kiki

14-05-2010 om 22:17

Ik krijg echt een beeld

van een zaal met tientallen vrouwen a la Heleen van Rooijen.
Die uitgebreid vertellen hoe verschrikkelijk vrij hun huwelijk is.

Merel

Merel

14-05-2010 om 23:48

Vriendin

Hoi,

Ik heb een vriendin (ja nu niet meer, maar dat heeft hier niets mee te maken) die met haar toenmalige vriend daar wel eens heen ging. De eerste keer uit pure nieuwschierigheid, tweede keer omdat ze het wel leuk vonden, ik weet niet of ze nog vaker geweest zijn. Zoals zij mij het vertelde is het openbare gedeelte 'gekleed' ...dus mensen met lingerie aan. En zijn er in een ander gedeelde ruimtes waar je bloot kan zijn en sex kan hebben. Er zijn ruimtes waar andere mensen kunnen kijken, maar ook prive ruimtes, of ruimtes met heel erg schemerlicht. Je kan kiezen of je alleen met je partner sex hebt, of dat je anderen mee wilt laten doen, of zelfs ruilt ofzo. Het schijnt allemaal wel heel discreet te gaan en beleefd. Als je bijvoorbeeld niet gedient bent van de aanraking van een ander dan is een gebaar (hand van die ander) weghalen voldoende om dit te stoppen en er schijnen nooit agressieve dingen te gebeuren, tenminste uit de verhalen van mijn vriendin die in ieder geval 2 keer geweest is, misschien wel vaker, maar ik heb haar daar eigenlijk nooit meer over gesproken.
Het zou in ieder geval niets voor mij zijn, want ik hou al helemáál niet van pottenkijkers. Heb trouwens wel eens samen met die vriendin op sites van parenclubs gekeken, daar kan je veel informatie vinden hoor, over hoe en wat. Ik heb niet meer het ranzige gevoel van toen ik ooit Jambers keek met zo'n uitzending, alleen niets voor mij dus.

Merel

Mientje

Mientje

15-05-2010 om 01:31

Ooit gedaan

Nou ja, het komt nu een beetje over alsof iedereen zich haast te vertellen dat zij nooit zoiets zouden doen, en hoe raar en onsmakelijk het wel niet is.

Ik ben jaren geleden twee keer in een parenclub geweest. Maar dan wel op speciale kinky avonden. Indertijd waren we nogal into kinky.
We hebben niks met andere mensen uitgespookt. We hebben daar ook beiden niet zoveel behoefte aan. De lol zat 'm ten eerste in de luxe en de faciliteiten, er was gewoon meer beschikbaar dan je thuis hebt (geen speeltjes, die gebruik ik alleen van mezelf, maar denk bv aan grote spiegelruimtes en voor sommigen het betere vastbindwerk). En ten tweede de mogelijkheid dat anderen je kunnen zien. Het was beslist niet de bedoeling dat ze mee gingen doen, maar dat anderen mogelijk zouden toekijken was wel extra spannend.

Voor zover ik weet golden die beweegredenen voor de meeste mensen die daar kwamen. Zeker bij kinky spelletjes geldt namelijk dat je dat niet zomaar met wildvreemden doet. Ik kan me ook niet zoveel voorstellen bij het idee van met Jan en Truus uit Medemblik aan de bar te zitten en er een uurtje later mee van bil te gaan. Dus in dat opzicht zegt het mij ook niks.

We doen het nu niet meer, met name omdat mijn partner het niet meer ziet zitten.

Niet vreemd

Wat is jullie beeld van parenclubs?:ik heb geen vreemde associaties bij een parenclub.
Wie komen daar:?vrienden van ons gaan er regelmatig heen,en het is volgens hen heel integer,schoon,en respectvol.en volgens hen komen er heel veel *normale* mensen,er zitten ook wel wat aparte types bij,maar hoofdzakelijk zijn het toch doorsnee mensen.
waarom gaan zij er naar toe?Zij gaan erheen om dat zij behoefte hebben aan een spannender seksleven,zij doen het niet met anderen,maar vinden kijken en bekeken worden erg prettig.vroeger gingen ze daarvoor naar het strand of hadden ze seks in de auto,nu gaan ze daarvoor naa een parenclub.
Toen ze vertelden dat ze daar regelmatig kwamen was ik verbaasd,het zijn namelijk heel sympathieke *normale* mensen,.met een goede baan,een gezin.Ik had het niet verwacht van hen,Ik dacht ook dat dit iets was voor een heel ander type mens.
ik beseft dat dit vooral met mijn eigen vooroordelen te maken had.
en hoe ik dat vind?
Wij hebben wel gesprekken gehad met deze vrienden,en onszelf afgevraagd of dit bij ons zou passen.dat is niet het geval.
En dat zij het wel doen?wie ben ik om daarover te oordelen?

