Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

nu anoniem

nu anoniem

12-11-2008 om 13:37

Signalen van vreemdgaan

Wie heeft ervaring...
Wat zijn de signalen van vreemdgaan.

Ik heb het vermoeden dat mijn partner vreemd gaat maar kan mijn vinger er niet op leggen.

Wie heeft raad?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

12-11-2008 om 13:47

Nou

Een rijtje signalen heeft niet zoveel zin, tenzij je inmiddels sms-jes in zn mobiel hebt aangetroffen in de trant van 'ik zie je vanavond lekker ding'.

Maar waarom denk jij dat je partner vreemdgaat?

Hier

Hier veel sms-en, telefoon niet meer laten slingeren, mijn vragen herhalen zodat ie meer tijd had om een antwoord te fabriceren, nooit rechtstreeks "nee" of "ja" zeggen maar vragen "waarom vraag je dat?" of "nou,..." en dan een omslachtige uitleg van iets wat ik helemaal niet vroeg. Vrij nemen van zijn werk en dat vergeten thuis te vertellen en wel de hele dag weg zijn, ruiken naar vreemde zeep of deo (beginnersfoutje!), afwezig zijn, kortaf tegen kind, smoezen aan zijn mobiele telefoon en als je eraan komt heel formeel afsluiten met de naam van een collega.
Komt je bekend voor?

Stoepkrijt ot

dat een volwassen vent zich zo gedraagt tegen de vrouw waar hij al jaren mee is, echt van een onbegrijpelijk laag niveau.

Ik vind vreemd gaan menselijk maar ook zo belachelijk op het zielige af.

dc

dc

12-11-2008 om 18:34

Ligt eraan

of hij is misschien een verassing voor je aan het organiseren. Ben je eerdaags jarig ofzo?

Tirza G.

Tirza G.

12-11-2008 om 20:40

Vermoeden

Ik vind het zo vreemd dat je om signalen vraagt. Ik denk er nooit over na, door de vraag te stellen wek je de indruk dat je er over nadenkt. En waarom ís dat dan?

Tirza

MRI

MRI

13-11-2008 om 00:41

Signaal van vreemdgaan

is vaak dat de partner het niet helemaal vertrouwt, heb ik begrepen. Dus: ga vooral op je gevoel af en vraag het gewoon.
MR

nu anoniem

nu anoniem

13-11-2008 om 09:51

Info

Ik heb inderdaad een vermoeden, heb zelfs smsjes gevonden. Echter niet zo pikant dat je moet gaan steigeren maar niet zoals collega's met elkaar moeten omgaan.

Mijn partner ontkent in alles echter blijft het knagen. Het is iets wat ik nooit had verwacht en mogelijk projecteer ik mijn onzekerheid over de smsjes nu op ontrouw maar toch voel ik me er moeilijk mee.

Stoepkrijt hoe is dat bij jouw afgelopen, zijn jullie nog steeds bij elkaar of is het op een scheiding uitgelopen?
En nog een vraag, wat als hij vreemd gaat. Konden jullie dat vergeven, en waar kom je allemaal voor te staan.

nu anoniem

nu anoniem

13-11-2008 om 09:53

Jarig?

Hoi Dc
Nee ik ben vorige week jarig geweest en dat heeft hij voor het gemak maar gewoon genegeerd... Nog een reden waarom ik vermoed dat hij vreemdgaat.

Dus iets spannends voor mij organiseren dat is het zeker niet.

Ria

Ria

13-11-2008 om 10:17

Smsje vinden?

Je hebt een smsje gevonden, dan heb je er dus ook al doelbewust naar gezocht denk ik dan, of lezen jullie altijd elkaars smsjes? Je gevoel zei dus al eerder dat er iets niet klopte. Mijn man is ook vreemd gegaan en van dit soort berichtjes gaan altijd mijn nekharen overeind staan. Ik zal wel geen heldere blik hebben maar volgens mij gaat je man vreemd. Je gevoel al voor het smsje, dan dus het smsje, het stellig ontkennen, en het negeren van je verjaardag, ja voor mij is het duidelijk.
Ik heb het trouwens mijn man uiteindelijk wel vergeven, het was een zware tijd maar we zijn er zeker sterker uitgekomen. Als je in het archief gaat zoeken op vreemd gaan of zoiets zal je waarschijnlijk erg veel berichtjes over dit onderwerp vinden.

Uit elkaar

Wij zijn uit elkaar gegaan. Maar het vreemdgaan was de druppel, niet de oorzaak.

even niet

even niet

13-11-2008 om 21:08

Hier

zeer duidelijke signalen die ik echter straal genegeerd heb. Een aantal dingen die hier al genoemd zijn.
Een zeer afstandelijke houding naar mij toe. Stiekum doen met zijn mobiel. Een raar berichtje op het antwoordapparaat van onze vaste telefoon (er was iets misgegaan) waar hij zich uitgeluld heeft met een verhaal over een vervelende grap van een collega.
En als klap op de vuurpijl waren we een keer op een feestje. De andere dame (nou ja, dame) was er ook. Ik wist uiteraard nog van niets. Op een gegeven moment gaat de dame naar huis. Even later klaagt mijn man dat hij zo'n buikpijn had en gaat naar huis. Weer even later besluit ik ook maar naar huis te gaan waar hij duidelijk niet op had gerekend want toen ik binnenkwam zat hij aan de telefoon, schrok zich een hoedje en riep: o shit, daar is even niet. En gooit de hoorn erop.
Tja, ongelooflijk, maar hij heeft zich er weer uitgekletst.
Hoe onnozel kan een mens zijn.

