Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Domino

Domino

13-02-2015 om 21:24

Eerste date... En onzeker

Ik heb iemand leren kennen..ik ben half jaar gescheiden na 19 jaar huwelijk. Dus ik ben gaan internetdaten . De persoon ga ik binnenkort ontmoeten. Via telefoon en whapp klikt het echt enorm. Wat ik nooit had gedacht maar we praten ook over sex en wat we willen doen bij elkaar... Maar.. Ik heb hem dus nog niet eens ontmoet. Wel veel fotoos gezien en ik vind hem erg knap. Hij is 40 en ik ben 45.. Heeft zelf geen kinderen. Maar ik heb er 4.. En als gevolg daar van een baarmoederverzakking.. Mijn ex had er geen problemen mee, maar ik ben zo bang dat mijn date afknapt, als het zover komt. Hoe kan ik dit het beste brengen. Ik maak wel toespelingen door te zeggen dat ik wel 4 kids heb, en dat ik geen 25 meer ben enz... Moet ik het nu al zeggen..of gewoon als we al naakt in bed liggen .

Katniss

Katniss

13-02-2015 om 23:24

Afwachten

Sowieso zou ik op de eerste (of tweede of derde of vierde) date geen seks hebben, maar je moet eerst eens even aankijken hoe het gaat. Veel mannen hebben meerdere lijntjes uitstaan dus het zou heel goed kunnen dat dit een serial dater is, of zijn foto's 15 jaar oud, of hij blijkt 15 centimeter korter of 20 kilo zwaarder.
En als hij afknapt vanwege een minder fraaie onderkant (ik heb geen idee of je zo'n verzakking ziet?), zat het er gewoon niet in. Als je iemand echt leuk vindt en verliefd bent boeien dat soort dingen je niet.

Monet

Monet

14-02-2015 om 13:15

Domino

Een eerste date is altijd spannend! Maar.....mijn ervaring is dat er veel mannen op datingsites zijn die toch getrouwd blijken te zijn, en puur op een seksavontuurtje uit zijn, ook al lijkt dit niet zo doordat je leuke chat- en whatsapp-gesprekken hebt.

Verheug je dus niet te zeer, hou er rekening mee dat ook deze man niet de bedoelingen heeft die jij wel hebt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel

Of je bij een eerste date seks wil hebben is natuurlijk aan jou. Als jij daar zin in hebt, en hij ook, wat is er dan op tegen? Je bent aan niemand verantwoording schuldig dan alleen aan jezelf.

En die verzakking? Ik kan me daar niets bij voorstellen? Zie je het aan de buitenkant? Dan nog.....elke vrouw ziet er anders uit, dus geniet er gewoon van

Suze

Suze

14-02-2015 om 13:28

Seks

Inderdaad: als je maar niet te hooggespannen verwachtingen hebt dat ALS jullie seks hebben het DUS een serieuze relatie is (en hij DUS niet een vreemdganger is), dan is er niets mis mee als jij en hij het willen, het te doen.

Maar bedenk dat dus even goed voor jezelf.

En neem voor de zekerheid zelf een condoom mee .

Veel plezier op je date (met of zonder seks).

Tigerfeet

Tigerfeet

16-02-2015 om 14:02

succes

Mijn ervaring met internetdaten is dat het online vaak leuker is dan de werkelijkheid, voor mij werkte het niet echt.
Je bent zoals je bent, en dat is geen 18 meer, ik vond de eerste keer sex met een ander niet zoveel aan, je bent in een lange relatie zo gewend op een bepaalde manier te vrijen. En ik vond het behoorlijk tegenvallen met de mannen. Hup erop en klaar weer.

Ad Hombre

Ad Hombre

17-02-2015 om 21:29

Tigerfeet

"je bent in een lange relatie zo gewend op een bepaalde manier te vrijen"

Lijkt mij ook behoorlijk wennen, als man.

"Hup erop en klaar weer."

Nou dat dan weer niet, maar het moet natuurlijk maar wel net klikken. God weet wat die andere vrouwen allemaal van je verwachten...

