Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Borstvoeding geven aan partner


Sjonge; dat mensen hier nog serieus op ingaan, bizar..

Sjonge dat er mensen zijn die na 2 mnd nog moeten reageren terwijl je een waarschuwing krijgt dat het een oude discussie is.

Thomass schreef op 15-04-2022 om 08:06:

Sjonge dat er mensen zijn die na 2 mnd nog moeten reageren terwijl je een waarschuwing krijgt dat het een oude discussie is.

Ook erin getrapt? Haha!!

-knip-

Bijtje82

Bijtje82

16-01-2023 om 09:11

Suzyke schreef op 16-01-2023 om 02:01:

-quote verwijderd-

Wacht ff.. je bent een transgender man, maar met de uiterlijke kenmerken van een vrouw.. Hier gaat wat mis..

🤣

Bijtje82 schreef op 16-01-2023 om 09:11:

[..]

Wacht ff.. je bent een transgender man, maar met de uiterlijke kenmerken van een vrouw.. Hier gaat wat mis..

Inderdaad. Een transgender man was vroeger vrouw. Maar deze persoon ziet er blijkbaar (nog steeds) uit vrouw en kleedt zich ook als vrouw en heet Suzy. Ik snap het niet meer geloof ik. 🙃 Ik snap ook niet goed wat die genderinformatie toevoegt aan de vraag van Suzy. En Suzy, ik denk dat je beter een ander forum kunt proberen, ik denk niet dat je hier zult vinden wat je zoekt.

Bijtje82

Bijtje82

16-01-2023 om 12:05

IMI-x2 schreef op 16-01-2023 om 10:04:

[..]

Inderdaad. Een transgender man was vroeger vrouw. Maar deze persoon ziet er blijkbaar (nog steeds) uit vrouw en kleedt zich ook als vrouw en heet Suzy. Ik snap het niet meer geloof ik. 🙃 Ik snap ook niet goed wat die genderinformatie toevoegt aan de vraag van Suzy. En Suzy, ik denk dat je beter een ander forum kunt proberen, ik denk niet dat je hier zult vinden wat je zoekt.

Denk dat forumbeheer daar hetzelfde over dacht 😉

-knip-

als je de baby maar geen pijn doet tijdens de sex of dat hij van de borst valt of je man de baby's melk opmaakt. Verder doe wat jullie niet laten kunnen. Geen ervaring mee verder. Mijn man vond het een vies idee om mijn melk te proeven en heeft het dus ook nooit geprobeerd. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.