Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Badlaken

Misschien een rare vraag. Om ervoor te zorgen dat er geen vleķken op bed komen tijdens de seks gebruik ik altijd een badlaken maar erg prettig is dat niet. Het verschuift gauw en ligt gauw in de weg. Dus is vroeg mij af hoe anderen dat doen.

Wij gebruiken niks. Hoogstens eens een zakdoekje om lekken te voorkomen terwijl ik naar het toilet loop. Ja, er ontstaan wel eens vlekjes. Soit. Gedoe met een handdoek tijdens de seks lijkt mij een enorme libidokiller eerlijk gezegd.
Misschien een rare vraag, maar wat voor vlekken verwacht je dat je er een badlaken voor nodig hebt? Squirt je of zo? Dan kan ik me er wat bij voorstellen, al is mijn ervaring dat dat nauwelijks vlekken geeft, alleen is de vochtige plek in bed wel vervelend. Dan zou je nog een waterdicht hoeslaken kunnen overwegen.

Euh, niks? Voor vlekken zijn er gelukkig wasmachines uitgevonden.

Bijtje82

Bijtje82

19-07-2023 om 23:39

Enige reden die ik kan bedenken waarvoor een badlaken nodig zou zijn is als de vrouw wat extra vocht weet te produceren, om het even netjes te houden. 
Mocht je echt iemand zijn die dat kan en graag doet. 

https://www.bol.com/nl/nl/p/matrasbeschermers-waterdichte-matrasbeschermer-200x200-hoeslakenbadstof-matrasbeschermhoezen-antibacterieel-rondom-elastiek-wit-waterdichte-matras-beschermer-incontinentie-matrasbeschermer-200-x-200/9300000075466799/?referrer=socialshare_pdp_www

Deze heb ik voor mijn dochters bij ongelukjes . Maar werkt natuurlijk voor alle vloeistoffen. 😉

Bijtje82

Bijtje82

19-07-2023 om 23:40

MadgeTheBadge schreef op 19-07-2023 om 23:26:

Wij gebruiken niks. Hoogstens eens een zakdoekje om lekken te voorkomen terwijl ik naar het toilet loop. Ja, er ontstaan wel eens vlekjes. Soit. Gedoe met een handdoek tijdens de seks lijkt mij een enorme libidokiller eerlijk gezegd.
Misschien een rare vraag, maar wat voor vlekken verwacht je dat je er een badlaken voor nodig hebt? Squirt je of zo? Dan kan ik me er wat bij voorstellen, al is mijn ervaring dat dat nauwelijks vlekken geeft, alleen is de vochtige plek in bed wel vervelend. Dan zou je nog een waterdicht hoeslaken kunnen overwegen.

Je was me al voor 😁 

Bijtje82 schreef op 19-07-2023 om 23:40:

[..]

Je was me al voor 😁

Great minds … 

Bijtje82

Bijtje82

20-07-2023 om 00:19

MadgeTheBadge schreef op 20-07-2023 om 00:04:

[..]

Great minds …

Of dirty minds.. 😂

Niks. Staat een doos tissues naast het bed, bij teruglopende vloeistoffen wil ik dat wel eens pakken. 

Hier ook niks. De vlekjes veeg ik achteraf droog en als het me te bont wordt of tijd is, gaat het laken in de was. Als ik ongesteld ben, hou ik wel een handdoekje bij de hand. Een badlaken lijkt me wel heel erg groot en onhandig. 

Hier een keukenrol naast het bed, mochten we iets voelen druipen.

Een washandje of gastendoekje voldoet ook, gewoon in je nachtkastje of onder je matras leggen en dan heb je het zo bij de hand als je het nodig hebt. Dan is het geen libidokiller en blijft je matras toch netjes (beddengoed wordt gewoon schoon in de was maar een matras met vlekken vind ik ook niet zo charmant, ook al ben ik de enige die dat ziet)

Dymo schreef op 20-07-2023 om 10:19:

Hier een keukenrol naast het bed, mochten we iets voelen druipen.

Wij ook, noemen dit neukenrol...

Pippeltje schreef op 20-07-2023 om 22:29:

[..]

Wij ook, noemen dit neukenrol...

Nu kan ik nooit meer zonder daaraan te denken een stuk papier afscheuren....

Dymo schreef op 21-07-2023 om 11:45:

[..]

Nu kan ik nooit meer zonder daaraan te denken een stuk papier afscheuren....

Wij gebruiken regelmatig een badlaken en hebben ook een waterdicht hoeslaken. We gebruiken die nooit bij de "reguliere" seks. Wel als we het op de bank doen (die kan niet in de was) of wanneer we een uitgebreide speelpartij hebben, waarbij ook glijmiddel wordt gebruikt. 

Daarnaast doet een toiletrol in de "speeltjeslade" wonderen. 😊

Koop een waterdichte molton en doe daar een gewoon hoeslaken over. Kan daarna gewoon in de was als het echt te vies is geworden. Maar een handdoek is echt totaal onaantrekkelijk. Tenzij je heel extreme dingen gaat doen iedereen wil zich vrij kunnen bewegen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.