Home » Forum » Mijn man wil zelf anaal

Mijn man wil (zelf) anaal

Kind mee naar een uitvaart, wel of niet?

En wat doe je als je kind gaat lachen of keten? Lees deze tips van een rouwcoach.

32 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Tessa
Tip van de dag

Eerst checken of de heer in kwestie het wil. Niet elke man vind het leuk.
Rustig aan beginnen, ook om zelf te kijken wat je leuk vind en tot hoe ver je wil gaan.
Het is de poep uitgang dus dat zul je vroeg of laat tegenkomen. Hij kan spoelen van tevoren maar keukenrol bij de hand is handig, net als een handdoek er onder.
De meeste mannen vinden het fijn als je zachtjes het perineum masseert. Da's het stukje tussen ballen en anus. Van daaruit kun je ook eens de anus meenemen.
Glijmiddel is noodzaak. Kan "echt" glijmiddel zijn, olie of bodylotion. Als je denk dat je genoeg gebruikt hebt doe je er nog eens zoveel bij. Droog=pijnlijk
Mocht je al zover zijn gekomen dan kun je eens voorzichtig proberen hoe het voelt voor hem en voor jou om er een vinger in te stoppen.
Bevalt dat ook dan kun je op zoek gaan naar de prostaat. Mijn wijsvinger is daar te kort voor, met de middelvinger lukt het wel. De prostaat zit aan de voorkant, de piemelkant dus, ongeveer een centimeter of 5 naar binnen. Je voelt verschil in weefselstructuur.
Je kunt het masseren of een stotende beweging maken. Echt een groot effect met je vinger is best lastig. Daar kun je beter een speciaal prostaatspeeltje voor gebruiken. Maar goed, denk dat je hier voorlopig al mee vooruit kunt. Veel plezier.

Pagina's

Wat leert je kind in groep 1?

En dit is wat je kind al moet kunnen voor hij naar groep 1 gaat: lees het hier.