Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-04-2012 om 21:12
Haha, twijfel over in deze rubriek posten of in huis en tuin...Maar ben vooral benieuwd eigenlijk of anderen hier ook 'last' van hebben, en sta daarbij open voor praktische tips...
Het probleem zit 'm vooral in het vaginaal klaarkomen, dan wordt ons bed zo nat! Ik probeer eea op te vangen met handdoeken etc, maar erg romantisch is dat niet en bovendien lukt het niet altijd op tijd een handdoek te grijpen.
Onze matras heeft er duidelijk last van. Nu zijn we sowieso aan een nieuwe toe, dus ook tijd voor een nieuw, (droger haha) systeem. Maar weet niet zo goed hoe en wat, want een waterdichte beschermer lijkt me niet zo gezond slapen, vond het ook niet fijn, hebben een tijdje zo geslapen toen de kinderen nog ongelukjes hadden en in bed bij ons kropen.
Hoe doen jullie dat?
29-04-2012 om 07:47
Lezer
Het ging me meer over je bespiegelingen m.b.t. hysterie en baarmoeder. Alsof baarmoeder van het (negatieve) woord hysterie afkomstig zou zijn.
29-04-2012 om 08:19
Andersom
Alleen vrouwen hadden (of hebben?) last van hysterie, omdat ze een baarmoeder hebben, aldus de heren artsen. Iets met kwade sappen of zo. Ik denk dat Lezer bedoelde dat soms de wetenschappelijke benadering van de vrouwelijke seksualiteit voortkomt uit de maatschappelijke visie daarop.
30-04-2012 om 14:54
Gal
Gal was ook zoiets. De meest vreemde theorieen deden opgang. En nog steeds heb je idioten die in homeopathie of andere magische blabla geloven.