Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

kletsmajoor

kletsmajoor

11-07-2010 om 11:48

Elkaar intiem leren kennen

Zoals ik in het draadje boven al had geschreven heb ik ook een nieuwe relatie. We zijn heel verliefd en hebben het leuk samen. Ook op seksueel gebied is het heel fijn. Maar natuurlijk nog wat onwennig. Nu is het zo dat ik heel open en vrij ben als het om intimiteit gaat. Hij is dat niet zo gewend. De eerste keer bijvoorbeeld deed hij het licht uit, omdat hij dat van zijn vorige relaties zo gewend was. Dingen als elkaar aankijken tijdens seks, elkaar en jezelf bevredigen waar de ander bij is, en zoals boven omschreven, "praten", heeft hij nog nooit ervaren. Als hij zijn hoogtepunt bereikt, merk ik dat nauwelijks aan hem. Al met al, hij is heel ingetogen en ik nogal ehm... laten we zeggen uitbundig. Ik wil hem niet afschrikken, maar me ook niet teveel inhouden. Tijd zal het leren hoe we tot elkaar komen, zonder dat het intieme gedrag onnatuurlijk voor ons wordt.

Hoe ging/gaat dat bij jullie als je een nieuwe relatie hebt? En hoe kwamen jullie nader tot elkaar? Waren er ook verschillen in omgaan met intimiteit?

Kletsmajoor

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mono

Mono

11-07-2010 om 15:14

Ontdekkingsproces

Hier ook een nieuwe bedpartner en wat was dàt spannend, die eerste keer! Na twee kinderen is mijn lijf ook niet meer wat het geweest is. Voorheen was ik ook heel makkelijk in bloot rondlopen, licht aan (etc) en was absoluut niet preuts. Dat was nu wel anders. Maar het went. Het ligt ook aan de reactie van je nieuwe partner.

De eerste keer weet je compleet niet wat de ander fijn vindt en vice versa. Wij hebben voor de echte daad veel liggen 'rollebollen' en stukje bij beetje elkaars lichamen verkend. Nu, na een paar keer weet ik al wat goeie spots, maar we zitten nog midden in het proces, zeg maar. En is mijn onzekerheid voor een groot deel weg, mede doordat hij me complimentjes geeft. We hebben ook veel lol in bed en maken veel bespreekbaar. Dat maakt het wat luchtiger. En dat betekent ook een beetje praten tijdens seks en subtiele aanwijzingen geven...

Mijn nieuwe bedpartner maakt overigens veel geluid. Daar moet ik nog wel een beetje aan wennen. Dàt hebben we nog niet besproken

Mono

Mono

Mono

11-07-2010 om 15:17

Overigens

Overigens is hij heel vrij en dat nodigt ook uit om er zo mee om te gaan. Zou dat misschien ook zo werken bij jouw nieuwe relatie?
Mono

en ik

en ik

11-07-2010 om 21:44

Tijd/sms

Elkaar leren kennen kost tijd, ook op dit gebied natuurlijk.
Wat hier werkt naast praten met elkaar is via sms elkaar laten weten wat je graag eens zou willen. Dit brengt spannende dingen aan het licht waarmee we verder gaan 'in de praktijk'

kletsmajoor

kletsmajoor

12-07-2010 om 12:11

En ik (o.,t.)

Is dit een gelegenheidsnick, of heb jij zo'n 3 jaar geleden ook onder deze nick gepost in rubriek relaties?

Kletsmajoor

en ik

en ik

12-07-2010 om 15:59

Kletsmajoor (ot)

Ik heb geen idee of ik toen ook onder deze nick heb gepost, ik neem nogal eens een andere voor speciale gelegenheden. Waarom denk je dat ik toen ook die nick had?

kletsmajoor

kletsmajoor

12-07-2010 om 19:36

En ik (ot)

Omdat ik met een "en ik" veel gemeen had in het betreffende draadje, mijn nick was toen ook-ik! Vandaar.

kletsmajoor

kletsmajoor

12-07-2010 om 19:40

En ik (weer on topic)

Dat smsen doen we overigens wel. En best pikant. Het gaat me meer om het vrijen zelf. Maar zoals gezegd, het heeft zijn tijd nodig. Ik zal wat ingetogener zijn (maar niet helemaal en afwachten of hij zich wat meer laat gaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.