Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

stella

stella

08-10-2009 om 19:44

Van flirten naar verleiden

hoi,

Ik heb al een tijdje erg leuk contact met een andere man... Ik vind hem erg leuk en volgens mij is het wederzijds... Alleen nu zou ik weleens over willen naar de volgende stap, want het lijkt erop dat we vast zitten in het flirten.

Hoe doe ik dat zonder af te gaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat ligt er aan

zijn jullie al eens uitgeweest? zo nee,nodig hem uit .
vraag of hij met je naar de bios wil of dat hij wat komt drinken bij je.
gaan jullie al lang met elkaar uit en blijft het bij flirten?spreek je gevoelens dan uit naar hem.

Minet

Minet

09-10-2009 om 09:33

Nodig hem uit

voor een etentje, een avondje uit, een leuke film bij jou thuis op de bank, een boswandeling, etc. etc., en maak dan kleine toespelingen op iets meer dan alleen flirten.

koentje

koentje

09-10-2009 om 15:00

Gezien het feit

dat je het hebt over een ANDERE man, zou je vraag moeten zijn:
Zal ik hier iets mee mee, en wat stel ik dan in de waagschaal?

Minet

Minet

09-10-2009 om 16:35

Koentje (ot)

Ken jij Stella? Weet je of ze een relatie heeft, en hoe die in elkaar steekt? Ze vraagt ons iets, en wil daar graag een antwoord op. Ik vind dit soort wedervragen dan ook niet passend.

koentje

koentje

09-10-2009 om 21:37

Nee minet,

het leuke van dit forum is juist dat iedereen mag zeggen wat hij of zij ergens van vindt, tenzij het beledigend wordt. En dit was nu toevallig even mijn mening!
Zelf vind ik het overigens vaak heel verhelderend als er kritische wedervragen of opmerkingen komen.
Of doe jij altijd braaf wat er van je gevraagd wordt?

angel3

angel3

10-10-2009 om 09:35

Andere man

kan ook zijn als in: ik ben net gescheiden en nu vind ik weer een andere man leuk....kan zoveel betekenen...

stella

stella

10-10-2009 om 20:40

Hihi

wat grappig om te lezen dat een paar woordjes bij sommige mensen wat "los maakt". Ben nog niet zo lang single, als in gescheiden, dus vandaar mijn ongelukkige woordkeus...

Sorry voor het ongemak..

Hopelijk komen er nog wat tips..Want ik ben echt een leek op dat gebied.

Stella?

vertel eens wat meer over je situatie dan? hoe kennen jullie elkaar? hoe lang? zijn jullie al samen uit geweest? of kijken jullie elkaar alleen af en toe lachend aan in de supermarkt?
als je wat meer verteld ,krijg je vast ook meer tips.

stella

stella

12-10-2009 om 17:07

Hallo

We kennen elkaar van de sportschool. En nee we zijn nog niet samen uit geweest. We hebben ook wel wat wederzijdse interesses maar ik word vaak een beetje verlegen als we bij elkaar zijn. Van te voren bedenk ik me dan van alles over wat ik zou kunnen zeggen of vragen maar als ik dan eenmaal er ben klap ik een beetje dicht.

Stella

geef hem ,net voor je de kleedkamer induikt, een briefje met je telefoonnummer en de vraag: zullen we samen een keer iets gaan drinken?( en dan maar hopen dat hij belt succes.

Minet

Minet

12-10-2009 om 23:21

Naief?

Misschien was ik wel erg naief bij het beantwoorden van de vraag van Stella, ik las wel dat het om een andere man ging, maar ging er niet meteen vanuit dat het een andere man was naast haar partner.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.