Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Anna2

Anna2

25-09-2009 om 17:21

Uit elkaar / huurhuis

Ik wil lucht in onze relatie; het gaat al twee jaar niet goed en nu wil ik voor 1 van ons een huurhuis zoeken zodat we kunnen nadenken over hoe verder. Maar hoe pak je dat aan? Heeft iemand ervaring met het zoeken naar een huurhuis (bijv. via Makelaars) om tijdelijk te huren voor 1 jaar? Moet je dan alle makelaars in de regio mailen?
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jacci

jacci

25-09-2009 om 21:26

Makelaars

En makelaars hebben een hele hoge inkomenseis.

Morgana Fata

Morgana Fata

25-09-2009 om 22:14

Makelaar

Ik zou gewoon zoeken naar een huurhuis via een makelaar. Bijvoorbeeld via Funda. Zoeken op huurhuizen en dan doorklikken naar de makelaars. Via hun eigen site zie je vaak een overzicht die meer up to date is. Alhoewel het dan ook vaak niet klopt, maar goed.
Inderdaad een hoge inkomenseis. Maar zeker als je met z'n tweeën huurt, wil dat vaak wel. Afhankelijk natuurlijk ook, of je eerlijk verteld voornemens te zijn je oude huis aan te houden...

Anna2

Anna2

26-09-2009 om 20:56

Dank voor de antwoorden

Iedereen dank voor de input. Ik ga op de sites van de makelaars kijken, dat is een goed idee.

Flatje

Flatje

27-09-2009 om 15:16

Fladderbeestje

Ik heb voor de grap eens gekeken hoe lang de gemiddelde wachttijd voor mij zou zijn. 44 jaar!!! En dan hebben we het over een "slechte" wijk in Amsterdam. En ik heb geen eisen gesteld aan het soort woning. Dat was schrikken dus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.