Relaties Relaties

Relaties

Zussen perikelen, geen contact meer

Sinds anderhalf jr heb ik geen contact meer met mijn zus en zwager.

Probeer even de situatie weer te geven.

Na n huwelijk v 11jr ben ik gescheiden, mijn zus en zwager hebben nog contact met mijn ex, heel prima.

Na mijn huwelijk kreeg ik n relatie met iemand die niet de schoonheidsprijs qua gedrag verdiend, maar ja..liefde maakt blind. Door de psych werd hij een narcistische borderliner genoemd. Hij kon mooi praten, en mensen zoals mijn zwager tuinen daar in.

Die relatie kon door zijn gedrag geen stand houden.
Mijn ex vriend praatte bij mijn zwager de wereld anders dan dat t was, en dus was ik de pineut.
Nu heb ik sinds 3jaar een relatie met iemand die gewoon goed voor mij is..deze relatie is goed. Wij hebben het leuk, gezellig, de kinderen zijn gek met hem.De relatie met mijn ouders is weer hersteld, want door mijn vorige relatie was die niet goed. Zij zijn blij met mijn huidige partner, en kunnen goed met hem overweg. Dus daar ben ik ook best blij om.

Mijn zusje, is in haar relatie met haar man 4x vreemd gegaan, die relatie is niet goed, ze zijn al jaar en dag in therapie, gaan braaf naar de kerk etc. Ondertussen zeuren en zeiken over van alles en nog wat..

Bijna 2jr geleden stond mijn zwager ineens bij mij op de stoep, hij wilde met mij praten, hij wist dat mijn vriend aan het werk was, dus hij nam zijn kans waar. Overdonderd als ik was bonjourde ik mijn jongste naar boven.

Wat ik toen voor de voeten kreeg gegooid was niet mis. Allemaal invullingen van hem en mijn zus. Dat ik in mijn vorige relatie al een relatie zou hebben met mijn huidige partner,dat ik gelogen zou hebben. Dat ik mijn kinderen bij hun moest lozen omdat ik hem wilde zien..etc..

Dit is geenszins waar. Ik kende mijn vriend destijds niet eens..

Iig allerlei beschuldigingen en invullingen, want zij hoorden her en der ook wel eens wat.

Dit hebben wij toen uitgepraat. En het was goed..dacht ik..Achteraf werd ik best boos dat hij zo binnen kwam natuurlijk, en dat hij het lef had om dit op deze manier te doen.

Een week later belde mijn zus. Of ik wat foto's had blablabla, voor pa z'n verjaardag,blabla. Ja tuurlijk..dat heb ik.

Mijn vriend bracht de foto's. merkte dat ze kortaf waren enz.

Weer een week later, komt mijn zwager bij mij langs om iets op te halen, ik was er niet, mijn vriend wel.

Krijgt mijn vriend ineens van alles over zich heen betreft mijn persoontje, dat ik meer voor mijzelf op moest komen, enz enz.

Want wat hij nu wilde, was dat ik (ja lees, gaat nergens over) de cd's op ging halen bij mijn ex. Ik had inmiddels al contact gezocht met mijn ex, maar die liet niets van zich horen. en ik ga daar niet heen..daar is teveel voor gebeurd. Mijn leven werd kapot gemaakt door die man. Ik ben 2x in het ziekenhuis beland, met een maagperforatie..en ik heb geen behoefte om met hem in gesprek te gaan voor 3 cd's die daar nog liggen.

In ieder geval..weer een heel relaas.

Ik was zo boos, toen ik dat hoorde, dat ik zwager wilde bellen, hij nam niet op. Toen belde mijn vriend, en zei dat wij niet snapten wat er nu daadwerkelijk aan de hand is.

Nou, hij had geen tijd nu, en deed de foon uit. Ik sms'te hem dat ik niet wenste zo behandeld te worden. En dat ik mijn verleden achter mij wilde laten, omdat ik al zoveel shit en ellende heb gehad. Kreeg n sms terug met "vaarwel".

Vorig jaar heb ik mijn zus gemaild. Gezien mijn zwager mij niet wilde spreken, heb ik het op deze manier gedaan.
Ik heb haar daarin gevraagd wat nu de reden was van zijn en haar gedrag. Wat nu feitelijk nog aan de hand is.
En waarom zij allerlei invullingen doen.
Ik heb in de mail gezet dat ik dat ook kan gaan doen. Want wie zegt dat zij met hoofdpijn in bed ligt, hun kind bij opa en oma gebracht, en zwager is aant werk. Miss is zij wel bij e.o.a vent, dat kan ik ook gaan invullen.
En zo nog meer dingen.

Mijn vader was jarig, wij komen binnen, en ik geef uit fatsoen hen een hand. Zus neemt het aan, zwager niet.

Vandaag mijn vader hierover gesproken. Mijn ouders vinden dit natuurlijk heel vervelend.Ook met verjaardagen etc is het lastig. want tja..2 zussen die niet met elkaar praten maakt de sfeer er ook niet prettiger op.
Volgens mijn vader heb ik hun een vreselijke mail gestuurd, want dat had mijn zwager verteld nl, met allerlei beschuldigingen naar hen toe, wat absoluut niet zo is.
En dat was de reden dat hij mij niet een hand wilde geven..
Mijn pa vroeg, of er nu niet een mogelijkheid was om het weer goed te maken.
Maar ik voel er niets voor, om weer met hangende pootjes bij iemand te komen, of we het ajb goed kunnen maken.
Ik ben gekwetst met allerlei beschuldigingen die niet waar zijn, Ik heb hun geconfronteerd met feiten die zij mij niet in dank afnemen. Blijkbaar mogen zij mij alles wel zeggen, maar ik hun niet..

Vroeger was ik een stille, ik liet idd over mij heen lopen. Ik ben nu anders, kom voor mijzelf op. Als ik nu iemand "pak" op feiten, heb ik het gedaan..en zij zij slachtoffer.

Mijn ouders zijn niet op de hoogte van de capriolen van mijn zus.

Tja..wat wil ik nu met dit verhaal hier..
Kijk het knaagt ergens wel natuurlijk..Miss zoek ik tips..advies..mensen in een gelijkwaardige situatie..ik weet het niet..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

03-02-2009 om 07:00

Historie

je zegt zelf al dat je vroeger over je heen liet lopen. Om patronen te doorbreken bij mensen die je al heel lang kent, heb je vaak een grote conflictsituatie nodig. Je bent namelijk grenzen aan het verleggen.

Ik zou me er niet te druk over maken, laat het rusten, doe vriendelijk wanneer je ze ziet, en maak er voor de rest geen woorden aan vuil. Misschien trekt je zus over een paar jaar wel bij. Je kunt jezelf moeilijk terugveranderen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.