Religie en Spiritualiteit Religie en Spiritualiteit

Religie en Spiritualiteit

Petr@

Petr@

05-04-2012 om 20:47

The passion

Zijn jullie ook aan het genieten van The Passion?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kobalt

Kobalt

05-04-2012 om 22:04

Ik vond het heel erg mooi.
Vorig jaar had ik niet gekeken, omdat ik dacht dat het kitscherig zou zijn. Maar toen hadden we twee weken geleden een dienst in de kerk, waarin stukken van de passion van vorige week werden gebruikt. Toen ben ik vandaag maar gaan kijken, maar ik vond het mooi. Ik vond Danny de Munck echt heel erg goed en geloofwaardig zingen.
Mooi.

Petr@

Petr@

06-04-2012 om 10:27

Inderdaad

Ik had ook niet verwacht dat Danny die rol zo goed zou vervullen.
Het lied van Danny en Charly samen (Wat is mijn hart) vond ik het mooiste. En het einde als Danny op de Erasmusbrug staat.
Ik moest wel af en toe een traantje weg pinken...
Zelfs jongste van 16 was onder de indruk!

Lynna

Lynna

07-04-2012 om 08:32

Gratis dvd

Ik heb ook enorm genoten. Vanmiddag om toen voor 4 is de herhaling. En wist je dat je de dvd ervan bij de EO kunt bestellen? Gratis?

Echt?

Waren jullie echt zo enthousiast? Ik ben dus na 20 minuten afgehaakt. Vond het inderdaad erg kitscherig en heb mopperig de Matthaeus Passion maar opgezet. Maar misschien had ik moeten volhouden?
n@nny

tonny

tonny

07-04-2012 om 18:12

Doelgroep

als het je totaal niet aanspraak, behoor je gewoon niet tot de doelgroep van dit evenement. De doelgroep die er wel door geraakt is, zal misschien (over het algemeen gesproken!) niet zoveel beleven aan de Matheus Passion. Maar er zullen vast ook kijkers/ aanwezigen zijn die allebei op eigen wijze kunnen waarderen.

Kobalt

Kobalt

07-04-2012 om 22:15

Geen vergelijk

Je moet het natuurlijk niet met de matheus passion vergelijken. Dan doe je beide geen recht.
Maar toch vind ik het heel erg bijzonder en zinvol dat 1.7 ? Miljoen nederlanders hebben gezien dat pasen niet gaat over een paasei en de paashaas. Kan geen kwaad, toch?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.