Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Verliefd maar moet ff zonder hem

Geen relatieproblemen, maar moet het even kwijt. Sinds een tijdje ben ik verliefd op iemand die ik al een tijdje ken. Ik heb het eerst afgehouden omdat ik precies een jaar geleden zo'n diep dal had vanwege het verbreken van mijn vorige relatie. Van een kennis is hij tot een vriend geworden en heb hem deze zomer in mijn hart toegelaten. Vreselijk gelukkig en smoorverliefd. Een lieve, stabiele en "bagage-vrije" man waar ik heel gelukkig mee ben. Maar nu is hij weg. Sinds 20 jaar gaat hij elk jaar een maand naar zijn afgelegen plekje, ver van hier. Voor het eerst vond hij het vreselijk om te gaan, maar het is iets waar hij al jaren naar snakt: natuur, stilte, en vooral geen contact met de buitenwereld. De lol was er deze keer al zeker voor helft af omdat hij ook nog nooit zo verliefd is geweest. Vanaf volgend jaar zal ik hem zeker vergezellen. We kunnen geen contact hebben, tenzij ik hier de boel in de fik steek en mijn rooksignalen tienduizenden kilometers ver reiken, maar dan heb ik niet alleen met hem contact gemaakt vrees ik. Maar wat mis ik hem! Nog krap 3 weken. Over 2 weken is hij weer in de bewoonde wereld en kan hij bellen, maar tot het zover is..........

Moest het even kwijt.

Een sippende maar verder overgelukkige Fely

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heerlijk

Heerlijk om te lezen hoe verliefd je bent,en zooooooooooo herkenbaar.
10 jaar terug zat ik in dezelfde situatie,en zodra ik wegging bij hem (wij hadden een lange afstand l.a.t relatie)stonden de tranen al in mijn ogen,had ik een knoop in mijn maag,en kon ik niet wachten om hem weer te zien( en dat voor een nuchter presoontje zoals ik altijd was.
geniet van deze heerlijke verliefdheid!

Fély

Fély

21-09-2010 om 16:52 Topicstarter

Lange afstand relatie

Nooit meer! Mijn vorige vriend woont een kleine 400 kilometer hier vandaan en dat werkte gewoon niet. Ja elke dag aan de pc, elke 14 dagen elkaar een weekend zien met op zaterdagavond al de knoop.

Mijn nieuwe liefde ken ik uit mijn stad, hij is de beste vriend van mijn vriendin en hemelsbreed is het misschien 4 kilometer. Hemels is het om 's avonds van kantoor naar huis te rijden en nog samen even boodschappen te doen voordat ieder weer naar zijn eigen woning gaat. Of samen spontaan ontbijten (als we niet bij elkaar overnachten), de kroeg in of, of, of.

Ook past het prima met mijn kinderen. Hij komt (nog) niet over de vloer als ze bij mij zijn, maar ik kan 's avonds wel even een uurtje bij hem langs gaan.

Ja de verliefdheid is heerlijk, maar de wetenschap dat we een gezamelijk-apart leven kunnen leiden is minstens zo fijn.

Maar nu is het dus lijden. Geen contact whatsoever. Nog 17 dagen! En het gaat zo langzaam. Maar dan gaat ons gezellige leventje verder. Voor het eerst sinds ik hier woon, voel ik me thuis.

Fély

S.B.

S.B.

21-09-2010 om 17:04

Fély wat fijn

Goh wat fijn voor je. Ik bedoel natuurlijk niet het wachten maar de hele rest.
Het is goed te horen dat alles zo goed is gekomen.

liefs. Sam

Fély

Fély

22-09-2010 om 13:09 Topicstarter

Sam

Lief dat je reageert. Ja, na alle vervelia aan ziekte, uit elkaar gaan en daarna liefdesverdriet en nog meer drama's, was ik wel toe aan rust. Voor het eerst sinds ik hier woon voel ik me thuis. (Nog 16 dagen......)

Hoop dat bij jullie ook alles goed is.

Liefs,
F.

S.B.

S.B.

22-09-2010 om 13:54

Ja (zeer ot)

.......we moeten maar weer eens bijkletsen in het echt bedoel ik...wij hadden hier ook heel veel de afgelopen tijd. Zoonlief is trouwens twee keer per week bij jou in het "dorp". Hij sport daar in de de gymzaal van het voortgezet onderwijs.
Voor de rest is het druk druk druk.

Sam

Wel fijn weer he! Geniet er maar van.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.