Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

alleen

alleen

26-03-2010 om 19:09

Sex kijken op internet

Ik en mijn vriend hebben nu een relatie van 25 jaar met 2 kinderen, 7 en 10 jaar.
Ik hoorde gisteren van mijn zoon van 10 dat papa op een site zat te kijken wat niet mocht. Het was een sex-site.
Ik heb dit net gevraagd en hij zei ja daar heb ik op gekeken. Samen doen we bijna niets aan sex. Hij komt mij ook nooit aan. Het lijkt wel of hij mij niet durft vast te houden. Alleen als we allebei weggaan, krijg ik 3 kusjes. Maar waarom zou hij kijken naar zo'n site.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

26-03-2010 om 19:58

Alleen

Heb je ook even gevraagd of hij het normaal vond om sexsites te kijken waar de kinderen bij zijn?

Kaaskopje

Kaaskopje

26-03-2010 om 21:00

Vraag van vic

vind ik eigenlijk ook wel belangrijk. Dat hij die sites bezoekt moet hij zelf weten, maar niet in bijzijn van een kind. Wat je vraag betreft: waarom zou hij die sites níet bezoeken? Wat heb jij er op tegen?
Weet je ook waarom je man je amper aan durft te raken? Wil hij zélf geen seks, of reageert hij uit een te groot gevoel van respect naar jou toe? Kan het zijn dat hij je niet aanraakt uit angst zin in seks te krijgen?

alleen

alleen

26-03-2010 om 21:06

Kaaskopje en vic

Mijn zoon stond onder de douche en zag het toen hij uit de douche kwam, ik denk dat mijn vriend het niet door had.
Hij kijkt hier wel vaker op zegt mijn zoon als ik beneden ben, (de computer staat boven). Ik weet niet wat het is waarom hij nooit aan mij komt of knuffelt. Als er iets op tv is qua seks of er wordt gepraat over sex dan gaat hij snel een krantje lezen.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-03-2010 om 00:56

Alleen

Ik zou het maar eens vragen.

Tante Truus

Tante Truus

27-03-2010 om 09:03

Intimiteit

Het is niet gezegd dat jouw partner verslaafd is aan sekssites. Daarvoor weet je nog te weinig. Wat wel een gegeven is, is dat veel seksverslaafden afzien van intimiteit met hun directe partner. Je kunt daar meer over vinden als je googlet op 'sex and love addicts'.

TT

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.