Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Lentel

Lentel

22-02-2010 om 19:03

Fantasie

Ik ben dolgelukkig met mijn man. Hij is echt de liefste!

Toch is er iets waar ik meer en meer naar verlang de laatste tijd... Als puber heb ik wel eens sex gehad met vriendinnen. Ik zou nooit op een vrouw verliefd kunnen worden, maar het verlangen om nog eens het bed te delen met een vrouw is er wel. Ik betrap me er regelmatig op dat ik anders kijk naar vrouwelijke collega's, kijk naar hun boezem en fantaseer hoe het zou zijn om hen aan te raken... Herkent iemand dit? Ik ben zelf op en top vrouw, dus het is echt niet aan me te zien ofzo, maar de tederheid en het aanraken lijkt me nog eens fantaschisch om een keer mee te maken.

Lentel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Waarom niet

Je kuint in het leven niet alles in hokjes stoppen en sexualiteit of geaardheid ook niet, tenminste dat is mijn mening. Je hebt bisexualiteit, dus dat je interesse in beiden hebt, man en vrouw. Bij sommigen is dat misschien 50%/50% en een ander heeft dat maar 80%/20%.

Ik heb zelf nooit iets met een vrouw gehad, een keer gezoend en dat vond ik raar, maar ik zou niet durven zeggen dat ik het nooit zou proberen en ik ben al 46 jaar oud. Ik heb nu een relatie en zou dus nooit vreemd gaan, maar als ik vrijgezel zou zijn zou het best kunnen gebeuren dat ik het probeer. Vind het niet raar.

Jij schrijft dat je nooit verliefd zou wordne op een vrouw, ook dat zou ik niet te hard roepen, want je weet maar nooit. IK heb het wel ooit met mijn vriend hierover gehad en omdat veel mannen het juist spannend vinden om hun vrouw met een andere vrouw te zien, wilde ik weten wat hij ervan vind.
Hij vind het idee spannend maar zou mij nooit om dit vlak willen delen met iemand ook niet met een vrouw want dat is van ons tweeën en de kans zit er wel in dat de relatie naderhand veranderd.
Ik zou dat zelf ook niet willen omdat ik dat ook vreemd gaan vind of het nu met man of vrouw is.

Summer

Summer

23-02-2010 om 15:15

Ik ook

Hoi Lentel,

Al heb ik nog nooit sex gehad met een vrouw, het staat (als monogame getrouwde vrouw) al heel lang op mijn verlanglijstje.

Ik heb een goede relatie, al jaren getrouwd, daar ligt het verder niet aan. Maar ik fantaseer hier al jaren over. Maar ja, tot actie overgaan, ik zou niet weten waar te beginnen. En het durven is dan nog een ander ding.

Ook ik kijk regelmatig naar andere vrouwen, heerlijk.

Jij hebt dan nog de ervaring als puber, dus je weet waar je over praat. Je hebt het over tederheid en het aanraken. Dat lijkt me inderdaad een ding dat heel anders moet zijn dan met een man.

Maar de fantasie prikkelt ook omdat je als geen ander weet hoe het lichaam van een vrouw in elkaar steekt en je alles bij lekkere plekjes kunt voorstellen.

Maar toe nu toe hebben we het over fantasie. Zou jij het dan ook echt aandurven om een stap te zetten? Ik heb er weleens over nagedacht, maar of ik het uiteindelijk durf. Belangrijk aspect is daarbij is voor mij in ieder geval dat ik geen idee zou hebben hoe zoiets aan te pakken, ik heb nog nooit in de situatie gezeten dat een vrouw bv. sexueel op mij viel. Dus de aanpak, daar ontbreekt het bij mij bij voorbaat al aan

Groetjes, Summer

Cafe

Je hebt cafe's , barretjes voor homo's en lesbiennes en daar zullen ook ongetwijfeld vrouwen komen die bi zijn of gewoon een keer nieuwsgierig zijn. Ik zou mijn relatie daarvoor nooit op het spel zetten, maar als ik ooit weer vrijgezel zou zijn zou ik wel een keer kijken in zo'n bar. Ben er wel eens geweest en werd zelfs versierd, maar moest dan toch eerlijk zeggen dat ik al bezet ben.

Buitenlamp

Buitenlamp

24-02-2010 om 11:13

Ervaring

Ik heb wel ervaring, en mijn man weet daar ook van. Ik zal ook niet verliefd worden op de dames om me heen, maar er staat binnenkort nog wel een keertje "ladiesnight" op mijn programma. Gewoon omdat ik het leuk en lekker vind. Mijn man vindt het prima dat ik ga, en fantaseert hevig met me mee.
Gewoon lekker doorfantaseren!

triootje

triootje

24-02-2010 om 11:26

Ook ervaring

Hoi Lentel,
Ik herken je gevoelens helemaal. En ik kan je uit ervaring vertellen dat het heerlijk is! Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik af en toe een mooie dame mag beminnen. Mijn man is er dan wel bij en hij doet ook mee. Nou, dat is natuurlijk het walhalla voor elke man! En ik vind dat prettig, want zo is het iets van ons tweeeen. Niet de makkelijkse weg, dat geef ik toe. We hebben er heel wat in moeten investeren, maar onze relatie is sterker dan ooit en het werkt dus voor ons.
De dame in kwestie kwam 'zomaar' op ons pad en daar hebben we dus veel geluk mee gehad. Ik heb er al eerder over verteld op dit forum.
Afijn, misschien ter inspiratie?
Groet! Annabel

Lentel

Lentel

24-02-2010 om 14:33

Summer

Of ik het in het echt zou aandurven weet ik niet. Het is natuurlijk al heel lang geleden. Ik ben nu 35 dus ik heb het dan over 15-20 jaar geleden. Het is wel zo dat ik er regelmatig over droom en die droom dan ook zo echt lijkt dat ik denk:"Eindelijk is het dan zover, heerlijk!!" Maar dan word ik wakker en denk ik:"Shit... weer een droom..." Je ziet... het verlangen is redelijk sterk. Het enige wat me dan zou tegenhouden is mijn man... Of ik het nu met een man of een vrouw zou doen, het blijft vreemdgaan. Hij weet van mijn vroegere 'slippertjes' met vrouwen en dat ik er nog gevoelig voor ben.Toch blijft het wel mijn droom om het nog eens mee te maken... En ik denk dat als de kans zich écht voordoet....

Groetjes,
Lentel

huismusje

huismusje

24-02-2010 om 14:40

Ervaring

Ik heb deze gevoelens ookal mijn hele leven. Heb nu zelfs een vast vriendinnetje waar ik lekker mee ga stappen en dan samen een hotel in. Heerlijke nachten zijn dat. Al zou ik er mijn huwelijk nooit voor opgeven. Mijn man is van alles op de hoogte en zal me hier ook niet in belemmeren.
Heerlijk dat ik zo'n man getroffen heb.

Morgen avond weer heerlijk naar de lady'snight in de fun. Ook leuk uitgaan zonder opdringerige mannen. Lekker vrouwen onder elkaar.

Gr huismusje

Gr huismusje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.