Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

fonnie

fonnie

21-06-2010 om 16:47

Anale sex

wie heeft er ervaring met anale sex ?
Het lijkt me wel spannend, ook een beetje vies, hoe pak je zoiets aan? In het verleden heb ik een vervelende ervaring gehad hiermee met een ietwat-dwingende partner en een pijnlijk resultaat...
Nu al heel lang dezelfde partner, sexleven heeft opkikkertje nodig!
Soms heb ik ook wat problemen met darmen; obstipatie, of klein wondje bij anus. Ik zou ook bang zijn dat je na anale sex open blijft staan, zeg maar. Kan dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nyntje

Nyntje

22-06-2010 om 11:03

Gewoon proberen

als je een partner hebt die je volledig vertrouwt, moet je het gewoon proberen, lukt het niet, niets aan de hand. Ik vond het ook helemaal niets, de gedachte alleen al, maar toch eens geprobeerd (ook om wat meer spanning te zoeken) en het is echt super hoor.
Neem alle tijd, gebruik veel glijmiddel, ontspan zoveel mogelijk en als het zeer doet, even wachten weer ontspannen en anders een volgende keer weer proberen.
Enne vies, ach, als je van te voren schoon bent, is er niet zo veel aan de hand. Wel is mijn ervaring dat je het beter kunt doen als je naar het toilet bent geweest, dan ben je leeg en gaat het makkelijker, anders kan het gevoeliger zijn. En openstaan??, daar heb ik nog nooit van gehoord.
SUc6 ermee

Ster

Ster

22-06-2010 om 19:02

Inderdaad nyntje

Het is gewoon heerlijk, gebruik voldoende glijmiddel, daarbij heb je dan ook het voordeel dat, wanneer er toch ontlasting wordt geraakt, het niet blijft plakken.

Ontspannen is een eerste voorwaarde, je moet het echt willen, en je partner volledig vertrouwen dat hij luistert naar jouw signalen.
En die sluitspier blijft echt niet openstaan! )

Terpi

Terpi

22-06-2010 om 20:46

Krijg nou wat

Zit ik tv te kijken, zie ik daar dat carglass er wat aan kan doen om te voorkomen dat sterretjes doorscheuren! Kreeg toch ineens een ingeving dat ik die tip met jullie moest delen.

Natty ;-)

Natty ;-)

23-06-2010 om 18:07

Jaaaaaaaaaah

heerlijk! Dat soort afdwalingen heb ik nou ook altijd, fijn; van die gelijkgestemde geesten

Cin

Cin

25-06-2010 om 09:27

Ervaring

Ik heb ooit in een "donkerbruin" verleden een keer anale sex gehad, met een iets te opdringerige jongen, die ook nog eens iets te groot geschapen was. Ik wilde eigenlijk niet, maar na een avondje met iets teveel alcohol ben ik toen toch overstag gegaan. Resultaat, mijn ondergoed en de lakens heb ik kunnen weggooien, niet alleen van de poepvlekken, maar ook van de bloedsporen. Ook heb ik er van dat avondje een lekkere infectie en een wat mindere continentie aan overgehouden. Dus sindsdien komt er alleen nog maar een penis in de andere 2 gaten bij mij naar binnen.

Ster

Ster

25-06-2010 om 14:08

Alcohol maakt.......

meer kapot dat je lief is! En in dit geval is dat wel erg letterlijk
De grootte maakt trouwens niet heel veel uit, wel de voorzichtigheid waarmee je samen te werk gaat, bij goede ontspanning en samenwerking kan er echt heel veel!

ff zonder naam

ff zonder naam

01-07-2010 om 21:50

Spoelen

af en toe doe ik aan anale sex en ik vind het heel opwindend. Mijn partner is niet erg groot geschapen, ik weet niet of dat uitmaakt.

Als ik anale plannen heb spoel ik mij van te voren met zo'n Lactacyd spoelfles die eigenlijk voor de vagina is bedoeld. Dat scheelt echt, anders vind ik het toch wel wat viezig

(even voor de goede orde: ik gebruik die fles niet meer vaginaal!)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.