Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Jongens onderzoeken (6-8 jaar )

Mijn vraag is heeft iemand ervaring met zijn of haar zoontje 6 jaar die zo af en toe ineens samen met een vriendje gaat spelen en dan wanneer het wat stiller wordt bijv. op zolder dat je hen aantreft met de broek en onderbroek naar beneden. Geen idee waarom ze dat doen, en ik heb het idee dat mijn zoontje hier mee begint. Zou graag reacties krijgen wat te doen wij als ouders maken ons een beetje zorgen.

tante Sidonia

tante Sidonia

22-05-2017 om 23:50

huh....

Hier had ik eerder op geantwoord, maar dat is nu weg???

Mijn antwoord: is heel normaal, maak je vooral geen zorgen. Wat je in de gaten moet houden is of het wel met toe/ in stemming van beiden gebeurt.

Pardoel!

Pardoel!

27-07-2017 om 16:43

Leeftijdsverschil?

Je zegt 6 en 8 jaar, daar zit wel behoorlijk wat verschil qua fase waarin ze zijn. Jongen van 8 laat juist niet zo snel z`n piemel zien en jongen van 6 kan hier makkelijker mee zijn. Als ze het allebei best vinden zou ik het laten, dan waait het vanzelf over, maar blijf wel alert. Als één van de twee gaat drammen om die broek naar beneden te doen is het tijd voor een ander spelletje waar je broek bij aan blijft.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.