Maar goed, het is een vervelend gevoel. Helaas zou ik niet weten wat je kunt doen om zekerheid te krijgen over het wel of niet vreemdgaan van je man. Of je zou er actief achter aan moeten gaan. Iemand hier op het forum is haar man gaan achtervolgen en kwam er zo achter dat hij vreemdging.

Je gevoel

Ik denk dat als je gevoel zegt dat er iets niet klopt dat het beste signaal is.....

Ik liep ook met een "gevoel" rond en ben gaan nadenken wat mij opgevallen was.

Later thuis, vaker overnachtingen ivm zijn werk, opeens ook al op zondagavond vertrekken omdat maandagochtend heel vroeg een vergadering was, opeens gaan sporten en laat thuiskomen, cliche maar waar: een ander geurtje, mobiel niet meer laten rondslingeren, vaker op laptop "werken".

Erachter komen? vragen erna. Ik kreeg dan ontwijkende antwoorden, zelfs met "ik hou van jou en ik heb geen tijd om vreemd te gaan". En dat geurtje? Hij was op zoek naar een andere aftershave...Dedeen we voorheen altijd samen en daarbij was het echt een vrouwengeur...

Als dat niet helpt en je gevoel zegt nog steeds dat er iets niet klopt: mobiel controleren (lukte bij mij niet) wel zijn mail (omdat ik achter zijn wachtwoord was gekomen...ook zo raar, een eigen wachtwoord...) en ja....toen was het duidelijk....en hij koos voor haar....

10 maanden geleden, nu nog steeds in scheiding.

Sterkte!

Mana

me

me

14-11-2008 om 09:38

Eigen wachtwoord

Ik vind het niet raar, om ieder een eigen email te hebben met eigen wachtwoord.
Ik mail graag, liever dan bellen en heb daarom een eigen emailadres met eigen (geheime)wachtwoord.
Man heeft eigen account op onze p.c.(hebben we beiden) met ieders een eigen wachtwoord. Dit wachtwoord kennen we wel van elkaar.
Signalen van vreemdgaan? Vooral je intuitie! Vertrouw daarop. Heb je het gevoel dat er iets niet klopt, dat er verder dan wenselijk wordt gegaan met een collega(sms'jes) dan kun je ervan uitgaan dat dat klopt. Ongeacht of er wel of niet iets meer gebeurt, je alarmbellen gaan niet voor niets rinkelen en dat komt omdat er dan niet open gedaan wordt over dat contact.
OOk een signaal is dat als je er rechtstreeks naar vraagt het stevig ontkent wordt. Maar ook dat man daar dan niet meer op terug komt. Als je zo'n rechtstreekse vraag van je partner krijgt en het is niet waar, dan wil je daar toch op z'n minst een goed gesprek over hebben? En niet het stevig ontkennen en er niet meer op terug komen.
Probeer open te zijn tegen je partner over je twijfels en over je zorgen over de relatie.

Inge

Inge

14-11-2008 om 15:18

Intuitie

Mijn man had ook een affaire. Het was een soort sms- affaire, waar wel een ontmoeting en een kus uit volgde, daarna kwam het snel uit. Het heeft heel lang geduurd en al die tijd had ik een soort onderbuikgevoel dat er iets niet klopte. Ik durfde het alleen niet onder woorden te brengen. Waarschijnlijk was ik te bang voor de waarheid. Mijn man wistte de sms natuurlijk altijd. Maar die paar keer dat hij het vergeten was, heeft mijn intuitie dat gezegd en dat waren de keren dat ik in zijn telefoon keek. En ja hoor, foute sms jes.
Ik sla mezelf nog steeds voor mijn kop dat ik niet meer heb aangedrongen op een goed gesprek.
Het klopt trouwens heel erg dat een simpele ontkenning door je man en er niet meer op terug komen, harstikke fout is. Wanneer je geconfronteerd wordt met vreemdgaan, moet je daar lang en stevig over willen praten. Dat deed mijn man ook niet en nu weet ik waarom, hij was bang dat hij zich zou verspreken en dat het uit zou komen.
Sterkte ermee

Roos

Roos

14-11-2008 om 21:40

Nou..

nu anoniem; Nee ik ben vorige week jarig geweest en dat heeft hij voor het gemak maar gewoon genegeerd - - -
Ik vind dit toch al een flinkt teken dat er iets in ieder geval niet goed zit in de relatie.
Roos

birgitte

birgitte

14-11-2008 om 23:19

Hier...

...ging het zo: veel overwerken, kortaf tegen de kinderen, veel later thuis komen na stap avond met vrienden, ineens meer aandacht besteden aan hygiene, telefoon bij zich houden en de avonden dat hij thuis was lag hij te slapen in de bank want hij was moe.

Op de vraag of er iemand anders was antwoorde hij heel lief nee natuurlijk niet en ik geloofde het nog ook!

We zitten nu in een echtscheidings procedure want hij heeft voor haar gekozen en dit terwijl hij een week voordat hij bij me wegging nog tegen me zei dat hij zoveel van me hield en we nog samen hebben gevreeën.

Ik ben boos maar vooral teleurgesteld omdat mijn beste maatje me zo maar aan de kant schuift net als wat je met het grof vuil doet!

Success en volg je intuitie maar wacht niet te lang met vragen stellen of stappen te ondernemen want je wordt er alleen maar onzeker van en het gaat aan je vreten!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.