Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Natas41

Natas41

06-01-2009 om 22:18

Gescheiden en nieuwe relatie, zo anders! wie heeft dit ook!

Hoi,

Ik ben een half jaar gescheiden en sinds kort een nieuwe relatie.
Mijn liefdesleven was na een huwelijk met kinderen totaal ingeslapen en miste het ook helemaal niet met expartner.
Maar nu, ik weet niet wat er mij gebeurt! De nieuwe liefde in mijn leven is zo heerlijk , zo intens intiem en kan mij er vol overgave aan overgeven en van genieten.
Sterker nog, ik krijg er nu geen genoeg van. Als wij maar even kindvrij zijn liggen wij zo 2 hele dagen in bed , eten, wijntjes, vrijen , slapen , kletsen etc heerlijk.
Nu het tussen ons inmiddels serieus is, kan ik het soms niet geloven dat echte liefde blijkbaar zo voelt.Het onvoorwaardelijke , in alles elkaar zo lekker aanvoelen, zoveel lol hebben en je zo durven laten gaan, heerlijk.
Ik schrijf hier dan ook niet met een probleem maar vraag mij zo af, hebben anderen met een nieuwe , fijne relatie ook deze ervaring? Dat het zo ontzettend anders en heerlijk is?
Kan het soms wel van de daken schreeuwen en kan mij niet voorstellen dat er niet meer mannen en vrouwen dit ervaren in een relatie na een lang en stukgelopen huwelijk!
Wie ??

Liefs
Natas

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ma3

ma3

07-01-2009 om 09:37

Jaaa

En het fijne is, het is inmiddels al een aantal jaren zo fijn. sex is niet meer elke dag (wel vaak) maar het fijne vertrouwde intieme wel. Ben nog elke dag zo blij met mijn man!! Heb bij relatie hiervoor echt heel erg lang helemaal geen sex gehad. En dacht toen ook dat ik de rest van mijn leven ook niet meer zou willen.....

Absoluut

Inmiddels is die nieuwe relatie alweer ruim 5 jaar oud maar ja, ik had het ook!
Mijn ex ging bij mij weg voor een ander, ons zoontje was een babytje. Ik wist echt niet wat er mis was, in mijn ogen hadden we een prima relatie. Zelden ruzie, geen heftig sexleven maar ook verre van slecht, blij met ons kleintje, ik snapte er echt niks van, we hadden het toch goed?
En toen kwam ik mijn huidige partner tegen... Ik was op slag verliefd, we voelen elkaar zo goed aan, we kunnen om de stomste dingen de slappe lach hebben samen, de sex is in een woord geweldig, nu nog steeds, het voelde en voelt gewoon zó anders! En veeeeeel beter!

Nog steeds vind ik niet dat mijn ex en ik het slecht hadden samen, maar het was hét niet. En hij had dat eerder door dan ik. Gelukkig maar, zou ik nu zeggen!

Geniet ervan Natas!

Morgana Fata

Morgana Fata

08-01-2009 om 04:10

Fladder (ot)

Ik merk uit je postingen de laastste tijd dat je het wat zwaar hebt. Kop op meid, je bent geweldig. En de persoon die jouw partner mag zijn, mag in zijn handjes knijpen!
***knuffel***

Ilse

Ilse

08-01-2009 om 12:27

Hier ook....

Hier hetzelfde. Een half jaar na mijn scheiding kwam ik hem tegen op mijn werk (geen collega). Het was niet meteen liefde op het eerste gezicht omdat ik helemaal nog niet toe was aan iets vasts en wij eerst samen een half jaar als vrienden met elkaar zijn omgegaan. Toen opeens sloeg de vonk over en we zijn inmiddels 2 jaar verder en ik heb het idee dat de liefde alleen maar dieper is geworden. Ik ben 12 jaar met mijn ex geweest en besef nu pas met mijn huidige vriend hoe geweldig sex wel niet is, dat ik dit nog meemaken zeg. We doen voor de rest wel lekker rustig aan. We wonen nog niet bij elkaar en dat hoeft voorlopig voor mij ook niet (hij heeft kids en ik ook). We doen regelmatig dingen met zijnb allen wat heel gezellig is maar slapen nog niet bij elkaar als de kids er zijn. De dagen dat de kids bij ex-en zijn hebben we alle tijd voor elkaar en als mijn dochter op bed ligt om 20.00 uur komt hij ook vaak nog bij me langs. Gaat helemaal goed zo en ik zou hem voor geen goud willen missen. Hij is vreselijk lief voor me en ik kan echt met hem lachen (en uiteraard heeft hij heus wel wat vervelende trekjes maar ja die heb ik zelf ook wel).

Ja, heel anders

Hier een iets andere uitgangssituatie: tijdens langdurige relatie met ex had ik nauwelijks sex. Ik wilde wel, hij wilde niet, om voor mij nog steeds onduidelijke redenen. Ik voelde me niet echt aantrekkelijk - je gaat toch denken dat het aan jou ligt.
Met nieuwe relatie, meteen ontstaan nadat ik bij ex weg was, was de sex van begin af aan heerlijk! Nieuwe relatie is inmiddels mijn man geworden, al vele jaren. En de sex blijft heel goed - ook na het krijgen van 2 kinderen.
Joepie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.