Relaties Relaties

Relaties

Mees

Mees

05-10-2009 om 14:43

Weekje alleen weg/relatie overdenken

Misschien ga ik een weekje ergens alleen zitten om eens in alle rust na te kunnen denken/voelen omdat we helemaal vast zitten in onze relatie. Thuis laat ik mijn emoties niet toe omwille van de kinderen.
Samen weg is nu geen goed idee, dat stadia zijn we gepasseerd.
Mijn partner stelde voor dat ik een weekje wegga, en ik ben hierover aan het nadenken.

Wie weet een prettige plek voor een weekje weg? Wat niet te veel kost? Niet te rustig, maar ook niet al te veel happy family om me heen?

En heeft iemand anders dit al eens gedaan?
We gaan ook al beginnen met relatietherapie, je moet toch wat.

groetjes, Mees

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

05-10-2009 om 21:00

Particulier huisje

er zijn heel veel particuliere huisjes te huur die niet op recreatieparken staan, zijn vaak ook niet zo duur.

Tijgeroog

Tijgeroog

06-10-2009 om 10:58

Pension

of bed and breakfast? Iets kleins iig, hoe kleiner, hoe minder andere mensen.

Sterkte!

Kamer?

wij hebben ooit in zeeland een kamer gehuurd,met eigen koelkast en gedeelde badkamer em toilet.
je liep zo vanuit die kamer het strand op,lekker uitwaaien.en dat voor 14 euro per nacht,in het hoogseizoen.

Dit?

http://www.bedenbreakfast-opstap.nl
Kost 20 euro per nacht en dan krijg je het ontbijt voor de eerste 2 dagen erbij. Je kunt zelf koken en bent zo bij de zee vanuit Haarlem.
Sterkte

Mees

Mees

10-10-2009 om 16:03

Anne

Man hier wil ook nog wel. Dat het niet gaat is geheel van mijn kant, houden van is weg. Maar scheiden doe je niet zomaar. Ben in de afgelopen 2 jaar al wel eens 2 dagen weggeweest. Maar altijd te kort om echt ergens te komen.
Ik kan overigens prima alleen zijn, maar heb wel nu en dan mensen/beweging om me heen nodig.
Jij ook succes.
Mees

Monni

Monni

10-10-2009 om 16:36

Boek

Neem dan het boek, waardeer jezelf van Eva Maria Zurhorst mee, als je echt over jezelf en je relatie na wilt denken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.