Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Betrapt


WendelmoedM schreef op 21-11-2022 om 16:42:

[..]

Jongste zoon kreeg hier ook een grendel op zijn deur, omdat zijn iets oudere zus nogal eens om zes uur smorgens zijn kamer binnenwandelde om te spelen ("hij was wakker hoor") en ook handig toen hij zich privé wilde kunnen aan kleden. Nog steeds horen we de grendel schuiven en dan weten we dat hij uit bed is. Nog een keer de grendel en hij komt de trap af.

Ja, je kunt ook afspraken maken. Maar met iemand die daar gewoon doorheen dendert ("he, er hangt een briefje met "NEE" op mijn deur!!" "ja, ik klopte toch eerst?") voelt het rustiger als er een fysieke grens is. En zo'n grendel trap je er in nood zo af maar dat gebeurt niet zomaar "per ongeluk".

Sleutels hebben we ook bij sommige deuren, maar door een misverstand hebben we een keer een deur ingeslagen (man kreeg geen antwoord bij een dichte deur en raakte in paniek, maar kind was gewoon even een boodschap doen zonder dat te melden) en sindsdien worden deuren niet zoveel op slot gedaan. Het duurt toch even voor je een nieuwe deur hebt.

Ik vind het toch erg van belang om mijn kinderen te leren dat ze de privacy van hun broer of zus moeten respecteren. Nee daar wordt bij mij niet doorheen gedenderd, ja natuurlijk probeerden ze dat over en weer wel eens maar deur dicht betekent kloppen en wachten op een ja. Ik vind echt een grendel voor een jong kind aan zijn kant een brug te ver.

hier nooit deuren op slot, de kids weten heel goed dat ze never nooit zomaar binnen mogen komen in onze slaapkamer en altijd eerst moeten kloppen en dan nog, sex is heel normaal, vooral voor een 20 jarige, het is akward ja maar zou er verder niets over zeggen tegen hem. Hij zal nooit meer zomaar binnen komen denk ik haha! Wij hebben ooit eens gehad dat we op vakantie sex hadden en wel met de deur op slot omdat in zo'n huisje en dan vakantie stemming zijn de kids toch anders in hun doen maar dat huisje had een terras wat dus doorliep ook langs hun kamer en opeens stonden ze dus voor t raam haha wij vlogen natuurlijk onder de dekens en hadden flink de slappe lach daarna, de kids hebben er nooit wat over gezegd, ik denk dat kids wel weten wat er dan gaande is, ben zelf ook een keer bij mn ouders binnen gelopen toen ze bezig waren, vreselijk maja pech 🤣

WendelmoedM schreef op 21-11-2022 om 16:37:

[..]

Nee, zou niet weten waarom. De knop kan gewoon terug van het slot als we er weer uit willen (zou niet weten waarom de deur de hele nacht op slot moet trouwens) en natuurlijk zijn er extreme scenario's denkbaar maar dan ben je nergens veilig. Bovendien, als je 112 belt komen ze toch wel door de voordeur, op slot of niet.


Geloof het of niet 😆an moet je wel een mobiel bij je hebben en niet wonen in kleine hoogbouw zonder lift en met intercom terwijl je je slaapkamerdeur niet openkrijgt en 112 bestond nog niet. Dit was lang geleden, er was geen mobiel aanwezig, maar goed, ze leven beiden nog.😉

Aiden schreef op 21-11-2022 om 17:10:

[..]

Ik vind het toch erg van belang om mijn kinderen te leren dat ze de privacy van hun broer of zus moeten respecteren. Nee daar wordt bij mij niet doorheen gedenderd, ja natuurlijk probeerden ze dat over en weer wel eens maar deur dicht betekent kloppen en wachten op een ja. Ik vind echt een grendel voor een jong kind aan zijn kant een brug te ver.

Ja, ik vind ook van alles wel van belang.

Maar privacy is ook belangrijk en een veilig gevoel; en die grendel helpt beter dan elke ochtend om zes uur je bed uit moeten schieten om het kind weer bij de deur van broerlief weg te sturen. Mijn kinderen zijn niet allemaal even trainbaar.

Bijtje82

Bijtje82

23-11-2022 om 09:16

Max88 schreef op 21-11-2022 om 19:25:

[..]

Geloof het of niet 😆an moet je wel een mobiel bij je hebben en niet wonen in kleine hoogbouw zonder lift en met intercom terwijl je je slaapkamerdeur niet openkrijgt en 112 bestond nog niet. Dit was lang geleden, er was geen mobiel aanwezig, maar goed, ze leven beiden nog.😉

Toen was er 0611, werkte ook prima 😁 

Tenzij het ook nog voor 1990 was.Toen had men nog hiërogliefen. 

Bijtje82 schreef op 23-11-2022 om 09:16:

[..]

Toen was er 0611, werkte ook prima 😁

Tenzij het ook nog voor 1990 was.Toen had men nog hiërogliefen.

Het was in 1983 idd en ook met 0611 moet je een telefoon in je slaapkamer hebben😉

Bijtje82

Bijtje82

23-11-2022 om 11:27

Max88 schreef op 23-11-2022 om 10:55:

[..]

Het was in 1983 idd en ook met 0611 moet je een telefoon in je slaapkamer hebben😉

De goede oude tijd 😁 

Dit is met mij ook gebeurd en mijn ouders hebben niks gedaan en ik vond het helemaal okay om niet niks over te zeggen.

Recentelijk ervaren, dochter klopte, maar kreeg geen gehoor en riep "Oh is het weer zover" En de volgende ochtend in de keuken met kop thee, "Jullie gebruiken toch wel condooms" Oef, pijnlijk...

Hmmm. Ben je "Betrapt" op sex hebben in je eigen huis met je eigen partner in jullie eigen slaapkamer? Vreemd om dat als betrapt te zien. 
Is sex hebben zo beladen voor je? 

Misdreavus schreef op 19-11-2022 om 15:33:

Ik heb het even voorgelegd aan mijn zoon van 21
"Wat moeten we hiermee?"
Volgens hem nooit meer over praten, dit is nooit gebeurd en hij zal nooit meer zomaar de kamer binnen komen.

😂😂🤣😂

Jullie maken veel te weinig geluid want anders was hij nooit binnengekomen.

Philou schreef op 24-02-2023 om 15:20:

[..]

😂😂🤣😂

Jullie maken veel te weinig geluid want anders was hij nooit binnengekomen.

Het is mij nooit gebeurd, mijn zoon zat naast me toen ik het las en vroeg aan hem wat hij een goede manier vond om met zo'n situatie om te gaan. 

Hoe stil ik al dan niet ben laat ik graag in het midden 😜

Misdreavus schreef op 24-02-2023 om 17:39:

[..]

Het is mij nooit gebeurd, mijn zoon zat naast me toen ik het las en vroeg aan hem wat hij een goede manier vond om met zo'n situatie om te gaan.

Hoe stil ik al dan niet ben laat ik graag in het midden 😜

OMG! 🙈 🙉

Ik heb mijn ouders een keer betrapt toen ik 8 was... lang last van gehad 🙈

hahahahaha ja kan gebeuren 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.