dc

dc

15-05-2010 om 11:56

Mientje

"Nou ja, het komt nu een beetje over alsof iedereen zich haast te vertellen dat zij nooit zoiets zouden doen, en hoe raar en onsmakelijk het wel niet is. "

Er wordt gevraagd om een eerlijke mening, niet een politiek verantwoord praatje. Dus ik geef hier heel moedig mijn niet zo politiek correcte en vrij burgerlijke mening. Zou ik in real life niet zo snel doen.

Jij vind het spannend dat anderen mogelijk kunnen toekijken. Ik bevries dan. Ik bevries al bij het idee dat iemand mij mogelijk zou kunnen horen Dus in dat geval is een parenclub niet echt een aantrekkelijk idee.

Bastet

Bastet

15-05-2010 om 12:32

Cobi

Je haalt dingen door elkaar.Swingers gaan vreemd met een ander,bevriend stel.Maar in een pc is dat lang niet altijd het geval,daar komen ook stellen die alleen sex met elkaar willen hebben.

Haha cobi

Grappig hoe je hebt omschreven hoe jij dit ziet.

overigens ; als iemand tegen mij zegt,wij zijn swingers,dan klinkt dat mij aangenamer in de oren dan als iemand zegt: wij neuken met een ander stel,dat vind ik een stuk ordinairder overkomen.
terwijl er precies hetzelfde bedoelt wordt,maar het is de toon die de muziek maakt.

Bastet

Bastet

15-05-2010 om 19:20

Hihi

Ik zie het voor me...Zou een mooie politieke spotprent worden!
bastet

Tirza G.

Tirza G.

16-05-2010 om 13:40

Cobi

Ik zou maar oppassen als ik jou was. Voor je het weet staat RTL op de stoep: help, mijn buurman is een swinger. Ofzoiets.
Ik denk inderdaad dat dat turnen tot aan zijn 14e hem een enórme lichamelijke bonus heeft opgeleverd. Ik vind dat je bij Erica Terpstra toch ook nog altijd de afgetrainde zwemster herkent.

Tirza

Whoehahahahha, deze slaat alles, 'k zit hier grinnikend op de bank
Erica Terpstra, whoahahahahhahahahaha

(Jullie zijn allemaal zo grappig bytheway, waar zo'n draadje al niet toe leidt)

Tirza G.

Tirza G.

16-05-2010 om 22:05

Dat lijkt me stug

Want op de chat kom ik nou echt nooit.

Tirza

Sancy

Sancy

17-05-2010 om 07:34

Tirza, lidwientje, cobi

Ik durf sans gène toe te geven dat ik op de Ouders Online-chat zit. En jullie zijn van harte uitgenodigd het eens te controleren.
Later zal ik kijken of ik hier nog een zinnige bijdrage heb. Nu ga ik naar mijn werk, eens horen hoe de weekenden van mijn collega's geweest zijn.

Tirza G.

Tirza G.

17-05-2010 om 12:03

Het is niet

dat ik het niet zou willen ofzo, ik wist niet eens (of nou, ergens heeeeeeel ver weg) dat het kón. Ik ga altijd meteen naar het forum, kom verder nergens

Tirza

Yta Chalne

Yta Chalne

17-05-2010 om 12:34

Those were the days...

Vroeger, in de prehistorie van de Ouders Online chat, zijn er heel wat donderdagchatavonden gevuld geweest met gezamenlijke bubbelbaden, afgewisseld met een goeie rel. In die goede oude tijd, toen IRC installeren nog een halve middag kostte. Ik moet er toch weer eens wat vaker langsgaan

swinger

swinger

19-05-2010 om 15:56

Nou, daar ben ik dan...

