Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Twijfeltje

Twijfeltje

18-01-2010 om 10:04

Verwarring

Sinds een aantal maanden beoefen ik een bepaalde sport die gegeven wordt door een man. Vanaf het eerste moment dat ik hem zag, voelde ik al een "wauw" en dat heb ik niet snel (gelukkig) bij een man. Maar goed, niets met dat gevoel gedaan natuurlijk want ik ben gelukkig getrouwd met kinderen. De laatste tijd echter voel ik een spanning van hem naar mij. Ik ontving van hem een sms-je met een plagerige tekst op een moment dat ik een les had geskipt. Ik heb hem terug ge-smst waarbij ik hem eigenlijk een beetje op zijn plaats heb gezet. Kortom, hij heeft nu het idee dat ik er niet echt van gediend was. Dat idee moet hij ook zeker zo houden want ik wil mijn man absoluut niet bedonderen. Maar tegelijkertijd droom ik met enige regelmaat over die ander, krijg ik kriebels in mijn buik als ik aan hem denk. Ik houd zielsveel van mijn man, onze relatie is ook gewoon goed; we hebben plezier met elkaar, ons sexleven is goed, kortom, niets wat ik in de waagschaal wil stellen omdat wat ik heb op het spel te zetten. Maar mijn twijfel zit hem in het volgende; zit er iets niet goed in mijn relatie als ik dit soort gevoelens heb? Ik kan de gevoelens wel negeren maar ze zijn er gewoon. Kortom, kun je verliefde gevoelens hebben voor een ander en daarnaast ook een prima relatie hebben en een man waar je veel van houdt? Ik ben gewoon een beetje in de war geloof ik.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fransien

Fransien

18-01-2010 om 11:13

Yep, verliefdheid is primair hormonaal, dus dat kan best. Als je op de een na de ander verliefd wordt, tsja, dan zou ik me afvragen of je niet iets mist in je relatie, maar als het gewoon fysieke aantrekkingskracht is... Het is best vleiend als iemand zich ook tot jou aangetrokken voelt, maar ik zou me toch achter de oren krabben of ik met deze sport en vooral met deze instructeur verder zou gaan. Weet je man het al? Ik heb het een keer gehad en het vrijwel direct verteld en ben toen ook met sporten bij die groep gestopt (andere groep op een andere avond genomen, dat kon gemakkelijk). Mijn man was niet echt blij (hij is wat minder strak dan de betreffende trainer), maar wel blij dat ik zo open was, dat ik er echt niet op in gegaan was, en dat ik ook geen katten op het spek bond.
Groetjes, Fransien

koentje

koentje

18-01-2010 om 13:16

Je hebt

het heel goed gedaan. Een duidelijke boodschap. Nu sterk blijven en bij je boodschap blijven.
Dromen doe je alleen!

bertje1

bertje1

18-01-2010 om 15:46

Er af

hoppa, van die sport af, uit het oog uit het hart. Dromen mag natuurlijk altijd..maar als het wederzijds wordt heb je kans dat het steeds 'verder' gaat.

fluitketel

fluitketel

19-01-2010 om 08:07

Moeilijk

het beste is om een ander tijdstip te vinden voor die sport met een andere instructeur zodat je elkaar niet meer tegenkomt. Nu zijn het alleen nog wat kriebels maar als je hem regelmatig ziet tijdens het sporten kán het gebeuren dat er meer gevoelens bij komen kijken en dan heb je het alleen maar moeilijker, ook al doe je er verder niks mee.

Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt maar ik ging die persoon juist niet uit de weg toen ik merkte dat we elkaar erg leuk begonnen te vinden met als gevolg dat die gevoelens na ruim 3 jaar nog steeds niet over zijn, we hebben er overigens niks mee gedaan want ook ik ben getrouwd en heb een gezin. Nu blijf ik wel vaker bewust uit zijn buurt maar dat had ik al jaren eerder moeten doen.

Twijfeltje

Twijfeltje

19-01-2010 om 12:46

......

Er af gaan is niet echt een optie omdat het niet zoiets is als een sportschool waar je even naar een dag gaat of ander uur met andere instructeur gaat. Ik heb plezier in de sport en als ik deze sport wil beoefenen is het met deze instructeur op dit specifieke uur. Ik zal er dus mee moeten stoppen als ik het echt uit de weg wil gaan. Wat ik nu wel heb gedaan is niet meer nazitten maar direct naar huis gaan. De sfeer was verder ontspannen, ik denk dat hij echt het gevoel heeft dat ik er niet open voor sta en dat is natuurlijk het allerbeste. Die gevoelens verwarren me alleen zo en daar zou ik graag van af willen.

fluitketel

fluitketel

20-01-2010 om 20:45

Prima

je hebt prima gehandeld door gelijk na het sporten naar huis te gaan, dat lijkt me zeker een duidelijk signaal naar hem toe dat je niet geïnteresseerd bent in hem en dan zal hij waarschijnlijk ook geen avances maken. Wellicht gaan de gevoelens na een tijdje gewoon over. Maar ik weet hoe verwarrend het kan zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.