Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Anonima

Anonima

14-07-2019 om 15:28

Mijn man wil (zelf) anaal


Tessa

Tessa

21-11-2020 om 19:32

Tip van de dag

Eerst checken of de heer in kwestie het wil. Niet elke man vind het leuk.
Rustig aan beginnen, ook om zelf te kijken wat je leuk vind en tot hoe ver je wil gaan.
Het is de poep uitgang dus dat zul je vroeg of laat tegenkomen. Hij kan spoelen van tevoren maar keukenrol bij de hand is handig, net als een handdoek er onder.
De meeste mannen vinden het fijn als je zachtjes het perineum masseert. Da's het stukje tussen ballen en anus. Van daaruit kun je ook eens de anus meenemen.
Glijmiddel is noodzaak. Kan "echt" glijmiddel zijn, olie of bodylotion. Als je denk dat je genoeg gebruikt hebt doe je er nog eens zoveel bij. Droog=pijnlijk
Mocht je al zover zijn gekomen dan kun je eens voorzichtig proberen hoe het voelt voor hem en voor jou om er een vinger in te stoppen.
Bevalt dat ook dan kun je op zoek gaan naar de prostaat. Mijn wijsvinger is daar te kort voor, met de middelvinger lukt het wel. De prostaat zit aan de voorkant, de piemelkant dus, ongeveer een centimeter of 5 naar binnen. Je voelt verschil in weefselstructuur.
Je kunt het masseren of een stotende beweging maken. Echt een groot effect met je vinger is best lastig. Daar kun je beter een speciaal prostaatspeeltje voor gebruiken. Maar goed, denk dat je hier voorlopig al mee vooruit kunt. Veel plezier.

Ben niet zo jong meer maar ik hetero man geniet met volle teugen van een Prostaat plug .,

Hallo lezers,
Ik ben zo'n man die het prettig vind anaal verwent te worden. Penetreren is voor mij puur genieten. Laat ik direct er achteraan melden er absoluut geen homofiele gevoelens meer bij te hebben. Ik geef toe dat dit in begin wel het geval is geweest. Nu ervaar ik het gewoon als een onderdeel van genot.
Ook ik heb het met mijn echtgenote overlegt en haar gevraagd of zij het iets zou vinden mijn prostaat te masseren. Antwoord was duidelijk, "Nee". Niks penetreren, masseren in of rond de anus. Zelf moet zij er ook helemaal niets van hebben, wellicht is dat de reden dat dat zij dit ook niet wil geven.

Momenteel behelp ik mij daarom met zo'n trillend kromme prostaat massage vibrator en een gewone grote dildo, dit alles zonder partner, dus solo. Van beide geniet ik, maar toch het meeste dan de grote dildo.
Als laatste,
Jullie verhalen teruglezend wil ik jullie bedanken voor je openheid. Ik heb hier ervaren dat het helemaal niet zo vreemd is te kunnen genieten van penetratie in mijn eigen anus.

De anus is nu eenmaal een gevoelig en erogone zone. Bij de ene nog meer als bij de andere. Ik zelf kan er enorm van genieten om daar verwend te worden of mezelf te verwennen. Eerlijk is eerlijk, als je vrouw/vriendin dit niet ziet zitten om te doen, respecteer je dat als man en verwen je daar jezelf. Je vinger(s) heb je altijd bij de hand, een speeltje is zelfs niet nodig. Hoewel zo een prostaat vibrator wel heerlijk kan zijn.
Ik zelf heb het anaal verwennen redelijk snel tijdens mijn puberteit ontdekt en kwam (en kom er nog steeds) heerlijk door klaar.
Ik heb het nodig daar af en toe gepenetreerd te worden, dit alles in samenspraak natuurlijk met mijn vriendin.
En niet alleen de anus maar ook het plekje tussen je balzak en je kontgaatje is zo lekker gevoelig

Tsja ik hoop dat je inmiddels een beetje aan deze vorm van seks gewend bent. Heel veel hetero mannen vinden het heerlijk om iets in hun kont te hebben, het is niet alleen spannend maar ook een heerlijk gevoel als de prostaat geraakt wordt. Mijn vrouw heeft er gelukkig geen problemen mee om me tijdens de seks van anaal te penetreren met een dildo. Een paar maanden geleden heb ik zonder dat zij het wist een tuigje met voorbinddildo gekocht. Inmiddels is dit een vast onderdeel van ons spel, dit voelt nog lekkerder dan een gewone dildo. 

Ik begrijp dat dit onderwerp gevoelig kan liggen. Laten we het gesprek richten op wederzijds respect en begrip. Uiteindelijk gaat een liefdesrelatie over meer dan seks. Het draait om een diepe emotionele en spirituele verbondenheid tussen twee mensen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.