Hallo forummers,
een reactie van een swinger, of iemand die met haar man en af en toe een ander stel neukt...swingen klinkt toch beter (en korter!)En in ons geval zou alleen neuken ook erg tekort doen aan hoe wij het beleven.
En nee, wij zijn niet bevrijd en zijn niet bepaald apart. (en dat weet ik zeker) Geen tatoes,geen extreme sexbehoeftes, geen piercings,geen ordinaire, uitdagende kleding, latex, leer enz. Wel een leuke baan allebei (leerkracht en ondernemer), leuke kinderen en een keurige buurt. He! Misschien zijn we wel jullie buren!
Oh ja, ook nog beide een HBO opleiding. (ik zelfs meerdere...)
Wij zijn nog nooit in een parenclub geweest, maar zouden het wel eens willen ervaren. Omdat de mensen met wie wij contact hebben (en dat zijn twee stellen) er wel eens komen en er leuke verhalen over hebben. Erotisch uitgaan kun je het noemen. een stel gaat er zelfs heen zonder sex te hebben; niet met anderen en ook niet met elkaar.
En ik kan jullie vertellen dat ik tot een jaar geleden niet had kunnen denken dat ik deze reactie zou schrijven. Ik zou nooooooit gaan swingen en al helemaal niet naar een parenclub gaan. Maar soms zijn de omstandigheden zo dat je erin groeit en dat het zelfs je relatie redt.
Goed, wij komen op swingerssites heel veel stellen tegen die voldoen aan jullie beeld en daar willen wij ook niets van weten. Maar er zijn dus ook mensen zoals wij die het belangrijk vinden dat het op alle fronten klikt en die er niet bij de eerste date bovenop duiken.
Wij kiezen dus voor een goed contact en dat geeft ons veel.
Inderdaad, als je een goed huwelijk hebt heb je dit niet nodig, wij ook niet. Maar we vinden het wel erg leuk! We houden van sex met elkaar en af en toe met anderen, omdat dat heel opwindend is en we er veel lol aan beleven. Het is iets van ons samen.
Misschien geen antwoord op de vraag, maar ik vond toch dat ik het beeld iets moest nuanceren.
Groetjes,
Swinger

Maar hoe werkt dat swingen dan precies?

Zeg je op een goede dag tegen vrienden tijdens weer eens zo'n saai gesprek over hypotheken: "Zeg, zullen we vanavond eens wat anders doen?" Of kom je in contact met andere paren via een contactadvertentie op die swingerswebsite?

Er zijn best wel mannen met wie ik "het" zou willen doen, maar dat zijn er niet zo veel en het moet wel heeeeel toevallig zijn dat mijn man net de vrouw van die man ook leuk vind.

Wat is het proces? Ga je eerst een kopje koffie drinken en bspreek je dan meteen wie wat wil doen met wie?

swinger

swinger

19-05-2010 om 17:06

Goeie vraag...

Wat jij zegt, Liat, klopt wel. Zo makkelijk kom je geen stel tegen waarvan het aan beide kanten klikt. Wij hebben ons inderdaad ingeschreven op een swingerssite en betalen daar voor. Dat garandeert ons (ten dele) wat privacy, want je komt niet maarzo op zo'n site en als je ons dan toch tegenkomt en herkent, betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat je zelf ook swinger bent.
We hebben nu sinds kort contact met twee hele leuke stellen en hebben een paar maanden geleden een leuke vriendin gehad. Met alle betrokkenen hebben we eerst kennis gemaakt via msn/mail en daarna wat afgesproken om wat te gaan drinken. Dan weet je gelijk of het klikt. Want ik ga dus niets doen met een man die ik niet aantrekkelijk en leuk (erg belangrijk!) vind en dat geldt voor mijn man net zo.
Zoals gezegd zijn er mensen die niet kieskeurig zijn en alleen voor sex gaan en dan ook nog pillen slikken om het nog heftiger te laten zijn. Zo zijn wij absoluut niet.
In feite zijn wij nog beginners en om leuke mensen te vinden hebben we wel lang moeten zoeken. Maar aangezien het ons leven niet bepaalt en er nog andere belangrijke dingen zijn, hebben/hadden we geduld en dat loonde.
We hebben ook wel eens met een stel een hele leuke avond in de kroeg gehad, maar kwamen erachter dat het toch niet helemaal klikte. Dan gebeurt er wat ons betreft dus niets, maar hebben we een leuke avond gehad en hebben we niets 'verloren'.
Beantwoord ik zo een beetje je vraag?
Als je meer wilt weten kan dat hoor!
Trouwens...vergis je niet, er zijn duizenden, misschien wel honderdduizenden swingers in Nederland. En echt, je leuke normale buren kunnen het zijn!

Groet! Swinger

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.