Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Starlight

Starlight

28-05-2009 om 23:07

Met jezelf spelen in bijzijn van partner

Al zolang heb ik er over gefantaseerd, mijzelf tot een orgamse brengen terwijl mijn vriend bij mij is, naar me kijkt, aan me zit, me zoent, hmm het leek me een heerlijke gedachte..
Nu na een jaar in een nieuwe relatie te zitten, heb ik mij voor het eerst in mijn leven kunnen laten gaan. Vond het moeilijk maar uiteindelijk lukte het me om een zelf een orgasme te krijgen terwijl hij lekker bij me was en toekeek en meedeed,voor mij een hele overwinning om mij zo ontzettend vrij te voelen, heerlijk!!!

Herkent iemand dit, ikz ou graag van anderen horen hoe het is om zo close te zijn, hoe het voor jou voelt om te kunnen genieten van het samenzijn en zonder genre.

Ik zal hier toch niet de enige in zijn

Starlight, XXX

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Echtwel

Echtwel

29-05-2009 om 09:55

Jaaa....

Hi Starlight,

Dat vind ik ook heerlijk...gisteravond nog

Ik moet zeggen dat het eigenlijk voor mij een vorm van sex is die erbij hoort! Met mijn ex had ik dit al en nu in mijn nieuwe relatie ook. Het hoort er net zo bij als alle andere sexuele handelingen en soms gebeurt het een tijd niet en dan weer wel. Hangt ook wel af van de stemming en geilheid

Groeten,
Echtwel

dc

dc

29-05-2009 om 21:20

Uh praktisch

vaak doe ik dat zelf, gewoon doordat ik als ik het zelf doe tien keer sneller klaar kom dan wanneer mijn man het probeert. (en ik ben al niet errug snel).

Jazeker

Jazeker

31-05-2009 om 14:01

Ultieme intimiteit

Ja, bij ons hoort het er ook bij. Wisselend van de stemming en verloop van de vrijpartij. Heb een "nieuwe" partner en vanaf het begin waren we allebei heel vrij en open naar elkaar. Heerlijk! Alles is bespreekbaar en uitvoerbaar, met uitzondering van pijn en delen of gedeeld worden.

Voor mij de eerste keer dat het over en weer zo ongedwongen is. Geniet ervan meid. Zegt ook wat over hoe je je partner vertrouwt vind ik.

Jazeker.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.