Relaties

effe anoniem
12-06-2009 om 05:49
Verslaafde man
Je leest heel vaak over kindren met een gameverslaving.
Ik heb volgens mij een gameverslaafde man.
Hij werkt een uurtje of 6 per dag,we hebben twee kindjes van onder de drie,hij spendeerd pur dag een halve uurtje/uurtje met kindjes(eten meegerekend) en zit voor rest achter komputer.Slaap pur dag ongevier 3 uren.
Hij zit alleen maar games te spelen,of te slapen voor komputer.In laatste 6 maand heeft hij maar 2x gedoushed.
Weekende zit hij achter elkaar 30-32 ure te spelen.
Slapen in een bed doen we al nie meer samen,al maanden niet,hij slaap aleen maar op stoel,praten doen we nie,over dag genomen zeggen we mischien 6 zinnetje tegen mekaar,en beina elk dag zelfde zinnetjes.Ik wil nie meer dat hij me raakt aan of kust,ik walg van die rooie bloeddoorgelopen ogen van hem, en hij vin het best zo.
Zen eten sta klaar,kleren gewast,ik leik meer op moeder dan op vrouw,ik ben gamewidowe.Het lijk wel of ik drei kind heb,wil nie meer,ben gevang in eige huis,als hij moet werk gaan dan duurt het een uur voor hij wakker komt,ik kan nergens naartoe,want moet altijd tuis zijn om wakker te maken,zonder mij wort hij niet meer wakker.
Ik heb gevoel ik sta ovral allen voor,elk dag gamen,gamen,gamen,op zondag kannen we ook nooit met kindjes weg,wand meneer moet online gamematshes spelen,dat heeft hij dan belooft aan onlinevriendjes.
Verantwoordelikheid heef hij nooit van gehoort, ik regel alles, van de huur tot versekering en boodscappen.Hij doet niks in huishoude,alleen bak aan weg zetten,verder egt helemaal niks.
Van week lag intrenetvebinding eruit,hij is so boos geworden,heeft deur van komputerkast in mekaar geslaagen.Ik moes bellen en moes ala minuut een montuer laten komen,dat gebeurt natuurlijk niet,daar gaan wel een paar daag over heen,hel was losgebroken,geluk na een uuren of drie deed intrenet het weer,is tog niet normaal?Hij heef helemaal nergen meer intrees in,behalfe die stomme komputer.Ik wiul zo niet verder,maar weet niet wat te doen moet.
Dank u wel voor lezen

Hillary
12-06-2009 om 08:50
Dit is wel heel erg
Dit kan echt niet. Een tijdje geleden stond hier een vergelijkbare noodkreet van Stopcontact dacht ik. Dat vond ik al ernstig, maar dit is nog 10x erger. Stopcontact is inmiddels bij haar man weg en bezig met de scheiding. Ik denk dat je heel snel hulp moet zoeken, hier kom je niet alleen uit. Ga zo snel mogelijk naar je huisarts om te beginnen en licht familie en vrienden in (voor onderdak). Jullie hebben beiden hulp nodig, jij om de scheiding te beginnen en hij om van zijn verslaving af te komen, maar dat laatste zal hij dan wel moeten erkennen. Eigenlijk is een computerverslaving net zoiets als een eetverslaving, je kunt niet zoals met sigaretten zeggen ik haal het niet meer in huis. Dat geldt tegenwoordig ook voor de computer, die heeft de rest van de familie toch nodig.

Anienom
12-06-2009 om 09:31
Tip
Ik zou eens een kopje thee over de pc gooien en dan een paar daagjes met de kinderen lekker op stap of naar familie gaan.
En echt even hulp zoeken. Professionele hulp dan.

Onyx
12-06-2009 om 15:37
Authentiek verhaal
Dit lijkt mij geen nepverhaal (=troll). Het zou wel kunnen dat het een noodkreet van een jongere over een vader is. Of gewoon toch een moeder, die het Nederlands wat minder goed beheerst. Hoe dan ook: hulp is hard nodig! Persoonlijk denk ik dat het te ernstig is voor het forum. Huisarts, maatschappelijk werk, Bouman Stichting - kan allemaal. Maar hulp erbij halen en stappen ondernemen zijn beslist nodig.
Onyx
Naschrift Forumbeheer
Deze draad is gestart door iemand die al jaren een Ouders Online-account heeft. Geen troll dus.

bertje1
15-06-2009 om 16:07
Harde aanpak
als hij aan het werk is: computer opbergen en zeggen dat je hem weggebracht hebt.
Misschien kun je voor de veiligheid een weekendje gaan logeren. kan ie uitrazen. Dan moet hij maar eens nadenken over zijn gedrag. Belachelijk. Mannen, net kindern. pff

dc
16-06-2009 om 07:42
Weg ja
ik zou ook weg gaan en pas weer teruggaan als hij z'n verslaving aangepakt heeft. Hij heeft echt een probleem hoor. Ga eens naar je dokter om te kijken of hij je verder akn helpen. Heb je familie waar je terecht komt?

Tineke
16-06-2009 om 10:15
Ach jeetje
wat ontzettend zíek zeg! Ik zou beginnen met zelf naar de huisarts te gaan, en alles vertellen.
Sterkte!