Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Late Seksuele ontwikkeling

Ik ben een vrouw van 45.
28 jaar Samen met mijn jeugdliefde en tevens mijn eerste bedpartner.
Door misbruik in mijn jeugd heeft het enorm lang geduurd voordat ik sex echt fijn vond en alle schaamte voorbij was. 
Sinds een jaar of 7 gaat het goed tussen de lakens. 
Ik ben blij met mijn partner , gelukkig getrouwd. 
maar nu ….. ik heb een man ontmoet die vanaf het eerste moment iets in mij heeft losgemaakt, ik merk aan alles dat het wederzijds is. 
En ik ben nieuwsgierig, hoe zal sex zijn met deze andere man. 
Onlangs kwam ik hem weer tegen, we hebben een klik, praten over het leven, het is bijzonder. Het lijkt haast wel of ik iets wil inhalen wat ik als jonge meid nooit heb kunnen doen. 
Ik voel me zo verward….

In je leven kom je soms wel eens iemand tegen die je meer dan leuk vindt. Het is een keuze, ga je iets doen met die gevoelens of blijft het bij een flirt. 
Ik heb ook een lieve partner, zet zeker mijn relatie niet op het spel. Jij bent ook geen verliefde puber, gewoon een 45 jarige vrouw die zelf die keuze kan maken. Het is aan jou maar blijf eerlijk tegenover je partner.

Als het gevoel dat je nog iets in te halen hebt los staat van deze persoon, dan lijkt me dat iets waar je het met je partner over kunt hebben: hoe kunnen jullie samen hier een weg in vinden? 

Gaat het vooral om de persoon, dan ben je 'gewoon' de zoveelste die na jaren vaste relatie eens uit de sleur wil en verliefd wordt. Kun je toelaten. Kans is dan erg groot dat het uitkomt, je relatie strandt, de nieuwe lover toch tegenvalt en je achterblijft met slechts scherven.

Dus misschien toch meer eerst praten met je partner... 

Ik was ook een enorme laatbloeier in de liefde en ik zie heus wel eens een man die ik knap vind maar niet meer dan dat. Mijn man en ik hebben het samen goed en ik wil hem voor geen goud kwijt. 
Kijk vooral ook naar wat je wel hebt. Ga je dat echt op het spel zetten voor een spannende vlam? Het gras lijkt misschien groener aan de overkant maar je maakt waarschijnlijk meer kapot dan je lief is.
Zeker als je relatie verder goed werkt, koester dat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.