Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Nancy.23

Nancy.23

15-07-2018 om 23:39

Geil

Hallo allemaal,

Ik heb een discussie met een vriendin.

Ik ben 43 jaar oud, zit in een huwelijk en heb twee prachtkinderen. 1 van 13 en 1 van 4. Ik en mijn man hebben een goed huwelijk. De seks is nog wel eens een dingetje. Allebei hebben we echt veel zin, alleen de kinderen. De jongste slaapt nog bij ons in bed. Nu doen we het dan wel eens maar liever niet. De oudste slaapt nooit heel erg vroeg.

Vandaag gingen we naar het strand en hadden we allebei enorm veel zin. We zaten elkaar al een beetje op te fokken en mijn nieuwe lingerie setje was binnen. Alleen de jongste was mee. Na een paar uur hadden zowel ik als mijn man geen zin meer in het strand. De jongste wou bij goede vrienden van ons blijven. Mijn vriendin heeft zelf ook een dochtertje van 4. Geregeld dus. Ik ging alvast naar huis toe om mij om te kleden. Mijn man kwam even daarna.

Na 3 uur kwam mijn vriendin mijn dochtertje thuis brengen. Ze keek me boos aan en vond het niet normaal dat wij seks boven een dagje strand verkozen. Ik vind dit onzin. Het was goed geregeld. Ook kreeg ik verwijten naar mijn hoofd dat ik veels te bloot gekleed ben en teveel aan mijn man zit in het openbaar. Ik werd hier best boos om. Toen ze weg was kwam mijn man naar mij toe en zei “ik vind het juist “leuk” als je zo in het openbaar doet”

Ik vraag me nu af, ben ik echt zo hoerig? Ik heb trouwens alles voor mijn kinderen over! En probeer ze het zo goed mogelijk te maken.

Serieuze reactie’s graag.

juf Ank

juf Ank

16-07-2018 om 00:07

tss

Maar de situatie was dus zo dat je met vrienden naar het strand was, in elk geval je vriendin met haar kind van 4?

En heb je haar de reden verteld dan, dat jullie naar huis wilden?
En hebben jullie elkaar liggen opgeilen?

Dat zul je zelf het best weten hoever dat ging. Maar ik moet je zeggen dat ik het ook niet echt smaakvol vindt als een stel waarmee ik op stap ben, te midden van de kinderen en op het strand waar ik naast zit een beetje steeds aan elkaar liggen te plukken en te tongen en zo.

En hadden jullie afgesproken dat ze jullie dochter thuis kwam brengen? Want misschien is dat ook een puntje dat het niet goed afgesproken was en zij zich gedwongen voelde om jullie dochter te brengen. Daar kan ik me wat bij indenken dat dat irritatie oproept.

verder moet je je vooral niets aantrekken van wat je vriendin vindt van jouw kleding (je bent oud en wijs genoeg)en van het feit dat je sex hebt, liever dan nog langer op het strand vertoeven. Wat mij betreft heb je groot gelijk!!

Maar in principe heeft ze geen moer te maken met wat jullie uitspoken en de reden waarom je op een bepaald moment naar huis wil. Wonen jullie trouwens zo dicht bij het strand dat jullie niet samen naar huis gingen?

Zoff

Zoff

16-07-2018 om 13:40

Gewoon ...

... lekker genieten.

Meningeen zal willen wat jullie doen.
Zeurpieten heb je overal.

vlinder72

vlinder72

16-07-2018 om 14:09

Nou

Samen naar het strand gaan en elkaar daar opgeilen daar zou ik ook niet erg blij van worden.

Ik was dan weggegaan met de mededeling dat het tijd wordt voor een kamer voor jullie beiden. Jullie zijn geen dronken pubers meer.

En jaloers? Wel nee. Ik vind het eerder sneu dat jullie thuis niet aan seks toekomen. Wij hebben 4 kinderen en het lukt ons ook nog steeds een paar keer per week.

Beetje creatief zijn. Op de bank. Onder de douche. Kind in eigen bed leggen en gaan.

Dus dat je vriendin bozig was kan ik begrijpen. Het is niet fijn om naast een stel geilende mensen te zitten op het strand.

Zoff

Zoff

16-07-2018 om 15:17

vlinder72

"Samen naar het strand gaan en elkaar daar opgeilen daar zou ik ook niet erg blij van worden. "

Dan nog, dat is dan jouw probleem. Je kan weggaan of blijven. Iets van zeggen of niet... maar het is en blijft jouw probleem dat je er aan stoort.

Diane

Diane

16-07-2018 om 16:01

Knap Vlinder

Aan al te opzichtig opgeilen stoor ik me ook, maar dat kan ook heel subtiel natuurlijk.

Maar waar ik me dan weer aan stoor is dat jij aangeeft dat het stom is om thuis niet voldoende aan sex toe te kunnen komen.
Nou, dan zal ik wel super suf zijn want ik heb slechts 2 kinderen en het lukte ons lang niet altijd in voldoende mate.

vlinder72

vlinder72

16-07-2018 om 16:06

Niet stom

Ik vind het sneu. Dat is toch echt iets anders.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-07-2018 om 19:41

Kan Zoff

Maar dat is dus precies wat vriendin van Nancy gedaan heeft: er iets van zeggen.
En daar kan ik me dan weer vanalles bij voorstellen.

Plok

Plok

16-07-2018 om 23:49

Tss

En nu zeker een rechter spierbal aan t kweken bij het typen van het stukje en het lezen van de reacties?

Ik word vreselijk a-seksueel tijdens het lezen van dit soort schrijfstijlen. Zo des pubers en primitief.

En mocht het serieus zijn: mn kind achterlaten bij een vriendin op t strand om zelf te kunnen rollebollen? Zal me niet gebeuren en ik hoef dat gepluk ook niet te zien. En dan ben ik bloedverziekend serieus.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.