Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Moedervantwee

Moedervantwee

12-12-2018 om 18:31

Mijn dochter van 13 gaat veel met jongens om

Hallo iedreen
dank jullie wel dat jullie moeite willen doen om mij te willen helpen met mij probleem

Me dochter is 13 geworden vorige week
En laaste tijd ja ze veel weg en komt ze met veel vrienden thuis en dat vind ik natuurlijke niet erg maar als moeder weet je dat veel zorgen is voor zo kleine meid
Maar sins paar weken merk ik dat ze veel jongens om haar heen heeft
En haar vriedinen die zie ik weinig
Maar ik maak me best zorgen om haar en ben zelf meer gaan werken en ze is wat vaker alleen thuis
En wil geen moeder worden die haar dochter als verbidt
Moet ik me zorgen maken of is dat niet nodig ?

Vriendelijke groeten

Sara

juf Ank

juf Ank

12-12-2018 om 21:40

als

de enige klacht is dat zij het goed kan vinden met jongens: nee, dan zou ik mij geen zorgen maken.

Als ze seks zou hebben met meerdere jongens zou dat een probleem zijn vind ik.
Heb je wel zicht op wat zij doet met de jongens die ze in huis haalt? Praat je veel met je dochter, is zij open en eerlijk tegen jou? Dan kun je het er met haar over hebben wat ze dan doen. Dat lijkt me namelijk wel belangrijk.

Moedervantwee

Moedervantwee

13-12-2018 om 23:32

Mijn dochter gaat veel met jongens om

Hallo ank

Heb helaas niet altijd toezicht wat gebeurd
Maar kan goed met me dochter praten maar ja ze geeft me soms niet duidelijke antwoord
En soms vind ik raar dingen op haar kamer en zegt ze is gewoon voor spelletje
En soms is ze helemaal alleen met paar jongens of heel veel en dan is nog een meisje bij meestal is ze alleen met jongens maar dat was altijd al zo maar me dochter ontwikkelt zo snel
En ze doet veder wel goed op school en volgens mij is ze niet aan drugs
Maar toch vind lastig dat me meisje met zo veel jongens om gaat
En soms zijn ze ook ouder dan haar
Snap heus wel dat ze spelletje willen doen maar misschien ben ik wel te oud om
Hun spelletje te snappen

juf Ank

juf Ank

14-12-2018 om 20:00

en ...

wat vind je dan voor rare dingen op haar kamer? Wat is dat precies?

Moedervantwee

Moedervantwee

15-12-2018 om 23:55

En

en

Laast keer vond ik allemaal condooms ze zei dat ze moeste bewaren voor een spelletje en ik vroege wat voor spelletje en zei ze gewoon spelletje en soms vind ik condooms uit verpakking vraag me af wat zei doen met condooms

juf Ank

juf Ank

16-12-2018 om 00:45

oke, moeder van twee

dan zijn je zorgen zeker terecht en moet je je afvragen of je haar niet te veel alleen laat. of moet ik afvragen of je echt dom bent gezien het feit dat je niet meteen zegt dat het over condooms ging.... of dat je een trol bent

Moedervantwee

Moedervantwee

16-12-2018 om 00:49

Ank

Nee ze is niet actief volgens en ze is helemaal niet sex bezig dus mij zorgen is meer waarom heeft ze zo veel condooms in haar slaap kamer
En wat voor spelletjes doen ze daar geeft ze me geen antwoord op

Ach pubers.

Ze hoeven niet overal antwoord op te geven. Ze koopt van haar zakgeld condooms, nou ja, gelukkig geen drugs. Ook gaat ze braaf naar school en haalt ze voldoendes.

Ideale dochter toch? Zorgen om niks.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-12-2018 om 10:47

Wat Juf Ank zegt

Meer kan ik er niet van maken.
Je laatste reactie voegt daar echt niets aan toe, Moedervantwee

Pirata

Pirata

16-12-2018 om 11:11

Condooms

Heu, als dit serieus is, dan zou ik er wel werk van maken. Hoe oud zijn die jongens? Klinkt alsof er mogelijk misbruik van haar naïviteit wordt gemaakt.
Maar gezien je manier van reageren, heb ik ook wat twijfel aan het waarheidsgehalte van het geheel.

Pirata.

Maar waar moet je dan werk van maken als ouder?
Dochter is niet met sex bezig, niet sexueel actief, dus misschien denkt ze dat condooms ballonnen zijn? Misbruik lijkt dus niet aan de orde..

Wel dure ballonnen...

Pirata

Pirata

16-12-2018 om 12:16

Heu

Er liggen condooms en ze is niet sexueel actief? Of heeft geen plannen? Geloof je dat?

Pirata.

Mijn zoon kreeg op school een condoom, bij de les sexuele voorlichting. Was ook een jaar of 13, misschien 14 toen.

Pirata

Pirata

16-12-2018 om 12:56

Nou

'Condooms voor een spelletje'. Klinkt niet erg gebruikelijk. En ook niet als 1 exemplaar dat op school is uitgedeeld.
Maar goed, ik denk dat het een nepvraag is.

Pirata.

Dat denk ik ook. Maar goed, beetje lol kan ik ook wel waarderen als het zonder ruwe taal is neergezet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.