Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Wat doe je op een date met je man?

Voor dit jaar heb ik het voornemen vaker met mijn man op stap te gaan. We gaan altijd apart, zodat de ander bij de kinderen blijft. Maar omdat ik erg verliefd op hem ben (waarom blijft iedereen zo stug volhouden dat dat overgaat?)en hem ook eens wil meemaken zonder de kinderen erbij, evt. met andere vrienden samen, wil ik nu samen op stap.
Maar ik heb er geen ervaring mee! ik las al over oppastarieven, maar nu wil ik jullie vragen: Wat dóe je met je man als je samen weggaat?
uit eten lijkt me niet een optie, ik ben bang dat we dan tegenoverelkaar gaan zwijgen en dat hij dan nooit meer wil.
We houden van poolbillard, dus dat kunnen we doen, maar die dingen komen in de kroeg hier niet meer voor en een poolhal is zo ongezellig. Het zwembad is ook maar één keer leuk, denk ik.
Wat doe je op een dat met je man?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pippin

Pippin

04-01-2010 om 10:50

Theater

Wij vinden het heel erg leuk om naar caberet te gaan. Is dat een idee? Kun je heerlijk over nabomen en van al dat lachen knap je enorm op.

Van alles

wij gaan regelmatig naar de bioscoop,de sauna,het theater,popconcert,uit eten( wij hebben altijd veel te vertellen),bij vrienden op bezoek,een bos of strandwandeling ,een middagje shoppen(met veel terrasjes).

angel3

angel3

04-01-2010 om 11:14

Huh?

zwijgend tegenoverelkaar zitten?
Dat snap ik niet. Eindelijk zijn de kinderen er een keer niet....tijd voor een volwassen gesprek. Wij gaan graag uiteten samen of met vrienden. De gelegenheid om echt een gesprek te voeren. Waar zit je met elkaar? hoe gaat het echt met de ander? wat zijn de dromen? etc etc. Daar komen wij op gewone doordeweekse dagen niet aan toe aan dat soort gesprekken. Dus ja graag uiteten.
En anders inderdaad de film of theater of sauna.....

Stefanie

Stefanie

04-01-2010 om 13:44