Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Jane

Jane

15-06-2010 om 23:11

Ik ben het zat! [geen seks op dit forum?]

Al jaren kom ik op dit forum. Soms is het hier wat rustiger dan weer wat drukker. Maar de laatste weken is hier NIETS meer te beleven! Hoe komt dat? Doet er niemand meer aan seks? Kan niet, want er zijn prille zwangeren onder ons. Kom op dames en heren, vertel leuke anekdotes, blunders, leuke eerste keren. Maar er moet hier weer wat gebeuren.
Ik ben helaas in between relaties. Dus van mijn kant geen leuke verhalen. Ook geen problemen, dat scheelt

Jane

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brave Hendrik

Brave Hendrik

15-06-2010 om 23:19

Ik ook

Jane,
ik heb het zelfde gevoel en begin bijna te geloven dat nederland op gebied van sex stil staat.
Ik zelf in ieder geval, want sinds de conceptie van mijn derde, drie jaar geleden deel ik nog wel de lakens, maar gebeurt daar niks spannends meer onder!
maar fantasie heb ik nog wel .......

krin

krin

16-06-2010 om 10:42

Tja

Misschien is het seksleven van de OOlers gewoon goed, met de nadruk op gewoon. Geen nieuws, goed nieuws, zou mijn schoonmoeder zeggen (omdat ze niet wil zeuren laat ze de vertaling achterwege - "ik hoor nooit iets van jullie!"). Maar goed, dat heeft al helemaal niets met seks te maken.
Dus sorry, ik heb ook niks spannends te melden. Overigens Jane, je mag dan nu in een droge periode zitten, maar voor de rest van je verlanglijstje ("vertel leuke anekdotes, blunders, leuke eerste keren")kun je toch prima een goede aftrap geven?

Polly Shearman

Polly Shearman

16-06-2010 om 10:57

Ja jeetje

Wat wil je nou? Dat ik het hier kom melden elke keer als ik weer eens waanzinnige sex heb gehad? kom op! we zijn geen 16 meer!
Ik vind deze rubriek zo heerlijk: "geen nieuws is goed nieuws"

als er problemen zijn op dit gebied lees je het echt wel hoor, echter onder allerlei vage nicks want vreemd genoeg blijft het hier wel een beetje taboe.
Het is al heel persoonlijk om over de ruzie die je met je zoon hebt, te praten met een aantal onbekende op een forum, maar als je ook nog de eigen sexuele problemen moet voorleggen word het voor vele TE persoonlijk.

maar mocht je behoefte hebben aan een jubelend verslag van mijn persoonlijke sexuele excapades dan hoor ik het wel he!?

groet, polly

oke dan

oke dan

16-06-2010 om 13:00

Waanzinnig

Afgelopen weekend voor het eerst het bed gedeeld met mijn nieuwe vriend. en nooit geweten dat vrijen zoooooooooo geweldig kan zijn. Begrijp me goed, met mijn ex was het altijd goed hoor.

Maar dit overtrof echt alles. Als je het heb over sterren laten zien. nou ik heb die sterren dus gezien!!!

Is dit wat je wilde horen??

Jane

Jane

17-06-2010 om 21:53

Ha!

Kijk, het werkt wel. Er zijn reacties, en een nieuw draadje
Ik realiseer me dat ik lichtelijk wanhopig lijk. Maar zo was het niet bedoeld. Ik heb geen relatie, maar wel Tarzan en handjes. Dus ik vermaak me wel. Het was gewoon opvallend dat het hier ineens weken lang stil is. En draadjes in deze rubriek gaan echt niet altijd over problemen. Er zijn ook draadjes geweest over betrapt worden door de kinderen, of over blunders. Of serieuze vragen.
Heeft niemand leuke seksblunders op de biechten? Niemand betrapt door de kinderen de laatste tijd?

Jane

Tante Truus

Tante Truus

18-06-2010 om 12:55

Lidwientje (ot0

je schrijft; "k ben niet in between, maar beyond relaties, wat mij betreft " He'dat gevoel heb ik ook maar ik hoor het haast nooit iemand zeggen. Waarom heb jij het gevoel dat je beyond bent? (Of zal ik hier een apart draadje over starten bij 'echtscheiding'?)

TT

Vic

Vic

18-06-2010 om 14:36

Lidwientje en tt en izar (o.t.)

Dat is toch hopelijk maar tijdelijk? Na regen komt zonneschijn Zelf beyond relaties in de zin van samen wonen in 1 huis. En met latten is het best balen als je zin hebt op maandag en moet wachten tot vrijdag.

Tante Truus

Tante Truus

18-06-2010 om 17:45

Nee vic

Ik denk niet dat dat tijdelijk is en ik vind dat geloof ik niet eens erg. Misschien is deze toestand wel de zonneschijn. Maar ik weet ook dat dat moeilijk is voor te stellen als je zelf in een relatie bent.

TT

Juul

Juul

18-06-2010 om 18:46

Ook al geen nieuws

Ook hier geen blunders, geen kinderen die mij betrapten met partner of minnaar, ik heb nog altijd niets te klagen.

Tante Truus

Tante Truus

18-06-2010 om 23:10

Lidwientje e.a.

topic gestart in 'echtscheiding en erna" over beyond relaties

krin

krin

21-06-2010 om 22:16

Kijk nou, jane

Je hebt de boel hier toch wakker geschud, lijkt het. Stort je in het gewoel, zou ik zeggen!

Jane

Jane

22-06-2010 om 21:17

Inderdaad

Kijk nou eens, we zijn er weer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.