Relaties Relaties

Relaties

stella

stella

05-05-2009 om 12:09

Zijn er ook mannen die veel flirten van nature zonder gelijk een player te zijn

Wat ik me nou afvraag is of er dus ook mannen zijn die veel vuldig met je flirten zonder daar dus een bedoeling bij te hebben of die niet een uitgesproken player zijn. (hij is absoluut geen player, is niet het type dat zichzelf geweldig vindt)

Ik ken dus iemand die best veel met me flirt. Even een hand op je schouder leggen, met zijn knie tegen de mijne komen, als we naast elkaar zitten op een barkruk. Of zo dicht naast me komen staan dat hij me zou kunnen zoenen. Zo dicht naast me staan dat ik de spieren in zijn arm kan voelen.. Berichtjes sturen via hyves met een knipoog erin.

Mijn vriendin zegt dat het niet sereus is en dat hij gewoon zo is en het gewoon zijn, vriendelijke, manier van doen is.

Ik twijfel of dit echt wel zo is... Flirt hij alleen zo met mij. Of bedoelt hij er meer mee?

Sorry voor het onduidelijke verhaal..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Abby

Abby

05-05-2009 om 13:38

Zuidelijk type?

Ja das lastig. Hij zal in ieder geval wel een reactie willen uitlokken. Al was het maar dat hij wil laten zien dat hij een leuke man is die jou aardig vind. Het zou kunnen dat er mannen zijn die tegen iedereen zo doen, uit gezelligheid, liefde voor vrouwen in het algemeen, uit pure levenslust. Anderzijds: ik vrees dat dat een romantisch utopia is, de laatste man die dat bij mij deed bleek achteraf wel degelijk een player. Is hij vrij, jouw 'mister nice'? En jij?
groet, Abby

stella

stella

05-05-2009 om 14:12

Nee

Hij is geen zuidelijk type, maar gewoon een echte Nederlander. En single ook! Ik weet bovendien dat hij wel graag een relatie zou willen. Echt een type wat huisje boompje beestje zoekt zeg maar.

Het valt me op dat hij zich anders gedraagd als mijn vriendin erbij is. Vreemd...Net of ie dan niet durft ofzo.

koentje

koentje

05-05-2009 om 14:27

Of...

misschien moet je je niet afvragen wat zijn bedoelingen zijn, maar duidelijk maken wat jouw bedoelingen zijn.
Wat zijn die eigenlijk

Toosje

Toosje

05-05-2009 om 15:52

Mijn ervaring

Mannen die zich op deze manier opstellen, vallen bij mij meestal genadeloos door de mand: die zijn maar op één ding uit. Ik herken het gedrag, maar ook bij mijzelf. Het hoeft niet altijd op dat ene (seks) uit te draaien, maar het spel draait wel om de verovering.

Ik zou het in ieder geval interpreteren dat hij geïnteresseerd is in jou. Met welk doel dan ook.

Wat ik bedoel: iemand die alleen een praatje wil maken, raakt een ander toch niet veelvuldig aan tijdens een gesprekje?

Groetjes,
Toosje

stella

stella

05-05-2009 om 17:50

Misschien

Hmmm ja dat het zoiets was hoopte ik eigenlijk al. De vraag is nu natuurlijk alleen hoe serieus moet je zoiets nemen...

Holiday

Holiday

05-05-2009 om 18:16

Wel

Het lijkt me een leuke man, zoals hij met je flirt. Hij doet leuke dingen en echt zijn best om in de smaak te vallen. Ik zou het wel serieus nemen, hij is overduidelijk geinteresseerd.
Oh heerlijk, als zulke mannen nog bestaan!

Hebben jullie verder geen gezamelijke kennissen die je kunt uithoren over hoe hij naar andere vrouwen doet?

stella

stella

05-05-2009 om 18:48

Oh heerlijk

Wat leuk om je posting te lezen zeg!!!

Nou er zijn wel wat gezamelijke kenissen maar dat ligt moeilijk.. Die zie ik alleen op de plek waar ik "hem" ook zie en ten eerste weet ik niet of ik dan wel vrijuit kan praten en ten tweede weet ik ook niet of het verstandig om dat te vragen... Straks vertelt ie het door, hahaha....

koentje

koentje

06-05-2009 om 16:51

Maar dames,

Ook mannen die houden van flirten, kunnen toch daarnaast een relatie hebben en nog trouw zijn ook?

Of ben ik nu zo naief?

Toosje

Toosje

06-05-2009 om 17:03

Flirten of meer

Koentje, dat kan. Maar ik vind zoveel aanrakingen een stap verder dan flirten. Flirten doe je met kijken, glimlachen en wat vleiende opmerkingen. Aanrakingen zoals Stella die beschrijft, zouden mij het idee geven dat hij meer wil.

