Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Marieke

Marieke

10-09-2020 om 07:45

Masturberen in lat-relatie.

Hi,

Ik zit me steeds af te vragen hoe andere vrouwen dit doen.
Wij hebben een lat-relatie en zien elkaar om de 14 dagen. (kan even niet anders)

En als we elkaar zien dan gaan we natuurlijk helemaal los

Maar op de dagen dat we elkaar niet zien heb ik totaal geen behoefte aan seks of masturberen bijvoorbeeld. Terwijl als ik mijn vriendinnen mag geloven: Die zouden zo'n relatie dit niet vol kunnen houden ?!

Nu vraag ik mij af: Zijn er meer vrouwen die niet aan solo-seks doen en daar geen behoefte aan hebben?? Ik hoor het graag!

juf Ank

juf Ank

11-09-2020 om 19:37

ach...

vind je het serieus belangrijk? ieders behoefte loopt uiteen. Nu is het bij sex wel een beetje zo (vooral bij vrouwen) dat de behoefte oploopt naarmate je vaker sex hebt. Dat het eigenlijk als het ware een vuurtje is wat je een beetje moet blijven stoken om te voorkomen dat het uitgaat.

Stef

Stef

11-09-2020 om 22:26

Mwoah

Hoe meer seks, hoe meer zin... Dat klopt maar deels vind ik.
Bij mij werkt dat soms wel zo. Maar ook als ik een periode geen seks heb kan dat vuurtje makkelijk oplaaien hoor...
Hoewel ik nooit jaren geen seks heb gehad, misschien dat het dan wel uitdooft?

Maar 2 weken zonder seks? Dat is toch niks? Hier makkelijk een maand zonder seks, misschien soms langer.
En ook periodes dat ik vaak seks heb, alleen of met partner, soms wel 4 x per week of vaker. Maar net zoals het uitkomt, dus.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.