Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Zo verdrietig

Na maanden van strijd heeft mijn man verteld dat hij niet meer van mij houdt. Het doet zo'n pijn, en ik weet even niet hoe het verder moet. Naast een komende scheiding ook nog eens de strijd tegen mijn depressies. ik weet nieteens wat er op me af gaat komen. Kan niet eens helder denken, voel alleen maar pijn.
Muizemeis

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JolandavS

JolandavS

28-10-2010 om 14:05

Arme muizemeis

Ach liever Muizemeis,
ik heb helaas geen tips voor je maar je berichtje was zo verdrietig dat ik toch even wilde reageren. Ik wil je heel veel sterkte toewensen de komende tijd want dat zul je best nodig hebben lijkt me zo!?
Hebben jullie ook kinderen? En hoe houden die zich onder dit alles?
Jolanda

Annie

Annie

28-10-2010 om 17:10

@muizemeis

Hij zegt niet meer van je te houden. Dat zijn grote woorden, waarvan ik me kan voorstellen dat iemand ze gebruikt in de hitte van een strijd. Hij zegt er jou wat mee, maar het zegt natuurlijk niets over jou. Reken er maar op dat er anderen zijn, die wel van jou houden!

Muizemeis

Ach vrouw wat naar! Even 'n virtuele knuffel voor jou, wat zal er veel door je hoofd gaan..
Liefs, Olief

Hè wat naar!

Ik weet ook niet wat ik tegen je moet zeggen, maar ik begrijp hoe je je voelt. Sterkte!

Gr. Poezie.

m ik

m ik

29-10-2010 om 20:06

Ook geen woorden

maar wil je ook heel veel sterkte wensen

muizemeis

muizemeis

30-10-2010 om 12:21 Topicstarter

Dank jullie wel

Voor jullie lieve reacties. Ik ben vooral verdoofd nu en weet niet goed wat te doen. Het is zo onwerkelijk allemaal.
muizemeis

Heb je wel hulp?

Depressief en nu een aankomende scheiding, dat is wel erg veel van het slechte... Kun je via je huisarts geen hulp krijgen van een maatschappelijk werkster?

muizemeis

muizemeis

31-10-2010 om 09:27 Topicstarter

Liat

Ik ga morgen naar de huisarts en eind van de maand kan ik pas bij de psychiater terecht helaas. Verder slaap ik ontzettend slect, niet zo raar natuurlijk maar wel extra extra vervelend. Ben nu ook somber, maar gelukkig niet alleen. Mijn man is erg behulpzaam, laat mij niet ineens vallen gelukkig. Probeerd alles zorgvuldig over te dragen
muizemeis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.