Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Sop, 7/8/2005: trouwen uit must, niet uit lust

Hallo,

Ik zat in het archief te speuren naar de invloed van snurken op je relatie en vond toen dit draadje. Ik vroeg me af of 'Sop' nu getrouwd is en hoe haar huwelijk er 5 jaar later voor staat. Sop, ben je nog op dit forum en zoja, hoe gaat je huwelijk?
Dit was de originele post:
"Wij gaan trouwen omdat dat betekent dat alles automatisch goed geregeld is voor mijn kinderen, het huis, pensioen. De datum komt nu dichtbij en sinds de jongste geboren is (ruim 2 jaar) kunnen we elkaar niet meer uitstaan. We kunnen weinig van elkaar hebben en sex is er al helemaal niet meer. Wie weet komt het ooit nog goed maar wie weet ook niet. Ik zie het trouwen daarom als iets zakelijks gewoon om het goed geregeld te hebben voor mijn kinderen en ook voor mijzelf als mijn man iets zou overkomen. Vroeger zei ik altijd dat ik alleen uit liefde zou trouwen maar dat is nu dus niet het geval. Voor een ander zou ik het wel weten maar voor mezelf is het lastig.We willen namelijk echt bij elkaar blijven voor de kinderen omdat we vinden dat ze en een vader en een moeder nodig hebben. Daarnaast wonen we nu in een leuke buurt met veel vriendjes en vriendinnetjes en dat zou ik alleen nooit kunnen betalen, ik heb mijn werk opgegeven voor de kinderen. Mijn vraag is dus: zijn er meer op dit forum die getrouwd zijn om alles goed geregeld te hebben en niet uit pure liefde?"

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.