Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Maud

Maud

11-06-2020 om 14:31

Intimiteit terwijl je kind in bed slaapt?

Hi leden,

Ik ben Maud en heb 2 kinderen. Een puber van 15 en een kleine van 8 jaar. Het gaat mij om de jongste. De jongste slaapt nog bij mij en mijn man in bed. Je kunt je je voorstellen dat het in bed niet veder gaat dan wat mond/hand werk. Niet dat daar iets verkeerd mee is, maar toch. Wij missen allebei onze avondjes waarbij we echt van elkaar kunnen genieten. Misschien teveel informatie maar Ik maak nogal wat geluid tijdens de daad. Ook als er hand/mond werk wordt gedaan wordt het nog wel eens te luidruchtig.

Hebben jullie een oplossing voor dit of herkent iemand dit?

Merel

Merel

11-06-2020 om 14:38

eigen bed

Tja, ik zou toch je kind proberen in zijn eigen bed te gaan laten slapen, dan heb je wat meer privacy. En als dat echt niet gaat, dan op andere momenten of plekken sex hebben, hoeft natuurlijk niet altijd in bed

juf Ank

juf Ank

11-06-2020 om 16:44

dat...

Is nu precies de reden waarom het handig en verstandig is een kind op tijd aan te leren in eigen bed te slapen.
Hoe doen jullie het tot nu toe? Of ergens anders als ze weg zijn of zo?
En kind van 8: heeft ie een eigen bed of helemaal niet? Probeer het positief te brengen dat hij /zij nu groot genoeg is en beloon het in eigen bed slapen.

Max

Max

11-06-2020 om 18:14

Op tijd leren

Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.
Is bij ons ook niet gebeurd.
Maar met 8 jaar lagen ze er niet meer, lijkt me ook wel wat erg laat, tenzij daar een speciale reden voor is.
Hoe dan ook tijd om om te draaien. Anders deels bij je kind op kamer gaan liggen voorlopig. Oid.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-06-2020 om 18:48

Vakantie

Het is weer de tijd van de pubers die zich vervelen?

War

War

11-06-2020 om 23:09

Snap dat nooit zo

Lijkt me dat de vraag stellen hem beantwoorden is.
* kind in eigen bed
* geen geluid maken; het kan echt; buren zitten daar ook niet op te wachten.

Maud

Maud

11-06-2020 om 23:57

Reactie

Bedankt voor jullie reacties.

De jongste heeft een eigen kamer, maar door nachtangst hadden we besloten haar voor nu bij ons te laten. We proberen nu wel om haar naar d’r eigen kamer te krijgen.

Dendy, hier een volwassen vrouw hoor😉 Vroeg me af of er herkenbaarheid en/of tips waren.

Max

Max

12-06-2020 om 00:14

Onze kinderen

lagen op een bepaald moment wel in eigen bed maar kwamen in de nacht vaak bij ons kruipen.
Zo kreeg iedereen wat ie wilde, wij onze privacy, zij hun veiligheid. (en soms mocht dochter een nachtje bij mij en ging partner in haar bed bijv)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.