Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Sahara

Sahara

26-08-2020 om 09:50

Droog en hoe het op te lossen

Hello,
Ik ben 57 en 2 jaar alleen. Onlangs heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik gaan daten met een leuke vent, ik verwacht dat we ook seks gaan hebben na een poos. Alleen: ik ben sinds de menopauze ontzettend droog "van onderen" en zelf als ik opgewonden word, word ik niet vochtig, is mijn ervaring. Ik weet natuurlijk van de glijmiddel maar ik zie me niet echt op de "moment sûpreme" weglopen om even met mijn pompje iets aan te brengen. Bestaan er geen capsules die je van tevoren in kan brengen? Misschien suf maar ik durf er niet naar de plaatselijke drogist mee...
Sahara

Koffiekop

Koffiekop

26-08-2020 om 10:04

Nee, weglopen niet

dat is sowieso niet handig. Dat flesje glijmiddel zet je gewoon klaar op je nachtkastje.
Ik denk zo dat een man die met dames van onze leeftijd date al wel weet dat dit speelt. En wellicht is een man van onze leeftijd ook wel niet meer zo viriel als een vent van 20. Dus ik denk dat je je teveel zorgen maakt. En dat piekeren helpt ook niet om lekker opgewonden te worden, dus laat lossss en geniet ervan!

ElenaH

ElenaH

26-08-2020 om 10:11

Condoom

Terwijl hij bezig is met het omdoen van het condoom, doe jij je ding met glijmiddel.

IJsselman

IJsselman

26-08-2020 om 15:56

Sex heb je samen

Dus zorg je er ook samen voor dat het lekker is. Gewoon glijmiddel klaarzetten en zeggen dat het voor jullie beide veel lekkerder is als het een beetje glijdt. Je nieuwe lover weet dat vast

Sahara

Sahara

26-08-2020 om 16:24

Je kan zien

dat het lang geleden is, blijkbaar maak ik het ingewikkelder dan het is.
Sahara

Paasei

Paasei

26-08-2020 om 16:53

En als het echt een dingetje voor je is..

.. dan ga je toch van te voren even naar het toilet? De plank bij de drogist biedt genoeg keuze aan vaginaal in te brengen bevochtigingsmiddelen (ik denk even aan b.v. Multygyn liquigel of Vagisan) waar je geliefde niets van hoeft te merken. Lijkt me sowieso aan te raden de boel weer wat gesmeerder te houden, om irritatie te voorkomen.

Veer

Veer

26-08-2020 om 21:42

Eros bodyglide!

Het is duur, maar heerlijk spul. Het blijft heel lang (makkelijk een uur of zo, een soepel glijmiddel. Andere middeltjes van de drogist drogen snel op, naar mijn ervaring.

En nee, je hoeft zeker niet weg te lopen: je hebt juist een heerlijke verrassing voor hem. Dat flesje zet je gewoon op je nachtkastje, zegt dat je iets fijns gaat pakken, doet een beetje in je hand en masseert zachtjes zijn lid er mee. Als hij hier géén ervaring mee heeft, dan voorspel (leuke woordspeling) ik dat hij het verrukkelijk zal vinden.

Is het bij hem aanbrengen een stap te ver, dan zeg je gewoon dat je de natuur een handje moet helpen, pak je je flesje en doet een beetje op zijn hand voordat hij je aanraakt. Of je brengt het zelf aan. En echt, de Eros bodyglide is z'n geld écht waard, ook voor je eigen genot. Breng het om te proberen maar eens aan voordat je voor het eerst met hem samen zult zijn. Dan weet je vast hoe het voelt

En openlijk aan (laten) brengen is natuurlijk veel fijner dan weglopen.

@Emma

@Emma

27-08-2020 om 07:45

Seks heb je samen

Maar je moet ook op dat gebied elkaar leren kennen. Er wordt door sommigen wel erg makkelijk geroepen dat als je elkaar aardig vindt je maar meteen moet doen alsof alles volkomen normaal is. Dat is niet zo, ook niet als je 50 bent. Het elkaar leren kennen is het spannendste in een relatie, soms voel je enige gêne of verlegenheid, ook dat heeft zijn charmes.
Ik zou precies hetzelfde hebben als Sahara en even zelf willen zoeken naar een oplossing. Het komt zeker goed en over een tijdje zul je er anders tegenaan kijken. Leuk dat je een man hebt ontmoet, veel plezier!

Tine Winkel

Tine Winkel

27-08-2020 om 10:07

eerste keer

is met condoom? Die heb je toch met glijmiddel? Vgm zie je teveel beren op je weg/in je bed

Gewoon bij de hand/niks aan de hand

Ik heb hetzelfde, heeeel erg lang geen sex gehad tijdens het huwelijk en na de overgang altijd droog. Totaal verrast bleek bij de eerste keer sex na het huwelijk er niets aan de hand te zijn. En, de paar keer dat ik laatste jaren iets met een man heb gehad was een glijmiddel ook totaal geen schaamte onderwerp. Ook mannen die het zelf hadden aangeschaft.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.