Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

dannytaboe

dannytaboe

20-05-2018 om 11:07

incest

hallo ik ben danny 35 jaar, vroeger had ik sex gekregen met een tante, sinds dien word ik enorm opgewonden als ik aan bepaalde tantes denk en mastrubeerde ik vaak op hun,
zo erg zelfs dat ik me exspress liet zien om te kijken wat hun reactie was, dat vond ik altijd geil,
ik kijk vaak terug naar onze filmpjes en fotos en kijk op internet naar de zelfde soort filmpjes
ik heb kort geleden iets heel ergs gedaan omdat ik er zo mee bezig ben,
ik stuurde een naakt foto via whatsapp naar een nichtje en deed als of ik het naar iemand anders had moeten stuuren om te kijken hoe ze daar op reageerde tot mijn verbazing appte ze mij terug en zei dat het niet erg was en dat het een mooie foto was, nu heb ik ook sex gehad met haar en het was super ,
ik weet dat het niet goed is alleen ik kom er niet van af
wie herkent dit

Schanulleke

Schanulleke

20-05-2018 om 11:33

Is je nichtje minderjarig?
Anders kan de politie je ip adres checken.
Ga naar een psycholoog.

dannytaboe

dannytaboe

20-05-2018 om 11:54

duuh

duuh ik hou niet van kinderen mafkees wat denkje wel lees goed man

Wilma

Wilma

20-05-2018 om 12:43

Nounou Danny

Het was maar een vraag hoor, van Scanulleke. En ik zou toch maar naar een psycholoog gaan.

moos

moos

20-05-2018 om 13:09

tja

Ik weet niet... als beide partijen ongeveer van de zelfde leeftijd zijn; als je nichtje van jouw generatie is (dus een dochter van broer of zus van je vader of moeder), bijvoorbeeld 28, en er is geen dwang, beide vinden het leuk, is het dan wel een probleem? Ik weet niet eens of het wel strafbaar is. Wel voorbehoedmiddelen gebruiken want kinderen van zo'n stel hebben veel kans op erge afwijkingen.

Maar als het een dochter van je broer of zus is, en jong (16-20 jaar) dan vind ik het dubieuzer. een man van 35 kan makkelijker dwang uitoefenen over zo'n jong iemand. En met dwang bedoel ik niet alleen fysieke dwang maar ook dat het meisje het interessant vindt of zo.

In dat geval moet je je verantwoordelijkheid pakken en er mee kappen. Is mijn mening

En oh ja, Shanulleke niet uitschelden hoor, ze/hij bedoelde het goed

Hoezo taboe?

Je bent beslist de enige niet: Mussert was met z'n tante Maria Witlam getrouwd en Onkel Adolf was idolaat van zijn nichtje Geli Raubal. Op een ouwe fiets moet je het leren en bloed kruipt waar het niet gaan kan. Succes ermee.

Schanulleke

Schanulleke

20-05-2018 om 15:33

neven en nichten

Gelukkig maar.
Neven en nichten die trouwen komt in andere culturen ook voor. Maar als jullie kinderen willen kan het wel problemen geven (meer kans op chromosoomafwijkingen), dan zou ik advies inwinnen bij de huisarts.
Waarom voel je je schuldig? Is er sprake van een gelijkwaardige relatie?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.