Groetjes,
Toosje

Winona Ryder

Winona Ryder

06-05-2009 om 17:41

De man die ik kende en zo deed

Was een echte player. Hij wilde elke vrouw proberen die hij tegen kwam en kreeg het blijkbaar zo voor elkaar.
Natuurlijk hoeft hij niet zo te zijn, maar ik ben het wel eens met Toosje dat er veel aanrakingen voorkomen die toch wel iets zeggen.
Misschien eens gewoon direct vragen wat hij ermee bedoelt...?

stella

stella

06-05-2009 om 22:46

Winona

Hoi Winona,

Wat bedoel je hiermee:
"Natuurlijk hoeft hij niet zo te zijn, maar ik ben het wel eens met Toosje dat er veel aanrakingen voorkomen die toch wel iets zeggen. "

stella

stella

06-05-2009 om 22:52

Hoe het verder gaat

Nou ben ik toch ineens een beetje in de war.
Vanavond heb ik hem weer gezien, we sporten samen en hij geeft de les. In het begin van het sporten (paar maanden terug) keek hij redelijk wat in de les naar me. Toen een tijdje niks en dus alleen het echte flirten na de lessen. Alleen nu vanavond wist niet wat me over kwam zeker wel 30 keer dat ie naam mee keek en lachte. Mijn naam zei en zelfs bij de lichende oefeningen steeds zijn hoofd opheft om naar mij te kijken of lachen. Erg leuk natuurlijk en ontdeugend
En vind het helemaal super.
Helaas moest hij vrij snel na de les weg omdat hij nog een afspraak had.
Kijk ik net op zijn hyves en zie ik dat ie misschien naar de film is geweest met iemand (of een flimpje heeft gestuurd/ontvangen, kan natuurlijk ook) Wat moet ik hier nou weer mee...

Tirza G.

Tirza G.

06-05-2009 om 23:28

Nou

dat lijkt me duidelijk. Ons zijn Hyves-adres geven, dan gaan we allemaal even kijken wat voor vlees je in de kuip hebt.

Tirza

Winona Ryder

Winona Ryder

07-05-2009 om 00:53

Nou

" Even een hand op je schouder leggen, met zijn knie tegen de mijne komen, als we naast elkaar zitten op een barkruk. Of zo dicht naast me komen staan dat hij me zou kunnen zoenen"
Dit herken ik van die player die ik ken. Vooral benen aanraken. Als zoiets per ongeluk gaat, zegt men vaak sorry. Maar eigenlijk is het hele pakketje, wat je nu hier schrijft, doet mij denken dat hij "speelt" kijken wie hij ermee lo
t. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Ik ben het trouwens eens met een vleeskeuring, haha!

Winona Ryder

Winona Ryder

07-05-2009 om 00:55

Ho ging niet al te goed, zin moet zijn

. Maar eigenlijk is het hele pakketje, wat je nu hier schrijft, doet mij denken dat hij "speelt" kijken wie hij ermee lokt.

Pen

Pen

07-05-2009 om 08:57

Stella

Je hebt al wel verteld dat hij single is maar ben jij dat ook? Als ik deze draad zo lees dan denk ik eigenlijk niet. Want wat is anders het probleem? Dat jij een onzeker bent over een man die jij zelf best wel ziet zitten?
Ik sport zelf trouwens ook erg veel in de sportschool en ik weet dat het de bedoeling is om in je les oogcontact te maken en om de mensen bij hun voornaam te noemen. Misschien sta jij zo pontificaal in beeld dat hij niet om je heen kan? Of sta je achter in de zaal?

stella

stella

07-05-2009 om 10:01

Ook

Hallo,

Leuk zeg al die reacties en dat jullie zo meedenken.
Ben zelf ook single gelukkig.. Dus ja ik denk dat je zeker wel kunt stellen dat ik onzeker ben anders zou ik het hier niet geplaatst hebben. Op zich is flirten erg leuk maar ja ik dacht de players er zo uit de kunnen halen en loop altijd met een boog om ze heen. Deze man lijkt me zo anders. Vandaar ook mijn onzekerheid. Neemt hij me in de maling of is het serieus....

Zijn naam noemen ga ik niet doen hoor. Stel je voor dat iemand het leest die hem kent. Maar anders dan nog zijn profiel is afgeschermd. Je kan dus alleen de foto zien, meer niet.

Ja dat van dat oogcontact en naam noemen kan goed kloppen. Alleen als hij bij een ander 1 of hooguit 2 keer doet en bij mij zeker 30 keer dan zie ik daar toch wel een wezenlijk verschil in. Ik sta trouwens niet pontificaal in beeld, althans gisteren niet... Ik sta vooraan maar dan aan de zijkant, dus hij moet dan telkens moeite doen om mijn kant op te kijken. (Om vervolgens bij de liggende oefeningen steeds naar me te kijken en dan lief te lachen) Als ik dan eens een plekje heb helemaal aan de andere kant van de zaal is ie helemaal uit zijn doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.