Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

wensje

wensje

07-04-2011 om 09:07

Telepatisch?…...

ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te plaatsen, maar ik ben heel erg benieuwd of jullie dit ook wel eens gevoeld hebben.

Ik lig in bed en heb een intens contact met iemand (niet mijn man die naast me ligt….ahum). Die andere persoon woont aan de andere kant van de wereld. Het voelde zo echt en intens..ik kon zijn lijf gewoon tegen me aan voelen…hebben jullie ook wel eens zoiets? Wat is het? Het leek haast wel alsof hij echt bij me was. Zijn aanrakingen etc…alles voelde echt. Ik schrok ervan en ben uit bed gestapt.

Ik vraag me af. kun je zo'n sterk telepatisch contact met iemand hebben die misschien op exact hetzelfde moment misschien aan jou denkt zodat je hem/haar gewoon letterlijk voelt? Ik heb dit heel sporadisch, maar het is er wel. Kennen jullie dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

07-04-2011 om 09:28

Droom

Gewoon een heerlijke natte droom, iets anders kan ik er niet van maken!

Sancy

Sancy

07-04-2011 om 09:29

Nou

Monet, je bent me net voor. ik wilde schrijven: gewoon een erg opwindende fantasie

Sascha2

Sascha2

07-04-2011 om 12:59

Monet en sancy

Da's wel telepathie zeg, dat jullie hetzelfde wilden schrijven

wensje

wensje

07-04-2011 om 13:00

Nou….

dan was het wel een heeeeele heftige natte dan. Ik droom inderdaad wel vaker van de leuke dingen des levens, maar dat was niet te vergelijken met deze ervaring…..en ik ga toch echt al een tijdje mee…ha,ha,ha. dit was zoo echt!! Ik schrok er gewoon zelf van.

koentje

koentje

07-04-2011 om 15:00

Shit!

nee........heb ik nu nooit...

Yta Chalne

Yta Chalne

08-04-2011 om 20:00

Nee

Dat heb ik nou nooit, maar als de beste man aan de andere kant van de wereld woont dan lag hij waarschijnlijk op dat moment niet net als jij te slapen maar was hij midden op de dag aan het werk.

He yta

wat ontnuchterend!

Misschien deed die man wel een siesta of zo. Of een powernap

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.