Relaties Relaties

Relaties

off-line

off-line

08-09-2009 om 12:04

Zal ik mannen ooit begrijpen?

Is het nou typisch mannen-jaaggedrag om een vrouw te vleien, te verleiden en dan.. als zij toegeeft.... weer afstand te nemen en niet-thuis te geven?

Ik bedoel: je verleidt iemand toch om dan vervolgens iets te willen? Of ben ik nou gek?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

08-09-2009 om 13:01

Reactie

"Ik bedoel: je verleidt iemand toch om dan vervolgens iets te willen?"
Die man heeft kennelijk zijn doel al bereikt (als 'zij' toegeeft). Je valt kennelijk op 'de verkeerde mannen'.
Ik was in het begin van een mogelijke relatie altijd uiterst afwachtend of het wel snor zat.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

08-09-2009 om 13:49

Iets te willen

"je verleidt iemand toch om dan vervolgens iets te willen? "

Wat wilde hij niet dan? Wilde hij geen seks of wilde hij geen relatie?

nena

nena

08-09-2009 om 14:19

Flirten

Hoeveel vrouwen zijn er niet die het heerlijk vinden om te flirten maar als de man dan toe hapt verder niks willen? Het heeft volgens mij niks met een typisch mannen ding te maken, het is gewoonleuk om te kijken of je nog goed in de smaak valt.

Tante Truus

Tante Truus

08-09-2009 om 17:17

Bezit van de zaak...

... einde van het vermaak! Ja ik vind dat best opgaan voor veel mannen. Ik zie heel wat leuke vrouwen die 'for granted' worden genomen door hun man. Sommige vriendinnen van mij zeggen dan 'je moet ze graag houden', maar ik vind dat zo'n spelletje! bah. Ik weet het dus ook niet maar als ik doorheb dat een man zich zo gedraagt, kan hij vertrekken.

TT

koentje

koentje

09-09-2009 om 21:28

Tante truus

ze willen dan toch al niets liever?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.