Domino:
Die eerste date na je 19-jarige scheiding. Eens moet de eerste keer zijn. Sex de eerste keer zou ik denk ik liever niet doen. En iemand die on line too good to be true is is dat meestal ook inderdaad. Wat niet wil zeggen dat je niet moet afspreken. Gewoon doen.

Monique D*

Monique D*

20-02-2015 om 18:40

Eens met Katniss

Er zijn inderdaad mannen die, zoals Katniss zo mooi zegt, meerdere lijntjes hebben uitstaan. Ze kunnen meerdere vriendinnen hebben en/of getrouwd zijn. Als je gewoon een avontuurtje wil of een tijdelijke relatie of je houdt daarmee rekening mee dan is er niets aan de hand. Maar als jij op zoek bent naar een serieuze relatie dan kan dit een enorme teleurstelling voor jou betekenen.

Je zou kunnen onderzoeken of die man jou alleen als seksmaatje ziet of echt met jou als persoon een relatie wil hebben. Dus niet de eerste keren gelijk met elkaar naar bed. Dan kom je achter of de man je alleen als speelpoesje ziet of geïnteresseerd is in jou als persoon.

Wat de verzakking betreft: bedoel je dat je "last" hebt van een wijde vagina met als gevolg dat de man jou niet kan voelen als hij jou penetreert?

Tigerfeet

Tigerfeet

20-02-2015 om 23:34

Ad Hombre

""je bent in een lange relatie zo gewend op een bepaalde manier te vrijen"

Lijkt mij ook behoorlijk wennen, als man."

Uiteraard is het voor beide partijen weer wennen om met een nieuwe partner te vrijen

""Hup erop en klaar weer."

Nou dat dan weer niet, maar het moet natuurlijk maar wel net klikken. God weet wat die andere vrouwen allemaal van je verwachten... "

Waarschijnlijk heb ik pech gehad bij mijn eerste keren sex na de scheiding, ik was gewoon verbaasd voor de beperkte interesse in "mijn" plezier. Ik begon ff eraan te twijfelen of er nog mannen waren die daar wel mee bezig waren. Gelukkig werd het daarna beter, misschien ontmoette ik ook wel gewoon de verkeerde types(waren wel via internetdaten btw. Misschien is de conclussie wel internet daten levert slechte sex op )

De eerste keer met een nieuwe partner is nieuw en onwennig, maar met goeie intenties van beide kanten is er toch een goed begin

Tigerfeet

Roos

Roos

09-03-2015 om 22:57

herkenbaar...

Los van het feit dat ik ook niet meteen op de eerste date het bed in zou duiken, herken ik je onzekerheid.

Ik heb ook vier kinderen gekregen en bijna 20 jaar een relatie gehad. En ja, ik maakte me zorgen over mijn "onderkant" en hoe die eruit zou zien en of het allemaal wel strak genoeg zou zijn. Ben tenslotte ook niet meer de jongste... En over mn borsten maakte ik me ook zorgen. Ik draag altijd van die push-up-achtige bh's dus wat zou hij wel niet denken als ik die uit zou doen... En mn buik....

Maar weet je, mannen hebben ook zo hun onzekerheden. Over hun lichaam en over hun vaardigheden als minnaar. En misschien lag zijn ex wel als en plank in bed en was het even snel een verplicht nummer, zonder enige interactie.... Je weet het gewoon niet.

Probeer gewoon te genieten en als hij oke is dan dan voel je je vast vrij genoeg om je te laten gaan. En volgens mij is dat ook wat mannen prettig vinden: dat je kunt genieten van seks en dat je zegt at je wel en niet fijn vindt. Niet vooraf maar tijdens (je hoeft zn hand niet weg te slaan maar wees gewoon eerlijk).
Wie weet gaat er wel een wereld voor je open!

En als hij lekker zoent, dan zit de rest meestal ook wel goed. Tenzij hij getrouwd is. Dan moet je heeeeel hard wegrennen!

Heel veel veel plezier!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.