Religie en Spiritualiteit Religie en Spiritualiteit

Religie en Spiritualiteit

Pauline

Pauline

02-04-2009 om 11:14

Eerste communie-cadeau

Hallo,
Onze oudste kreeg voor zijn eerste communie het geloofskoffertje. Vooral het spel daarin (iets met de farao) is erg leuk. Nu doet mijn tweede zijn eerste communie. Hij is dol op spelletjes, wie weet er een leuk, bijbel-geinspireerd spel dat we hem cadeau zouden kunnen geven?
Pauline

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Virtuesproject

Pauline, lastig... volgens mij is er behalve de geloofskoffertjes niet echt iets spel-achtigs. Misschien vindt hij het andere geloofskoffertje (geheim van het vuur) wel leuk? Het is wel voor wat oudere kinderen (10-14), maar er zit in ieder geval ook een spel in. Of kijk anders eens op www.virtuesproject.nl. Niet direct bijbel-gericht, maar wel een leuk spel rond dingen die je belangrijk vindt in het leven.
Als ik je mag verleiden tot een boek in plaats van een spel, dan zou ik zeker eens kijken naar het boek "Om acht uur bij de ark" van U. Hub. Echt geweldig: filosofisch, vol godsvragen, maar vooral heel hilarisch.
Ik ben heel benieuwd wat het wordt. Laat je het nog even weten? Volgend jaar moeten wij namelijk weer op zoektocht naar een geschikt kado...
n@nny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.