Relaties Relaties

Relaties

Charlie vo

Charlie vo

24-09-2009 om 12:07

Scheiden - gevoelens

Mijn man en ik wonen al een jaar apart.
We kennen elkaar meer dan 20 jaar, hebben 13 jaar samengewoond waarvan 11 jaar getrouwd.
Deze week kreeg ik de brief van de rechtbank om midden oktober voor onze scheiding te komen. Dan zijn we binnen de maand gescheiden. Belgische wetgeving, ik weet niet hoe dat in Nederland zit.

Ik wil zelf ook van hem scheiden, alleen zie ik tegen die dag op. De hele situatie is nu al zo vreemd... Hij is nog altijd mijn beste maatje en ik die van hem. We vertellen elkaar nog altijd alles, zelfs tot in detail over zijn nieuwe relatie... Eergisteren was hij bij me thuis en bekeek ik hem eens goed. Hij is niet de man waar ik verliefd op werd en ik heb zeker geen vlindertjes in mijn buik voor hem. Maar waarom dan zo'n dubbel gevoel met die scheiding?

Misschien dat jullie jullie ervaringen kunnen delen?

Groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jacci

jacci

25-09-2009 om 10:44

Nog steeds

Mijn zusje is gescheiden en nog steeds beste vriendjes met haar ex. Ze hebben elkaar verhuisd en de een bij de ander getegeld, zorgen voor elkaars katten. Als ex op vakantie gaat, mag mijn zusje de auto gebruiken. Sterker nog, ze steunen zelfs elkaar bij luddevudu, want beiden leven verder en hopen weer op de ware. Dus het kan.

amk

amk

25-09-2009 om 11:19

Jacci

is jou zusje toevallig mijn ex-schoonzusje?

Zover als zij gaan mijn ex en ik niet, maar ook hier zijn we erg vriendschappelijk naar elkaar toe. We hebben onze liefdesrelatie wel beeindigd maar zijn nog wel vrienden. En dat geldt ook voor zijn andere broertje en zijn ex. (Alle drie zonen van mijn schoonouders zijn binnen een jaar gescheiden, dochterlief had dat al 2 jaar eerder gedaan)

jacci

jacci

25-09-2009 om 21:24

Amk

Nee hoor, mijn zusje is niks ex van jou En zoals het bij haar gaat, daar hoopte ik ook op. Maar ...... totaal tegenover gesteld helaas. Maar het kan wel, dat zie ik, en ik vind vooral voor mijn kids erg jammer zo dwars en onredelijk is. (maarja, ben niet voor niks x)

Terug naar begin

van deze draad, charlie voelt heel dubbel ; wil scheiden, maar nu het realiteit wordt valt dat zwaar.
natuurlijk! na al weer een paar jaar heb ik nog altijd verdriet - niet vanwege de scheiding, maar wel vanwege het verlies van een huwelijk, het verlies van de familie eenheid, vanwege het feit dat de kinderen grotendeels alleen door mij opgevoed worden...
en ik stel me zo voor dat charlie dat verdriet nu ook voelt...
sterkte hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.