Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

ff niet

ff niet

24-09-2009 om 13:35

Ik vind sex gewoon niet leuk

ik vind sex gewoon niet leuk en niet fijn.
soms heb ik het idee de enige te zijn, maar er zullen toch wel meer mensen zijn die dit herkennen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Treintje

Treintje

24-09-2009 om 14:00

Ik ook niet

Ben je man of vrouw? Ik ben een vrouw. Ik vind het niet vervelend ofzo, maar als ik het nooit meer zou doen zou ik dat helemaal niet erg vinden.

Sarcas

Sarcas

24-09-2009 om 17:21

Probleem?

Tja, als je partner dat ook vind, dan is er geen probleem lijkt me. Tenzij je het zelf een probleem vindt. Dan moet je kijken of je er wat aan kunt doen. Maar er zijn wel meer mensen met een heel laag libido.

S.

ff niet

ff niet

25-09-2009 om 10:49

Reactie

ik ben vrouw en ja ik probeer me er wel eens toe te zetten, maar dat kost me zoveel moeite, zoveel bergen te nemen voor iets waaraan ik geen plezier beleef. Mijn man is er niet blij mee, doet niet heel erg moeilijk, maar na elke mislukte poging is ie niet te genieten.

Marieke

Marieke

25-09-2009 om 12:49

En wil je dit zo houden?

Je kunt leven met één been en zonder muziek. Er zijn heel veel dingen waar je uitstekend zonder kunt, maar de vraag is of je dat wil. Het leven is mooier en intenser met seks, maar je kunt prima oud worden zonder.
Behalve dat je man "niet blij" is met de situatie, praat je er wel eens met hem over? Wil hij op deze manier oud met je worden? Vindt hij het prima om (gedwongen) de rest van zijn leven ook geen seks te hebben, of vind jij het ok als hij dit elders haalt? Heb je weleens nagedacht waar je houding ten opzichte van seks door beïnvloed is? Zou je willen veranderen om je man "wel blij" te maken?
Volgens mij is geen seks in een relatie geen probleem, op voorwaarde dat dit van beide kanten komt en erover gepraat kan worden.
Marieke

Starry Night

Starry Night

25-09-2009 om 14:30

Vraag aan ff niet

Gebruik je de pil? Dat kan namelijk een oorzaak zijn van geen zin.

Anno

Anno

25-09-2009 om 14:59

Verbaasd

ff niet, ligt het aan mij of klinkt het alsof je verbaasd bent als je man niet te genieten is als het mislukt? Is dit altijd al zo geweest, dat je het gewoon niet leuk vind en heb je daarover altijd open kaart tegen je man gespeelt? Eigenlijk heb ik dezelfde gedachten/vragen als Marieke.

ikke

ikke

27-09-2009 om 10:07

Snap het

kan me goed voorstellen, heb dit ook deels. Je kunt je er wel meer 'toe zetten', misschien door eerst e.e.a. met je zelf 'te spelen'. Dan krijg je vanzelf zin (misschien). Of eens iets anders proberen/experimenteren?

En heb

je dat altijd zo gehad ? Ik bedoel heb je je hele leven al niets tot weinig met seks ? Masturbeer je wel eens of is ook dat iets waar je geen lol aan beleefd ?

effe zo

effe zo

29-09-2009 om 21:01

Herkenning

ik beleef er ook meestal niet zoveel lol aan. Durf het niet aan mijn man te vertellen omdat het voor hem zo belangrijk is...
Wat bedoel je met: na elke mislukte poging is ie niet te genieten. = wat mislukt er dan?

Ik speel een spel, doe met hem mee, maar voor mezelf hoeft het allemaal niet zo nodig. Wie weet als ik zou stoppen met de pil dat het dan anders wordt.

ff niet

ff niet

30-09-2009 om 11:24

Aan starry night

slik de pil, maar ben jaren geleden gestopt geweest en het had geen enkele invloed.

Starry Night

Starry Night

30-09-2009 om 16:33

Okay

Toch zóu je kunnen bekijken of het van invloed is als je stopt. Al scheelt het maar een flinter.
Iets doen waar je echt geen lol aan beleeft lijkt me bijzonder vervelend. Met toneelspel doe je vooral jezelf tekort. Want wie weet zijn er best manieren waarop het voor jou toch best prettig zou kunnen zijn. Dat kan je man natuurlijk nooit ontdekken als je valse signalen zou afgeven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.