Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

lizaa

lizaa

22-02-2010 om 19:37

Wat moet ik hier nu mee?[man mailt stiekem met vrouwelijke collega]

Ik ben even de wanhoop nabij. 2 maanden geleden ben ik erachter gekomen dat mijn man met een (vrouwelijke) collega prive berichtjes zat te versturen via Hyves. Haar man was hier achter gekomen en mij daarop gewezen. Berichtjes zijn direct gestopt alleen nu ben ik erachter gekomen dat ze via hun telefoon zitten te mailen. Gisteren is de bom gebarsten toen ik hem hierop aansprak want ik had nooit in zijn telefoon mogen kijken (klopt idd ook)maar er stonden idd allemaal berichtjes in van haar. Hioj heeft alles gewist en zei dat ze alleen maar goed evrienden waren. Toen ik vroeg om dan 1 berichtje te mogen lezen zodat ik het zelf kon zien dat er niks meer aan de hand is. Heeft hij niet gedaan.

Wat moet ik hier nu mee? Toch doorvragen met het gevolg dat we gigantische ruzie krijgen of het laten rusten? Ik weet het even niet meer!

Misschien dat een van jullie mij advies kan geven want ik maak mezelf helemaal gek.......

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

22-02-2010 om 22:10

Even niks zeggen...........

want het klinkt alsof hij vastbesloten is om je in het ongewisse te laten en te ontkennen. Misschien is dat zo.
Daar kom je achter door na even wachten op een onbewaakt ogenblik zijn berichtjes te lezen.
Natuurlijk is dat niet netjes. Maar zoals hij nu tegen jouw doet (geen moeite willen doen om je gerust te stellen) is nog minder netjes.
En is zijn geweten schoon, dan vind je niets, hoefie het ook niet te weten toch?
sterkte

PDD-ertje

PDD-ertje

23-02-2010 om 12:16

Herkenbaar

maar dan andersom. Ik was diegene die berichtjes stuurde. En ik kon ook vreselijk boos worden als ik daarop aangesproken werd. Omdat ik wist dat ik fout zat en de beste verdediging is de aanval. Als hij niks te verbergen heeft maakt het dan uit of iemand in je telefoon kijkt? Volgens mij alleen als je wat te verbergen hebt. Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je hem niet vertrouwt en het gevoel hebt dat hij niet eerlijk is. Daarom wil je die berichtjes zien om of de bevestiging te krijgen dat het zo is of om zeker te weten dat het niet zo is. Let wel als je daar open over bent er zijn zoveel manieren om stiekem contact te hebben dat ze er altijd wel uit komen. Maar ik zou het erg gewaardeerd hebben als mijn partner destijds er meer bovenop had gezeten.
Sterkte!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.